Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:24

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:26

Heb nog een foto met blazer. Zo zou ik hem voorlopig sws dragen. met nog een sjaal ofzo erbij..
Deze is ook gewoon van voor. let alleen niet op mijn hoofd xD
http://i57.tinypic.com/21lmqnd.jpg

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:27

Vind het jurkje eigenlijk ook niet echt heel erg mooi ... Ik mis wat kleur, en vind de vorm niet heel spannend oid.
Laatst bijgewerkt door Xivura op 26-01-15 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

enefde

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:28

Bluh. Ik wil hem gewoon in het zwart. Maar die was uitverkocht in M.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:28

Er bestaan dus zelfs verschillende soorten geel. :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:38

xRoosss schreef:
elkee schreef:
Bestan er ook gele lage Allstars? Ik vind geel zo'n leuke kleur :D

Ik vind het jurkje ook niet heel flatterend. Misschien doet een leuk ceintuur riempje al iets meer qua vorm?

Zeker bestaan die! :D
http://www.frontrunner.nl/converse-all-star-ox-142379c_geel_15330.html?utm_source=Google&utm_medium=Shopping&utm_campaign=Producten&gclid=Cj0KEQiA6JemBRC5tYLRwYGcwosBEiQANA3IB7LJwGme5hrnM-QdtTS6eEB7zxLevEkoKHHB9sqiVbQaAsJt8P8HAQ

en omg voor €29,99 you got to be kidding me :')

Wat doe je me aan :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:40

Ik vind die jurkjes met 2 kleuren aan elkaar genaaid altijd maar beetje vreemd. Alsof je je hemdje aan je rok heb vastgemaakt zeg maar.

De tas van Mango even uitgepakt (vriend is niet thuis haha) en die gaat sowieso retour. Ze is redelijk slap, nou had ik dat wel verwacht omdat het ook beetje zo'n model is, maar het lijkt net een leren hobbezak. Het zakje met rits zit ook niet in de zijkant verwerkt, het is echt gewoon een zakje met rits dat los in de tas bungelt. Over de portemonnee twijfel ik nog. Hij is klein (15cm lang x 8,5cm hoog), eenvoudig zwart, stevige rits, kunstleer. Op zich prima, maar nou heb ik al fiks kuis gehouden in kaartjes en dergelijke en hij zit alsnog aardig vol := Krijg 'm wel makkelijk dicht.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:52

enefde schreef:
Heb nog een foto met blazer. Zo zou ik hem voorlopig sws dragen. met nog een sjaal ofzo erbij..
Deze is ook gewoon van voor. let alleen niet op mijn hoofd xD
http://i57.tinypic.com/21lmqnd.jpg

Ik vind ook dat hij niet zo mooi zit bij je borsten en de kleur werkt hier ook niet echt aan mee. Ik zou het niet doen doen denk ik.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:58

Hmm. Ik ga maar op zoek naar een mooi donker jurkje. Vanaf nu koop ik geen jurkjes of dingetjes meer met roze erin.

en @Varekaj, ik zou de tas idd ook terug doen.
Maar de portomonnee. nooit verkeerd om voor zekerheid te houden toch? Weet niet of ie heel duur was..

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:05

Je weet mijn mening over het jurkje nienk! Ik ga even kijken naar die blazer bij de only, thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:08

De portemonnee was €9 in de sales. Ik ga 'm toch maar houden, wie weet leer ik dan eindelijk eens af om altijd onnodig veel dingen erin te proppen en die er dan nooit uit te halen :')
Verder is hij ook handig om op reis mee te nemen, want dan hoeft er alleen ID in, rijbewijs, bankpasje en wat briefgeld en muntjes.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:13

Dat zijn de leukste aankoopjes!
Ik wil eigenlijk nog een soort pasjeshouder/miniportomonneetje hebben voor uitgaan. kan ik dan pin, id en studentenpas in kwijt en mn munt en briefgeld. Moet nu altijd eerst hoesje van schoolpas en id uit mn broekzak halen en dan nog mn geld. ben altijd bang dat geld dan meevalt..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:15

enefde schreef:
Ik wil eigenlijk nog een soort pasjeshouder/miniportomonneetje hebben voor uitgaan. kan ik dan pin, id en studentenpas in kwijt en mn munt en briefgeld. Moet nu altijd eerst hoesje van schoolpas en id uit mn broekzak halen en dan nog mn geld. ben altijd bang dat geld dan meevalt..

Dit noem ik een BH. :j

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:17

Ah nee, niet je bh :x dat vind ik echt zo'n no go! Niet hygiënisch en nogal trashy :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:18

Niemand ziet dat? Ik koop eigenlijk nooit drankjes met uitgaan en mijn telefoon heb ik ook nooit in mijn handen. :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:19

MarlindeRooz schreef:
enefde schreef:

Dit noem ik een BH. :j

Hahahahaha, retweet!! :') ik prop echt alles in m'n BH. Maar stop wel mijn pasjes en muntjes in doorzichtige zakjes ivm hygiene :+ en niemand die het ziet. Ben verder ook totaal geen uitgaan-met-klein-tasje-type. Vind ik vréselijk, ben bang dat iemand spullen uit m'n tasje jat en heb altijd een jurkje aan. Dan moet je wel innovatief zijn B-)

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:22

Hahaha ik stop ook heel veel in mn bh. mobiel, pasjes en briefgeld gaat wel. Maar muntgeld niet. En ik haal altijd drankjes. dan is het niet echt handig daar aan de bar briefgeld uit je bh toveren...
Vindt die tasjes ook niet chill. wel qua gebruik maar niet als ik losga. Dan gaat dat tasje alle kanten op. erger me er alleen maar kapot aan..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:24

Ik vind 99% van die kleine tasjes spuuglelijk en er wordt ontiegelijk veel gejat. :=

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:26

Eens Marlinde :+ plus wat Enefde zegt, als je uit je dak gaat dan draait dat tasje zo achterlijk achter je aan hehe :')

Anoniem

Met mijn kleine cupmaat vind ik een BH nou echt de minst praktische plek om gsm (samsung galaxy S4), ID, rijbewijs en geld te bewaren. Dan moet ik al een balconnet aandoen zodat mijn muntgeld in het "kuipje" blijft zitten :')

Zie het al voor me bij een alcoholcontrole. Ogenblikje meneer agent, even m'n rijbewijs en ID tussen men tieten uit peuteren :')

Macyy

Ik vind die tasjes echt vet lelijk en dan erbij zijn ze onhandig. In m'n bh vind ik echt niks, vieze bedoeling. Ik heb altijd een broek aan, dus alles gaat in m'n broekzak!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:29

Als ik achter de bar zou werken en zou zien dat je geld uit je bh komt zou ik het gewoon echt niet aannemen :x

Ik heb altid een clutch bij me, nog nooit iets verloren of gejat. Heb m overigens onder m'n arm of in m'n hand.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:30

Ja maar dan zit je broekzak zo vol. Sleutels stop ik tegenwoordig al ver weg in mn jaszakken. Maarja dan nog die pasjes en geld in je broekzak. en mobiel in de andere. Ik ben echt elke keer bij de bar weer bang dat ik geld of pasjes verlies. Ben nuchter op die manier mn ID al een kwijt geraakt. Gelukkig aardige kerel achter me die het zag en mn foto controleerde en terug gaf.
Laat staan wat er later op de avond gebeurd.

Maar een gewoon mini hoesje waar je 2/3 pasjes. 1/2 briefjes en dan nog wat muntgeld in kwijt kan zonder dat het direct een dikke kleine portomonnee wordt is niet te vinden.

En hele avond met je tas/portomonnee in handen staan gaat mij nooit lukken. Ben ik na een uur kwijt. sws.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:31

Doubtless schreef:
Als ik achter de bar zou werken en zou zien dat je geld uit je bh komt zou ik het gewoon echt niet aannemen :x

Ik heb altid een clutch bij me, nog nooit iets verloren of gejat. Heb m overigens onder m'n arm of in m'n hand.

Lol ik heb altijd wat losgeld in mijn zak, een paar euro. Neem wel vaak 20 euro mee en die ga ik niet in mijn zak houden.

Een clutch dat lijkt me pas vreselijk irritant. _O-
Loop je daar de hele tijd mee. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:34

Je hebt van die hele kleine portemoneetjes met een ritsje waar je eigenlijk sleutels in kan bewaren. Is dat geen optie? Je huissleutel erin, die van je fiets of auto, ID en rijbewijs erin, bankpasje en briefgeld kan je opvouwen. Kom je ook een heel eind.