Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corrina1994 schreef:Leuke blogs weer! Ik vroeg mij af, laten jullie je blogs ook altijd nalezen door iemand?
En wat is volgens jullie de beste tijd om te posten?
corrina1994 schreef:Ben ik op zoek naar een stockfoto, kom ik mezelf tegen!dacht toch echt dat mensen dat horen te vragen...
corrina1994 schreef:Leuke blogs weer! Ik vroeg mij af, laten jullie je blogs ook altijd nalezen door iemand?
En wat is volgens jullie de beste tijd om te posten?
Tazzey schreef:Ik dacht van de week dat ik het zaadje was, ik was echt beroerd maar hij heeft niet doorgezet gelukkig.
Beterschap meiden!!
Ik heb vandaag een tutorial hoe je een quilted patroontje kunt maken. Met dank aan LadyMadonna voor de gave matte nagellak!
sietje22 schreef:Tazzey schreef:Ik dacht van de week dat ik het zaadje was, ik was echt beroerd maar hij heeft niet doorgezet gelukkig.
Beterschap meiden!!
Ik heb vandaag een tutorial hoe je een quilted patroontje kunt maken. Met dank aan LadyMadonna voor de gave matte nagellak!
Die is gaaf!!! Ga ik ook proberen, heb net nieuwe nagellakjes gekocht. Tot mijn grote schaamte wel 9 potjes omdat ik niet kon kiezen en de OPI in de aanbieding was (Big Bazar) voor 4 euro. Nagellak is voor mij net zoiets als schoenen voor andere dames. het past altijd en je kan er nooit genoeg van hebben.
Tazzey schreef:Een info filmpje vind ik geen vlog. Onder een vlog wordt meestal toch wel een dag verslag verstaan.
Informatieve filmpjes vind ik leuk. Een laser behandeling doe ik van mijn leven niet op mijn gezicht. Ik moet eens in de 6 weken gelaserd worden aan mijn been. No way dat dat ding in de buurt van m'n gezicht komt.