Morgenavond allemaal luisteren op Radio Twente om 10 over half 10. Dan ben ik rechtstreeks in de uitzending,het gaat over de Zebra strepen op paarden. Lache.
Ik houd niet van ijs,ik hoef niet hoor. Heey hier komen ook wolken binnen drijven,heerlijk.
Ik ga ze nu met Vee merkstiften doen,de strepen,dat blijft veel langer zitten. Helaas hebben ze alleen nog Groen en Oranje,dat worden dus Oranje Zebra's.
Hier een klein buitje rond 20u en een flinke bui rond 21u en dan zou het gedaan zijn volgens br
Rienn
Geplaatst: 05-08-13 14:39
Ik lig nog steeds in de tuin. Wel paar keer bunnen geweest omdat het toch best wel warm werd. We hebben nu sluierbewolking en 31 graden zonder wind.
Agossie
Geplaatst: 05-08-13 15:14
Zo! Ik ben weer thuis! Lekker even met een vriendin mee geweest kijken bij een stal. Erg mooie stal, alleen voor mij véél te ver weg... Jammerrrrr... Daarna samen op een terrasje geluncht. Zij in de zon, ik in de schaduw. Lekker windje erbij en wat lichte bewolking met 27°. Helemaal goed! Ook heerlijk om even uit het huis te zijn.
Edit: Ik zie wel wat er komen gaat. Vrijdag hadden ze ook heel veel beloofd en er kwam helemaal niets. Paard staat sowieso binnen 's nachts, dus laat met name de hoosbuien maar komen!