Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 14:17

Dank jullie! De PCM is aan het werk. Zit nu in zonnetje op de bank, lekker warm. Twee poezels op schoot, ook in het zonnetje. Zo red ik het wel even.
Afbeelding

Louve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 14:59

Ik wilde haken in de auto maar verkeerde kleur garen meegenomen dus nu kan ik niks doen. :\

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:38

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:
Het lipje van de hagelslag schoot los en nu heb ik hagelslag met een boterham ipv andersom :(.

Als jullie nog een grappige anekdote willen lezen:

Ooit had mijn oma van die pakken kiekeboe hagelslag. Super leuk, want daar staan vaak spelletjes bij op de achterkant. Er was eens een dag dat er een raadsel op de verpakking stond. Het antwoord stond op zijn kop gedrukt. Jullie kunnen wel raden wat er met de hagelslag gebeurde. Heel de keuken zat onder :+

Beterschap Cissy!

Zelfde categorie maar dan met een muziekbeker melk. Die beker begon dus telkens muziek te spelen wanneer je hem optilde, magisch vond broertje het. Dus ik zei: die beker reageert op licht. Aan de onderkant zit een plaatje..
Draait hij zo die volle melk om om ff te kijken :o? :j :')

Verder geen grote ergenis, maar ik heb dus spierpijn in mijn bovenbenen. Gister ‘gesport’, maar dat stelde niks voor dus ik heb thuis nog ff wat beenspieroefeningen gedaan. Die voelde ik wel dus voldaan gaan slapen.
Vanmorgen kwam ik amper de trap af :') :')

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:39

Foaly schreef:
[ Afbeelding ]

Ik wilde gaan stemmen. De kat zegt nee :')

Partij voor de Dieren dus :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:47

Bijna 2 uur geslapen.. net wakker.. -O-

EmptyWords

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:49

Dat je netjes de drollen van je hond opruimt... en dan in de drol van een ander staat.
Ruim je schijt gewoon op!

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:50

DPD >;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:52

Langzame computer. _-:(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 15:55

Sansevieria schreef:
DPD >;)

Die is hier vaker de sjaak :D

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 16:09

imaudy schreef:
Sansevieria schreef:
DPD >;)

Die is hier vaker de sjaak :D

_O- Ja, dat zal zeker...
Zet nu echt ook een slechte beoordeling op trustpilot }:)
Geven een pakket bij de buren af terwijl ik thuis ben en op de camera's gezien heb dat ze hier niet aan de deur waren.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 16:12

EmptyWords schreef:
Dat je netjes de drollen van je hond opruimt... en dan in de drol van een ander staat.
Ruim je schijt gewoon op!

Dit...

Ook een mega ergernis hier, ze hebben vorig jaar in het dorp overal extra prullenbakken neergezet speciaal voor de poepzakjes, er staat er één naast een stukje gras hier voor de deur. Met minimaal 6 drollen ernaast -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 16:14

Dacht dat ik wel zonder maagbeschermer kon. :roll:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 16:20

Een boek geleend bij de bibliotheek over hoe een naaimachine werkt. (Een kinderboek) Helaas niet aan toe gekomen en boek weer ingeleverd. Enige wat er met het boek is gebeurt is van bibliotheek naar huis, in de kast en terug naar de bibliotheek. Nu krijg ik bericht dat er naaipatronen ontbreken, die horen blijkbaar achterin en of ik ze even kon komen brengen. Maar ja ik heb ze niet, nooit gehad, dus kan ze ook niet brengen. Nu ging ze overleggen wat ze er mee gingen doen. Kan ik straks voor missende patronen gaan betalen die ik nooit heb gehad. Lekker dan weer.
(Ik pak altijd gewoon wat boeken en neem ze dan mee, volgende keer kijk ik dus wel even goed of ze wel compleet zijn en of er nergens schade is, voordat ik ze uitcheck)

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 16:22

Mensen die hun eigen stem blijkbaar zo mooi vinden dat ze maar door meanderen terwijl hetgeen ze zouden vertellen al laaaanngg duidelijk is voor de toehoorder (ik) maar met de ogen draaien enzo is zo weinig professioneel.. 8)7

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 16:52

Mijn 2 havo klasje is leuk hoor maar ohhhhhh ja het zijn pubers die grenzen testen :+
Geef mij maar bovenbouw :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 18:42

De teckel net op de kop in de houdgreep moeten houden.

Nagels knippen. :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:04

Om positief te beginnen , super trots op hoe mijn paard alles over zich heen liet komen en perfect luisterde. En ook op mijzelf dat ik het heb volgehouden.

Klinische keuring moeiteloos doorgekomen. Ik had toch een beetje daar problemen verwacht. Maar nu deed ze de galop zo goed. Loop ik al lang mee te struggelen dus wederom trots op haar. Ik zag erg op tegen het longeren maar eigenlijk voor niks haha.

Foto's van de hals, rug en 3 benen waren ook goed. Helaas bij 1 been een apexfractuur op het kootgewricht. Is te verhelpen maar wel logistiek een geregeld.

Nu maar even een paar nachten slapen , wat rondbellen en het op een rustige manier regelen en kijken hoe we dit gaan doen.

Maar wel even heel trots alsnog op mijn paardje :o. En vond het ook wel zeer interessant om alles zo te zien.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:09

Oh en nog een echte ergernis

Een reactie van een vriendin op iets totaal anders dan bovenstaande.

Paar weken terug zou ik half in paniek een hele rits terugappen. Maar nu denk ik nee, ik laat het gaan en reageer niet.. ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik vind het wel even goed.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:12

Hutcherson schreef:
Ik had een deal op marktplaats voor houten planken van 5m lang. Ik denk ik pak mn aanhangert mee van 3,40m want de lading mag zoveel uitsteken met zoon bord op de achterkant. Geen probleem.

Eenmaal aangekomen zegt die man: dit gaat hem niet worden. En hij had gelijk. Want ik had totaal niet nagedacht over het feit dat de last niet boven mn assen zat, kenteken niet zichtbaar is en de lampen niet goed zichtbaar. Totaal onverantwoord en dom van mij. Maar heb dus 350 km vandaag gereden met lege aanhanger. -O-

Heb je niet zo'n draagrek aan de voorzijde van je aanhanger? Dan kunnen de planken daarop steunen en komen ze boven je auto zelf uit. Zo doen wij het althans bij vervoer van grotere afmetingen.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:19

Aan het hele zoeken naar een huurwoning voor zoon… of te duur of niet beschikbaar of dit of dat. Denk je iets te hebben blijkt t ruk geregeld te zijn met parkeerplaatsen want starters mogen schijnbaar geen auto hebben ofzo? Echt wat een gedoe weer… en nog geen zicht op een positief einde uiteraard zoals zovelen in dit land…

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:44

Zebrastreep schreef:

Paar weken terug zou ik half in paniek een hele rits terugappen. Maar nu denk ik nee, ik laat het gaan en reageer niet.. ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik vind het wel even goed.

Moet in het ik ben blij topic, maar ik ben blij dat je je grenzen bewaakt :D

Morgen overleg met de accountant. Geen zin in.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:55

Vannacht heel slecht geslapen en hele nacht rond gespookt. En m'n kat ook. Hopelijk hebben we straks als we naar bed gaan meer rust in lijf en hoofd dan gisteren

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 19:57

Tancreda4 schreef:
Vannacht heel slecht geslapen en hele nacht rond gespookt. En m'n kat ook. Hopelijk hebben we straks als we naar bed gaan meer rust in lijf en hoofd dan gisteren

Wij ook...incl baby...
Echt scheit irritant..

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 20:03

denisesilver schreef:
Zebrastreep schreef:

Moet in het ik ben blij topic, maar ik ben blij dat je je grenzen bewaakt :D

Morgen overleg met de accountant. Geen zin in.

Haha dat is zo!

--

Twijel of ik op bed moet gaan. Ik ben echt moe van alle indrukken en gesprekken vandaag. Het is alleen nog wel erg vroeg. Maar aan de andere kant mag ik mijzelf die rust ook gunnen.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-26 20:06

Hier ook ziek -O-