Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
denisesilver schreef:_San87_ schreef:Het lipje van de hagelslag schoot los en nu heb ik hagelslag met een boterham ipv andersom.
Als jullie nog een grappige anekdote willen lezen:
Ooit had mijn oma van die pakken kiekeboe hagelslag. Super leuk, want daar staan vaak spelletjes bij op de achterkant. Er was eens een dag dat er een raadsel op de verpakking stond. Het antwoord stond op zijn kop gedrukt. Jullie kunnen wel raden wat er met de hagelslag gebeurde. Heel de keuken zat onder![]()
Beterschap Cissy!

EmptyWords schreef:Dat je netjes de drollen van je hond opruimt... en dan in de drol van een ander staat.
Ruim je schijt gewoon op!

. En vond het ook wel zeer interessant om alles zo te zien. Hutcherson schreef:Ik had een deal op marktplaats voor houten planken van 5m lang. Ik denk ik pak mn aanhangert mee van 3,40m want de lading mag zoveel uitsteken met zoon bord op de achterkant. Geen probleem.
Eenmaal aangekomen zegt die man: dit gaat hem niet worden. En hij had gelijk. Want ik had totaal niet nagedacht over het feit dat de last niet boven mn assen zat, kenteken niet zichtbaar is en de lampen niet goed zichtbaar. Totaal onverantwoord en dom van mij. Maar heb dus 350 km vandaag gereden met lege aanhanger.
Zebrastreep schreef:Oh en nog een echte ergernis
Een reactie van een vriendin op iets totaal anders dan bovenstaande.
Paar weken terug zou ik half in paniek een hele rits terugappen. Maar nu denk ik nee, ik laat het gaan en reageer niet.. ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik vind het wel even goed.
denisesilver schreef:Zebrastreep schreef:Oh en nog een echte ergernis
Een reactie van een vriendin op iets totaal anders dan bovenstaande.
Paar weken terug zou ik half in paniek een hele rits terugappen. Maar nu denk ik nee, ik laat het gaan en reageer niet.. ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik vind het wel even goed.
Moet in het ik ben blij topic, maar ik ben blij dat je je grenzen bewaakt![]()
Morgen overleg met de accountant. Geen zin in.