Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 18:46

DuoPenotti schreef:
Dat is toch nog steeds zo?
Of het de kennis is waar je naar opzoek bent zal per persoon anders zijn en wat je eigen kennis is.
En wat een expert is...
Glenn Lelieveld benoemt zich dat ook met de wolf. Laat ik het daar niet mee eens zijn.
Zo is dat in paardenland niet anders.

Dat de jeugd snel elders zal gaan is waar.
Maar maakt bovenstaande verhaal van ai nog wel kloppend voor huidig bokt. Omdat er geen alternatief forum is.

_San87_ schreef:
Mwa, 10/15 jaar geleden klopte dat misschien, tegenwoordig wel minder, imo :o .

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 18:50

Oké...
Zie ook mijn onderschrift :P

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 20:50

Mensen zijn weer eens teleurstellend. En ik ben een overthinker dus alles is nu poedersuiker.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 21:13

Gisteren mega hoofdpijn, vroeg naar bed gegaan. Kon ik tot 3x toe mijn bed uit om te plassen…

Nu wederom hoofdpijn, zo vreselijk irritant.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 21:42

Ik loop achter met mijn werk en word daar enorm onrustig van. Door fouten van systemen en medewerkers en gebrek aan kennis bij collega's mag ik de sh@t oplossen. Niet erg en ook lekker puzzelen maar mijn gewone werk loopt zwaar achter.
Ik heb de sh@t nu weg gewerkt maar er is alweer nieuwe sh@t onderweg en het foute systeem is nog niet opgelost.
Ik ga daar niet zo goed op en raak zwaar overprikkeld als ze dan de vrijmibo komen vieren vlak naast mijn kantoor en volop gaan lopen kwebbelen. Arghhh!!!! Rot op! Ga buiten borrelen op het terras!

Ik heb maar 1 hoofd, 1 laptop en 2 handen, niet 6.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 22:07

cissy schreef:
Ik loop achter met mijn werk en word daar enorm onrustig van. Door fouten van systemen en medewerkers en gebrek aan kennis bij collega's mag ik de sh@t oplossen. Niet erg en ook lekker puzzelen maar mijn gewone werk loopt zwaar achter.
Ik heb de sh@t nu weg gewerkt maar er is alweer nieuwe sh@t onderweg en het foute systeem is nog niet opgelost.
Ik ga daar niet zo goed op en raak zwaar overprikkeld als ze dan de vrijmibo komen vieren vlak naast mijn kantoor en volop gaan lopen kwebbelen. Arghhh!!!! Rot op! Ga buiten borrelen op het terras!

Werk jij bij hetzelfde bedrijf als ik? Het is net of ik mijn eigen hoofd lees nu :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 22:16

M'n bezwaar tegen de WOZ waarde is afgekeurd :(.

Ze blijven er bij dat m'n appartement met meer dan 15% in waarde is gestegen.

De WOZ waarde van vorig jaar was ongeveer gelijk aan m'n koopprijs, (gekocht in januari 2024).
Nu €55.000 er boven op.
Ik heb wel verbetering in huis gedaan, maar die zijn toch echt niet zo veel waard.

Ook is m'n appartement nu de duurste uit het gebouw. Dat ook aangegeven, maar daar kijken ze niet naar. De andere namelijk mogelijk een andere grote, of ander onderhoud ofzo. Zijn precies dezelfde appartementen met de zelfde indeling, even groot en het zelfde onderhoud (door de VVE namelijk). 2 van de 3 die ik had aangeven hebben zelfs een beter energielabel..

De woningen waarmee m'n buurvrouw vergeleken is zijn dezelfde als waar ik mee vergeleken ben.
M'n eigenwoning is een van de vergelijkingsobjecenten...

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-25 22:39

cissy schreef:

Ben jij mij en mijn collega? Ik voelde me vandaag precies zo -O-

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 22:54

Best pittige pijn aan de linkerkant van m'n bekken wat doorstraalde naar m'n onderbuik begin van de avond. Wat een verschrikking. Gelukkig is het ondertussen alweer wat bijgetrokken maar nog steeds misselijk %)

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 23:26

Dat een klant niet 1 exemplaar van een product wil, maar heel veel. Leuk zou je zeggen, maar nu moet ik opzoek naar zo'n product om te bewerken en in grote hoeveelheid en voor een lage prijs. Ik had dat ene product wat ik op voorraad had namelijk ooit bij de action of bij de Kik gekocht. Bij groothandels heb je altijd een minimale afname van een paar honderd euro.. dat is me te duur.

andere ergernis: Lomp paard wat bijna mijn vaders duim eraf gebeten had. Ging mis met het voeren van een wortel, paard had extra hapje genomen en wou niet meer los laten. Vaders probeerde zich groot te houden maar pas toen hij na 5 minuten liet zien wat er aan de hand was (duim dik, blauw en aan beide kanten bloed, hebben we toch maar een bezoekje aan de huisarts gebracht. Gelukkig niets gebroken en geen pezen beschadigd, dat had heel makkelijk anders kunnen aflopen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-25 23:42

In onze omgeving een goede kennis gestorven,een tante een hartaanval,een nicht met kanker en de buurvrouw van mijn vader met Dementie en allemaal eind 60 begin 70.En dan mijn vader van 91 horen zeggen “en ik blijf maar leven”

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 00:07

imaudy schreef:
Straks staan onze kloegen hier ook al vanzelf :D

_O- Hoeven we niks meer te doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 01:13

We zijn echt regen nodig alleen nu zit alleen lijf in dikke errors. Verga weer van de pijn.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 05:15

Wakker, nergens voor nodig op dit tijdstip. Enige goede er aan is dat de vogeltjes zo gezellig klinken.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 07:58

Dat het de hele dag gaat regenen en 3x raden wie de hele dag buiten is.

Ga naar bunkerdag toe en dat zijn soms flinke stukken wandelen buiten, als het mij te erg word dan ga ik naar huis.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 09:27

Iemand in mn discord server zit zo ontzettend in mn allergiezone :')

Het is echt zo'n mannetje dat denkt dat ie alles weet en vol overtuiging bullshit zit te spuwen en als je weerwoord geeft krijg je op een belerend toontje te horen waarom hij toch echt wel gelijk heeft en jij niet. Ik ben dan vaak heel conflictvermijdend en denk al snel 'is goed joh' maar mijn geduld begint op te raken :=

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 09:59

DuoPenotti schreef:
Nadeel is dat ai ook zelf verzint

Hij komt met klikbare links.
Daar haalt hij die info uit.
Dat het niet altijd klopt is correct, maar dat komt dan vaak uit die links.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 10:06

chanicha schreef:
Nou bij mijn vader gebeurde dat niet hoor en dan krijg je dus, als het te lang ligt, dat het gaat verkleuren!
Ik heb in een paar slagerijen gewerkt maar nog nooit meegemaakt dat er water oid in werd gedaan :n

Karuna, je kan ook vragen of hij dat als eerste wil draaien dan is de machine nog schoon!

Edit, quote verkloot :=

Dat is ook de reden dat ik aangaf dat ik niet weet of het bij elke keurslager zo gaat. Bij deze man werd dat in zijn bedrijf wel gedaan. Gelukkig had ik het uit eerste hand, dus niet van 'horen zeggen'. :D

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 10:07

Moderatoropmerking:
Dit bericht is verwijderd.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 10:18

Dat mensen denken dat paarden allergisch zijn voor regen of dat ze niet buiten moeten lopen met regen voor het gras. Dus lekker korter naar buiten en daardoor precies in het ergste weer buiten staan en lang op stal :+ ga wel weer heen en weer om die van mij met vriendinnetje op paddock te zetten daarna

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 10:21

Nou leuk, nieuwe kozijnen en volledig lichtafsluitende, bedienbare rolgordijnen. Heeft 8800 euro gekost.

We kunnen in de hoekjes bij de kozijnen naar buiten kijken omdat ze niks afgekit hebben. De ramen zouden 5 verschillende standen hebben en hebben er maar 3. Één van de knoppen bij mijn gordijnen is stuk en dat gordijn gaat net niet helemaal goed dicht, waardoor ik alsnog een strook licht in mijn kamer krijg. Top kwaliteit dit.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 10:47

MyWishMax schreef:
Dat mensen denken dat paarden allergisch zijn voor regen of dat ze niet buiten moeten lopen met regen voor het gras. Dus lekker korter naar buiten en daardoor precies in het ergste weer buiten staan en lang op stal :+ ga wel weer heen en weer om die van mij met vriendinnetje op paddock te zetten daarna

Mijn merrie heeft ook een weidemaatje waarvan de eigenaar denkt dat-ie van suikergoed is. Kom op, lekker naar buiten, desnoods met een regendeken :)

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 10:53

Die mensen ken ik ook ja. En ze weten dat mijn paarden zelf naar binnen kunnen lopen en er dus voor kiezen om in de regen te staan, maar blijkbaar "moet" ik ze tegen zichzelf beschermen 8)7

Nee hoor, ze vinden de regen gewoon wel prima

Ik heb nogal een drukke, stressy week gehad. Nu is al het bestek vies en gebruikt, en nouja ik laat jullie de rest zelf invullen. Over 3 uur komt de verjaardagsvisite en mijn vriend zit een computerspel te spelen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:00

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-25 11:03

Ik had donderdag de nederlandse vertaling van 'intrathecal injection' nodig. Die Google AI kwam met 'intraveneuze injectie'.

Ik had een heel boze klant gehad als ik dat klip en klaar had overgenomen, want intrathecaal en inraveneus zijn toch echt twee verschillende dingen :=