Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:13

Schop onder je reet Telpeva :j een schoon huis is fijn!

Ik baal zo ontzettend. Reïntegratie traject gestart waar echt op gehamerd werd van kies een persoon (als begeleider vh traject) met wie je echt een klik hebt. Iemand gevonden, aardig vrouwke en klikte idd goed. Heel fijn want kon dus mijn hart luchten bij haar want de POH wil me niet helpen. 2in1 dus.

Nu is zij ziek geworden en wordt m'n traject overgedragen aan een collega. Echt heel vervelend voor haar en hoop van harte dat het niks ernstigs is natuurlijk. Maar haar collega.. Ik kan daar gewoon echt niks mee.. Zo'n Boomer met wie ik totaal niet klik. Godsamme -O-

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:27

Alja gelukkig je hebt nog een week.

Slapen valt niet mee op je rug.
Opstaan en de eerste stappen zijn lastig, daarna lukt het wel.
Gaat beter dan gisteren. Heb het idee dat bloeddruk ook weer beter is.

Marathon lopen stel ik maar even uit.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 12:59

Ik zou 6 sleutels bij mijn huis krijgen, ik kreeg er maar 5. Toen zei diegene, nummer 6 ligt dan waarschijnlijk in het huis.
Helaas lag sleutel 6 niet in het huis, dus er zouden nieuwe cilinders komen. Komen ze die vandaag vervangen, wil die man eigenlijk eerst gewoon een sleutel bij gaan maken. Ja dan heb je er toch 6.
Ja snap dat dat de goedkoopste oplossing is, maar het ging er mij om waar die 6de sleutel dan is en vooral wie hem heeft.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:05

Workflows. Ik krijg nu voor de vierde keer een mail van iemand, omdat zijn factuur nog niet is betaald. Kan er donder op zeggen dat die ergens in een workflow vast hangt bij iemand

Edit: erger nog. De factuur is van vorige week. Geef ons ff de tijd om deze te betalen. Manmanman.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:09

TheNovelist schreef:
Sta tot 13:00 alleen in de winkel en kwam er om 09:00 achter dat we lekkage hebben boven de stelling met kattenvoer...
Dus moet je alle planken uitruimen, drogen, producten drogen en verplaatsen, kijken waar het vandaan komt en melden, en tussendoor klanten helpen en spullen buiten zetten :+ en dat allemaal zonder koffie!
Leuke ochtend :')

En nogsteeds ik er niks gedaan aan de lekkage, elke ochtend kan je een emmer vol aan water opruimen wat op de grond ligt en einde van de dag ben je weer bezig met schoonmaken. Omdat er woningen boven zitten is het lastig om er (snel) achter te komen waar het lekt, maar voor mijn gevoel word er ook niet echt aangepakt.... |(

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:13

De lichten in de tunnel s'morgensvroeg. Die zijn wel zonnebril waardig als het donker is. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:17

Afbeelding
Wil eigenlijk ook wat gaan doen, maar zo heel vaak lig ze niet op schoot. <3

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:26

Ik heb zo abnormaal veel zin in chocolade |( |( |( |(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:38

Dat ziet er gezellig uit Marcella!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:39

Marcella schreef:
Dat ik nu geen mooi rond getal heb op de spaarrekening. :+ :')

Ik boek het altijd zo over of terug dat er wel een mooi rond getal staat. :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:41

Haha, wat is dat toch dat mensen een spaarrekening op een rond getal willen hebben. Door mijn werk zie ik van veel mensen de saldi van de bankrekeningen en echt heel veel mensen doen dat, zeker per 31 december. Een soort dwangneurose is het. Of niet?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:48

nicole_floor schreef:
Marcella schreef:

00 is ook een mooi rond getal toch :+

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 13:49

nicole_floor schreef:
Marcella schreef:

_O-
Dat is net zoiets als met de wekker, ik rond het altijd af op 5 minuten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:20

Juli en augustus staan nu ook betaalspecificatie klaar en nog steeds niks duidelijk of het verrekend is al met bijstand. Wat volgens bijstand mens automatisch zou gaan.

Dus nog meer geld op de spaarrekening erbij. :')

Heb een hekel aan onduidelijkheid. -O-

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:34

Zilfstar schreef:
Raya11 schreef:
Wakker geworden met hoofdpijn en super moe terwijl ik toch genoeg uren heb geslapen.
Huisarts gebeld wat ik steeds al wou doen om te vragen of ik bloed mag prikken, ik herken zo veel klachten weer van in ieder geval B12 tekort.
Mag niet want ik heb begin dit jaar al bloed geprikt, ja dat moest van de huisarts nadat ik daarvoor ook al B12 tekort had om te kijken hoe de waardes na een paar maand waren.
En toen was het goed omdat ik alles bij slikte.
Echt altijd als ik bel word er zo vreselijk moeilijk gedaan, altijd dezelfde assistente, word er zo chagrijnig van, gewoon niet luisteren, meedenken of verder kijken dan haar neus lang is. Empathie komt ook niet in haar woordenboek voor.
Ik ken mijn eigen lichaam inmiddels best wel goed, en weet zeker dat ik een tekort heb, daarnaast heb ik ook reuma en zware medicijnen..
Dat ik al weken oververmoeid ben en hoofdpijn heb maakt niet uit, mag maar 1 keer per jaar bloed prikken (terwijl ik sowieso al 2 keer per jaar bloed prik alleen al voor de reumatoloog).
Dus nu ipv dat ik gewoon even snel bloed kan laten prikken moet ik vrijdagochtend bij de huisarts langs om daar een pleidooi te gaan houden waarom ik voor de zoveelste keer bloed wil laten prikken, waar nu voor het eerst moeilijk over gedaan word |o

Mijn moeder heeft chronisch b12 tekort en wordt al jaren geprikt omdat zij het niet met tabletten oplossen kan. Zij haalt veel info uit de website van B12 patienten: stichtingb12tekort.nl Misschien dat je daar extra info kan halen voor je afspraak. B12 tekort kan echt ernstige problemen geven, maar helaas nemen veel artsen het nog niet serieus.

Oh thanks! Ik zal eens kijken.
Tegen de assistente heb ik ook aangegeven dat altijd als ik me zo voel als nu het m'n B12 is maar die vrouw luistert gewoon niet en ik had geen zin om weer een discussie aan te moeten gaan dus zei plan maar een afspraak bij de huisarts dan bespreek ik het daar wel weer mee. Zo vermoeiend..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:36

imaudy schreef:
nicole_floor schreef:

_O-
Dat is net zoiets als met de wekker, ik rond het altijd af op 5 minuten

Dat doe ik ook :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-24 14:41

Bloodymary schreef:
Haha, wat is dat toch dat mensen een spaarrekening op een rond getal willen hebben. Door mijn werk zie ik van veel mensen de saldi van de bankrekeningen en echt heel veel mensen doen dat, zeker per 31 december. Een soort dwangneurose is het. Of niet?

Ik heb mijn eigen spaarpot ook rond :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:44

Raya, ik zou het gedrag van deze assistente ook even aankaarten bij de huisarts. Als iemand vraagt om een bloedpriklijst, moeten ze die gewoon geven. Kleine moeite.

Net mijn auto weggebracht, duurt anderhalf uur voordat die klaar is, mijn vaders auto moet om 15:00 uur, dus dan kunnen we weer terug en een halfuur wachten. |o

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:46

Werk had mijn salaris dubbel overmaakt en nu willen ze er een van terug |(

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:50

-O-

Boete.

8km te hard.

Verdorie.

Das best duur _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 14:54

Sintara schreef:

Wat flauw -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:06

Sintara schreef:

Dat is idd errug flauw!

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 15:16

Gisteravond een allergiepilletje gehad, nou die voel ik vandaag..
Heb denk ik van 7.00u tot 9.00u zeker wakker geweest maar daarna gevloerd op bed.
Daarna nog zeker tot 12.00u/13.00u geslapen, en daarna door gegaan in bad weer..

Nu heb ik mezelf gedwongen om iets te gaan doen achter de computer ofzo, ben moe er echt moe van.
En heb ook nog eens spierpijn en heb geen flauw idee waar van. -O-

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 18:03

denisesilver schreef:
Raya, ik zou het gedrag van deze assistente ook even aankaarten bij de huisarts. Als iemand vraagt om een bloedpriklijst, moeten ze die gewoon geven. Kleine moeite.

Net mijn auto weggebracht, duurt anderhalf uur voordat die klaar is, mijn vaders auto moet om 15:00 uur, dus dan kunnen we weer terug en een halfuur wachten. |o

Ga ik ook doen inderdaad. Ik snap het probleem van dat mens ook echt niet, de vorige keren ging dat ook gewoon soepel.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 18:30

Raya kun je dan niet zelf weer een supplement slikken? Of is alles wat je hebt in hoge dosering of per injectie oid?

Ik zou ook graag weer een APK willen. Even vitamines enzo laten checken, zeker vit D maar zie de bui alweer hangen ja -O-