Wakker geworden met hoofdpijn en super moe terwijl ik toch genoeg uren heb geslapen.
Huisarts gebeld wat ik steeds al wou doen om te vragen of ik bloed mag prikken, ik herken zo veel klachten weer van in ieder geval B12 tekort.
Mag niet want ik heb begin dit jaar al bloed geprikt, ja dat moest van de huisarts nadat ik daarvoor ook al B12 tekort had om te kijken hoe de waardes na een paar maand waren.
En toen was het goed omdat ik alles bij slikte.
Echt altijd als ik bel word er zo vreselijk moeilijk gedaan, altijd dezelfde assistente, word er zo chagrijnig van, gewoon niet luisteren, meedenken of verder kijken dan haar neus lang is. Empathie komt ook niet in haar woordenboek voor.
Ik ken mijn eigen lichaam inmiddels best wel goed, en weet zeker dat ik een tekort heb, daarnaast heb ik ook reuma en zware medicijnen..
Dat ik al weken oververmoeid ben en hoofdpijn heb maakt niet uit, mag maar 1 keer per jaar bloed prikken (terwijl ik sowieso al 2 keer per jaar bloed prik alleen al voor de reumatoloog).
Dus nu ipv dat ik gewoon even snel bloed kan laten prikken moet ik vrijdagochtend bij de huisarts langs om daar een pleidooi te gaan houden waarom ik voor de zoveelste keer bloed wil laten prikken, waar nu voor het eerst moeilijk over gedaan word