Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 01:13

Oh oliebol iirrssjjee dat is een herkenbare situatie. Maar het is wel fascinerend om te zien als de nagel echt er compleet af valt en je een hele tijd zonder nagel door het leven gaat en er langzaam maar zeker weer een complete nagel terug groeit en vast zit aan de huid eronder. Het is toch best magisch en fascinerend dat je een stukje van je lichaam compleet kwijt kunt zijn maar dat het terug groeit. Of niet? Could be just me. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 01:16

imaudy schreef:
MyWishMax schreef:
Vereniging die de dag voor de wedstrijd de proeven verandert en daar niks over zegt. Inschrijvingen via mijn knhs waren de 1e 2 proeven van de 4, dot stond ook op de voorlopige startlijst.
Pas op die lijst van gisterenavond waren ze aangepast naar de laatste 2, maar daar kijkt niemand naar als je dat niet zegt? Bijna iederen, iig degene van buitenaf, kwamen er dus OP de wedstrijd achter of zelfs toen ze de proef begonnen waren dat er andere proeven gereden moesten worden

Heeft die vereniging als doel "het gek maken van deelnemers aan wedstrijden"? :+

Zou je denken he? :')

CupCakes_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 01:20

De planner.

Routes samengevoegd ivm ziekmelding. Helemaal prima. Maar communiceer dan naar de cliënten toe dat we een andere tijd, eerder of juist veel later komen. Nu stond ik vaak voor een dichte deur, cliënten waren niet thuis of lagen al op bed.

Wat een ellende elke keer weer. :=

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 01:55

Vriendin appt. Geblowd, gaat slecht en zit bij een Bumble date en voelt zich niet veilig. Ze komt niet uit Nederland dus 's nachts ronddwalen voelt ook oliebol en er rijden geen treinen meer.
poedersuiker..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 03:40

Mijn dochter liep al vanaf 23.30 uur ofzo te klagen over buikpijn. Keer of 10 naar de wc. Draaien, huilen, hartstikke onrustig. (Ze lag ondertussen bij mij) Had ik haar om 1.30 uur eindelijk rustig dat ze kon slapen. Gaat het net om 2.00 uur helemaal mis. Dus we konden gaan douche en het bed verschonen. (Lang leven de waterdichte hoes) Ondertussen zijn we dus schoon maar beide klaar wakker. Gelukkig wordt mijn zoon pas om 7.00 uur wakker :+ (enige voordeel, haar buikpijn is weg)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 09:02

Weer verrot geslapen. poedersuiker rug.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 11:39

Rawr schreef:
Oh oliebol iirrssjjee dat is een herkenbare situatie. Maar het is wel fascinerend om te zien als de nagel echt er compleet af valt en je een hele tijd zonder nagel door het leven gaat en er langzaam maar zeker weer een complete nagel terug groeit en vast zit aan de huid eronder. Het is toch best magisch en fascinerend dat je een stukje van je lichaam compleet kwijt kunt zijn maar dat het terug groeit. Of niet? Could be just me. :+

Hahaha, ik ben benieuwd! Timing is wel vervelend, vol op in training voor de marathon, maar dat zal ook wel de reden zijn dat die nagel er zo uitziet :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 11:40

DuoPenotti schreef:
Hebben jullie het nu over mijn vriendin?
Die heeft van mij een heel kort meldingstoontje gekregen.
En als het een minuut stil is open ik pas. Dan is het bericht wel compleet ;)

Dat is wel een slimme oplossing! :)* Moet ik ook eens gaan instellen.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 11:44

Rawr schreef:

Ik zeg in zo'n situatie 'ieeuw wat erg, hopelijk is het snel meer normaal' en ik denk 'oh cool, echt interessant'. :')

Dusss iirrssjjee, hopelijk is je teen snel weer normaal. O:)

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 12:51

vanochtend om 6:00 precies ging de hond van de buren weer blaffen. en niet 1x maar 4 blaffen 3 seconden stil en 4 blaffen en dat achterelkaar door. Om iets voor 7:00 hield ik het niet meer, buiten gekeken en alle drie de auto's stonden er nog dus dan zijn er daar dus 4 mensen die het geblaf liggen te negeren. Woest ben ik! Dus in de kamer naast de flapdrol zoon heb ik heel had 'naam hond, hou op' geroepen en warempel 5 minuten later was het geblaf over en heeft betreffende flapdrol de hond uitgelaten.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 13:13

Aan een bericht in de krant dat er in Amerika een kalfje met 2 gezichten is geboren.Nu houden ze het diertje in leven wat amper lukt.Waarom?Laat het diertje inslapen.Soms kan je ook te ver gaan.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 13:54

Dacht gisteren er vanaf te zijn, nu heb ik weer een abonnement op de wc.
En m'n man vind dat ik maar het huishouden moet doen, en die is nu werken. Net met pijn en moeite de was opgeruimd en een nieuwe was opgehangen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 13:58

fjordjes schreef:
Dacht gisteren er vanaf te zijn, nu heb ik weer een abonnement op de wc.
En m'n man vind dat ik maar het huishouden moet doen, en die is nu werken. Net met pijn en moeite de was opgeruimd en een nieuwe was opgehangen.

What the f**ck

Ben jij z’n slaaf ofzo?
Ik had hem zowiezo al jaren geleden gedumpt als ik altijd die berichten zo lees van jou.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 14:08

Gefeliciteerd Alja Y)(^) [&]

Verder met je eens.
Fjordjes, jullie relactie is toch nergens gelijkwaardig?
Nu begrijp ik dat de ergernissen hier worden gedeeld en we alleen het negatieve zien, toch vraag ik me af, doet hij ook wel eens echt aardig tegen je?

@Britta
Precies mijn gedachte bij dat berichtje.
Ja meestal worden ze al niet levend geboren, meestal gaan ze snel door maar hallelujah deze leeft nog.
Kan de kop niet fatsoenlijk optillen kan niet staan, maar hey al zo lang leeft het al....

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 14:11

DP, ja hij kan ook lief doen hoor. Het klopt dat je vrijwel alleen de negatieve kant hoort van mij. Er zijn ook dagen dat ie het niet erg vind als ik het huishouden niet doe. Maar ik vind het vooral vervelend dat er iets wordt verwacht van mij terwijl ik me echt niet fit voel, ik moet om de haverklap naar de wc en heb koorts. En dan is de irritatie factor nog groter bij mij. Maar wees gerust, ik ben al bijna 15 jaar samen met hem, anders hield ik het echt niet vol. Ik ben echt niet ongelukkig hoor :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 14:13

Aah gelukkig. Fijn om te horen :j
En beterschap :knuffel:

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 14:34

fjordjes schreef:
DP, ja hij kan ook lief doen hoor. Het klopt dat je vrijwel alleen de negatieve kant hoort van mij. Er zijn ook dagen dat ie het niet erg vind als ik het huishouden niet doe. Maar ik vind het vooral vervelend dat er iets wordt verwacht van mij terwijl ik me echt niet fit voel, ik moet om de haverklap naar de wc en heb koorts. En dan is de irritatie factor nog groter bij mij. Maar wees gerust, ik ben al bijna 15 jaar samen met hem, anders hield ik het echt niet vol. Ik ben echt niet ongelukkig hoor :)

Helpt hij je niet met het huishouden dan? Of hebben jullie wellicht bewust een traditionele rolverdeling?

Ook ik vind je berichten soms heftig. En ookal zou je geen last hebben van koorts, veel naar de wc moeten.. zou ik het persoonlijk nog niet normaal vinden dat hij 'verwacht' dat jij het huishouden doet?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:08

Mijn oom ene moment gewoon normaal en volgende woedeaanvallen en verward.

Hij begin wel te beseffen dat de woning te groot is en hij het niet red. Dus woning gaat zeer waarschijnlijk de verkoop in.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:13

Ohhh ik heb een te lange “leer” pauze gehad. En ik zat naar een ijs recept te kijken dus daar heb ik heel erg veel zin in.. :') _/-\o_

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:14

kimberly1995 schreef:
fjordjes schreef:

Helpt hij je niet met het huishouden dan? Of hebben jullie wellicht bewust een traditionele rolverdeling?

Ook ik vind je berichten soms heftig. En ookal zou je geen last hebben van koorts, veel naar de wc moeten.. zou ik het persoonlijk nog niet normaal vinden dat hij 'verwacht' dat jij het huishouden doet?

Ja redelijk traditioneel omdat hij heel veel werkt, ik werk een stuk minder. Werkweken van 80u zijn normaal hier.

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:24

Gefeliciteerd Alja!

Ik ben vandaag niet echt wakker. Maar ja, morgen toetsweek dus je moet wel :(

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:25

Marcella,kan je oom nog wel zelfstandig wonen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:39

Britta31 schreef:
Marcella,kan je oom nog wel zelfstandig wonen?

Heel eerlijk nee.

We zijn bezig, maar is afhankelijk waar plek is. Als daar meer duidelijkheid over is kan huis verkoop in.

We gaan dit jaar ook de moestuin leegruimen. Wordt laatste jaar.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:50

Moe en Hoofdpijn.

En zo'n 2 uur geleden denk ik 45min naar een helicopter boven het huis/dorp gehangen.
2 huizen verder was voor de 2e dag bezig met iets in elkaar timmeren in de tuin..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-24 15:54

fjordjes schreef:
Er zijn ook dagen dat ie het niet erg vind als ik het huishouden niet doe.

Eeh wat? Er zijn dagen dat hij het niet erg vindt dat je het huishouden niet doet?
Ik zou me doodongelukkig voelen in zo’n rolverdeling. Ik zou het voelen alsof ik alleen maar goed ben om het huishouden te doen, te zorgen en hem te plezieren. Echt no way hoor. En dan nog afhankelijk zijn van het geld wat hij binnenbrengt? En dank je wel zeggen als je wat mag kopen? Alsof je dat verdiend hebt omdat je het huis zo goed hebt schoongemaakt.
Voor mij de absolute hel, echt. Dan gooi ik mezelf van een brug af hoor.