Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:MyWishMax schreef:Vereniging die de dag voor de wedstrijd de proeven verandert en daar niks over zegt. Inschrijvingen via mijn knhs waren de 1e 2 proeven van de 4, dot stond ook op de voorlopige startlijst.
Pas op die lijst van gisterenavond waren ze aangepast naar de laatste 2, maar daar kijkt niemand naar als je dat niet zegt? Bijna iederen, iig degene van buitenaf, kwamen er dus OP de wedstrijd achter of zelfs toen ze de proef begonnen waren dat er andere proeven gereden moesten worden
Heeft die vereniging als doel "het gek maken van deelnemers aan wedstrijden"?
Rawr schreef:Oh oliebol iirrssjjee dat is een herkenbare situatie. Maar het is wel fascinerend om te zien als de nagel echt er compleet af valt en je een hele tijd zonder nagel door het leven gaat en er langzaam maar zeker weer een complete nagel terug groeit en vast zit aan de huid eronder. Het is toch best magisch en fascinerend dat je een stukje van je lichaam compleet kwijt kunt zijn maar dat het terug groeit. Of niet? Could be just me.
Rawr schreef:Oh oliebol iirrssjjee dat is een herkenbare situatie. Maar het is wel fascinerend om te zien als de nagel echt er compleet af valt en je een hele tijd zonder nagel door het leven gaat en er langzaam maar zeker weer een complete nagel terug groeit en vast zit aan de huid eronder. Het is toch best magisch en fascinerend dat je een stukje van je lichaam compleet kwijt kunt zijn maar dat het terug groeit. Of niet? Could be just me.
fjordjes schreef:Dacht gisteren er vanaf te zijn, nu heb ik weer een abonnement op de wc.
En m'n man vind dat ik maar het huishouden moet doen, en die is nu werken. Net met pijn en moeite de was opgeruimd en een nieuwe was opgehangen.
fjordjes schreef:DP, ja hij kan ook lief doen hoor. Het klopt dat je vrijwel alleen de negatieve kant hoort van mij. Er zijn ook dagen dat ie het niet erg vind als ik het huishouden niet doe. Maar ik vind het vooral vervelend dat er iets wordt verwacht van mij terwijl ik me echt niet fit voel, ik moet om de haverklap naar de wc en heb koorts. En dan is de irritatie factor nog groter bij mij. Maar wees gerust, ik ben al bijna 15 jaar samen met hem, anders hield ik het echt niet vol. Ik ben echt niet ongelukkig hoor
kimberly1995 schreef:fjordjes schreef:DP, ja hij kan ook lief doen hoor. Het klopt dat je vrijwel alleen de negatieve kant hoort van mij. Er zijn ook dagen dat ie het niet erg vind als ik het huishouden niet doe. Maar ik vind het vooral vervelend dat er iets wordt verwacht van mij terwijl ik me echt niet fit voel, ik moet om de haverklap naar de wc en heb koorts. En dan is de irritatie factor nog groter bij mij. Maar wees gerust, ik ben al bijna 15 jaar samen met hem, anders hield ik het echt niet vol. Ik ben echt niet ongelukkig hoor
Helpt hij je niet met het huishouden dan? Of hebben jullie wellicht bewust een traditionele rolverdeling?
Ook ik vind je berichten soms heftig. En ookal zou je geen last hebben van koorts, veel naar de wc moeten.. zou ik het persoonlijk nog niet normaal vinden dat hij 'verwacht' dat jij het huishouden doet?
fjordjes schreef:Er zijn ook dagen dat ie het niet erg vind als ik het huishouden niet doe.