Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 13:51

Mijn man.
Ik reed en we zouden eerst naar de Mediamarkt en daarna naar de boer gaan.
Hij liep zo te zeuren dat ik de auto gedraaid heb en de Mediamarkt heb overgeslagen.
Eenmaal bij de boer kon hij normaal doen en ben ik toch naar de Mediamarkt gereden.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 13:58

luuntje schreef:
Mijn man.
Hij liep zo te zeuren dat ik de auto gedraaid heb en de Mediamarkt heb overgeslagen.
Eenmaal bij de boer kon hij normaal doen en ben ik toch naar de Mediamarkt gereden.

Heb je een man of heb je een kind?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 14:19

Boer die last Minute nog ff voer besteld....
5 Ton legmeel....
Waardoor ik 2 uur minimal mag overwerken....

Die rothommel zet alsnog zn facking trekker in de weg... Echt sodemieter op....je hebt verdorie net nog voer besteld man

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:36

Aan die apaten in het verkeer hier. En dan zo’n Vicky Pollard met opgespoten lippen, nepwimpers en te zwart geverfd haar die bij iedereen op z’n bumper hangt, terwijl er los voorin een kind dit waarvan je net een staartje boven het portier uit ziet steken. Is ook een manier om van je ongewenste kroost af te komen. :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:41

Yeah but no but yeah but no but yeah.

Mijn kind met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Wil ik naar hem toe STA IK IN EEN BOERENPROTEST.

Toen onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gegaan, hopende op zo'n 'boer' op m'n bumper maar helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:42

Urbanus schreef:

Mijn kind met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Wil ik naar hem toe STA IK IN EEN BOERENPROTEST.

Toen onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gegaan, hopende op zo'n 'boer' op m'n bumper maar helaas.
Bah, wat klote. Wil je er verder iets over kwijt? Hopelijk is het niet al te ernstig. Sterkte en beterschap voor ‘m! :knuffel:

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:47

fleurtjeuh schreef:
luuntje schreef:
Mijn man.

Mannen blijven kinderen, alleen hun speelgoed word duurder

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 16:58

Mkango schreef:
Aan die apaten in het verkeer hier. En dan zo’n Vicky Pollard met opgespoten lippen, nepwimpers en te zwart geverfd haar die bij iedereen op z’n bumper hangt, terwijl er los voorin een kind dit waarvan je net een staartje boven het portier uit ziet steken. Is ook een manier om van je ongewenste kroost af te komen. :')

Ik dacht altijd dat vicky pollard een fictie bedacht figuur is. Ze bestaan dus echt :') Ik kwam ze in windsor ook al tegen.

Edit: sterkte urbanus voor nu snap ik echt heel goed dat je de boeren even meer dan stom vindt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 17:35

Mkango schreef:
Bah, wat klote. Wil je er verder iets over kwijt? Hopelijk is het niet al te ernstig. Sterkte en beterschap voor ‘m! :knuffel:

Het eten is niet te hachelen _O- het komt wel goed met m'n jongetje, maar zal een paar dagen duren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 18:00

Beterschap met je jongen, is maar niks je kind in het ziekenhuis :o

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 18:13

justdiesel schreef:
fleurtjeuh schreef:

Mannen blijven kinderen, alleen hun speelgoed word duurder

Nee hoor, ik heb gewoon een volwassen vent thuis zitten die zich niet kinderlijk gedraagd en ik niet als klein kind hoef te behandelen met consequenties en passief agressief gedoe

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 18:22

Beterschap voor je zoontje Urbanus :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 18:28

Dank <3 hij heeft weer praatjes dus gaat de goede kant op.

Protest waren geen boeren maar mensen die 'uit naam van de boer' protesteren. Kansloos.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 18:28

Urbanus schreef:
Mkango schreef:

Het eten is niet te hachelen _O- het komt wel goed met m'n jongetje, maar zal een paar dagen duren.

:knuffel:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:01

Beterschap voor je zoontje Urbanus, hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:14

Urbanus schreef:
Mkango schreef:

Dit is echt zo'n reactie die ze bij mij in de familie ook zouden geven. :)) Moet hij ook die tijd in het ziekenhuis blijven of mag hij wel naar huis? Beterschap voor 'm! :knuffel:

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:19

Beterschap voor je zoontje!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:25

Beterschap voor je zoontje, Urbanus!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:37

Beterschap met hem, hopelijk knapt hij snel op

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 19:38

oliebol Urbanus, dat is naar. Beterschap voor je jochie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 20:01

Urbanus schreef:

Wat poedersuiker. Zielig voor je kind.

Desondanks heb ik dit ook ooit meegemaakt als ziek kind. Toen was er een matrixbord met paal en al op de snelweg geflikkerd terwijl ik met enige spoed geopereerd moest worden. Toen moesten mijn moeder en ik ook met politiebegeleiding naar het ziekenhuis en werden we vermeld in de krant. Dat verhaal doet het 12 jaar na dato nog altijd goed op verjaardagen +:)+
Maar serieus, veel beterschaps voor je kind en jij ook sterkte enzo :(:) . Zo stressvol, en blijft een dramatische aangelegenheid altijd.

Ik erger me aan plassen in een potje. Hebben hier ook alleen een megaweckpot in huis dus moet ook echt mijn best gaan doen wil het iets substantieels lijken en ik heb nog een uur de tijd voor ik op de HAP moet zijn ;( verder voel ik me een stervende vrouw van 90, al heb ik waarschijnlijk gewoon moeilijk wilde darmen vandaag. Maar het kan ook een niersteen zijn of iets in die trant. Ze wilde me iig op bezoek. Hopelijk geen boerenprotesten onderweg :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 21:24

Dat mijn opa en oma stil hebben gehouden dat ze met de auto de vangrail hebben geschaaft. Volgens mij oma was mijn opa in slaap gevallen...

Gelukkig reed er niks en reden ze niet de maximale snelheid had heel erg fout kunnen gaan.

Maar aan andere kant ze zijn op vakantie geweest wat gewoon te vermoeiend was en mijn oma wil dan niet helemaal toegeven dat het voor mijn opa teveel is.

De auto is afgeschreven kost 4000 om het te laten maken.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 22:21

Zebrastreep schreef:
Dat mijn opa en oma stil hebben gehouden dat ze met de auto de vangrail hebben geschaaft. Volgens mij oma was mijn opa in slaap gevallen...

Gelukkig reed er niks en reden ze niet de maximale snelheid had heel erg fout kunnen gaan.

Maar aan andere kant ze zijn op vakantie geweest wat gewoon te vermoeiend was en mijn oma wil dan niet helemaal toegeven dat het voor mijn opa teveel is.

Oefff ook sterkte.

Ik kan er niet tegen dat mensen lopen te bagatelliseren.

Een pup achter een bal aan laten rennen, die geworpen is met een werpstok en het vreemd vinden dat de onze echt niet mee mogen doen.
Want dat is "sieluuughh", dat ze niet mee mogen spelen.

Maar dat het niet gezond is voor een pup en ook niet voor een volwassen hond... "Wat een onzin... Valt wel mee joh"

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 22:23

maralyn schreef:
Zebrastreep schreef:

Oefff ook sterkte.

Ik kan er niet tegen dat mensen lopen te bagatelliseren.

Een pup achter een bal aan laten rennen, die geworpen is met een werpstok en het vreemd vinden dat de onze echt niet mee mogen doen.
Want dat is "sieluuughh", dat ze niet mee mogen spelen.

Maar dat het niet gezond is voor een pup en ook niet voor een volwassen hond... "Wat een onzin... Valt wel mee joh"

Sinds wanneer kunnen honden niet meer achter een bal aanrennen? Heb ik wat gemist?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 22:25

Dat er hier een hond aso hard lig te snurken en wil zo film kijken. :')