Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:Mijn man.
Ik reed en we zouden eerst naar de Mediamarkt en daarna naar de boer gaan.
Hij liep zo te zeuren dat ik de auto gedraaid heb en de Mediamarkt heb overgeslagen.
Eenmaal bij de boer kon hij normaal doen en ben ik toch naar de Mediamarkt gereden.
Urbanus schreef:Bah, wat klote. Wil je er verder iets over kwijt? Hopelijk is het niet al te ernstig. Sterkte en beterschap voor ‘m!Yeah but no but yeah but no but yeah.
Mijn kind met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Wil ik naar hem toe STA IK IN EEN BOERENPROTEST.
Toen onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gegaan, hopende op zo'n 'boer' op m'n bumper maar helaas.
fleurtjeuh schreef:luuntje schreef:Mijn man.
Ik reed en we zouden eerst naar de Mediamarkt en daarna naar de boer gaan.
Hij liep zo te zeuren dat ik de auto gedraaid heb en de Mediamarkt heb overgeslagen.
Eenmaal bij de boer kon hij normaal doen en ben ik toch naar de Mediamarkt gereden.
Heb je een man of heb je een kind?
Mkango schreef:Aan die apaten in het verkeer hier. En dan zo’n Vicky Pollard met opgespoten lippen, nepwimpers en te zwart geverfd haar die bij iedereen op z’n bumper hangt, terwijl er los voorin een kind dit waarvan je net een staartje boven het portier uit ziet steken. Is ook een manier om van je ongewenste kroost af te komen.
justdiesel schreef:fleurtjeuh schreef:
Heb je een man of heb je een kind?
Mannen blijven kinderen, alleen hun speelgoed word duurder
Urbanus schreef:Dit is echt zo'n reactie die ze bij mij in de familie ook zouden geven.Mkango schreef:Bah, wat klote. Wil je er verder iets over kwijt? Hopelijk is het niet al te ernstig. Sterkte en beterschap voor ‘m!
Het eten is niet te hachelenhet komt wel goed met m'n jongetje, maar zal een paar dagen duren.
Urbanus schreef:Yeah but no but yeah but no but yeah.
Mijn kind met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Wil ik naar hem toe STA IK IN EEN BOERENPROTEST.
Toen onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gegaan, hopende op zo'n 'boer' op m'n bumper maar helaas.
Zebrastreep schreef:Dat mijn opa en oma stil hebben gehouden dat ze met de auto de vangrail hebben geschaaft. Volgens mij oma was mijn opa in slaap gevallen...
Gelukkig reed er niks en reden ze niet de maximale snelheid had heel erg fout kunnen gaan.
Maar aan andere kant ze zijn op vakantie geweest wat gewoon te vermoeiend was en mijn oma wil dan niet helemaal toegeven dat het voor mijn opa teveel is.
De auto is afgeschreven kost 4000 om het te laten maken.
maralyn schreef:Zebrastreep schreef:Dat mijn opa en oma stil hebben gehouden dat ze met de auto de vangrail hebben geschaaft. Volgens mij oma was mijn opa in slaap gevallen...
Gelukkig reed er niks en reden ze niet de maximale snelheid had heel erg fout kunnen gaan.
Maar aan andere kant ze zijn op vakantie geweest wat gewoon te vermoeiend was en mijn oma wil dan niet helemaal toegeven dat het voor mijn opa teveel is.
De auto is afgeschreven kost 4000 om het te laten maken.
Oefff ook sterkte.
Ik kan er niet tegen dat mensen lopen te bagatelliseren.
Een pup achter een bal aan laten rennen, die geworpen is met een werpstok en het vreemd vinden dat de onze echt niet mee mogen doen.
Want dat is "sieluuughh", dat ze niet mee mogen spelen.
Maar dat het niet gezond is voor een pup en ook niet voor een volwassen hond... "Wat een onzin... Valt wel mee joh"