Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wyoming

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 15:58

Die katten die in de speeltuin poepen. Houd je kat gewoon in je eigen tuin.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 15:59

Ja dat klopt wel inderdaad alleen ik ben echt een zenuwpees :') maar oke, gewoon doen dan ben ik een ervaring rijker!! zolang NS maar geen grapjes uithaalt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 16:10

fotolijstje schreef:
Ja dat klopt wel inderdaad alleen ik ben echt een zenuwpees :') maar oke, gewoon doen dan ben ik een ervaring rijker!! zolang NS maar geen grapjes uithaalt

You got this!! als je daar uiteindelijk zou gaan studeren dan zit je waarschijnlijk wel dagelijks (ook in je eentje!) in die trein, in ieder geval een periode. Leuk om te oefenen en zo kan je ook meteen zien hoe je er moet komen, hoe lang het reizen is, hoe goed de verbinding is.
Veel plezier!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 16:39

Asociale mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten in de trein terwijl het super druk is. Waarom verwacht je dat men eerst vraagt "mag ik hier zitten?" voordat je je tas weg haalt. Houd dat ding gewoon op schoot. Gaat de trein rijden en zit er niemand kun je hem daar altijd nog neer zetten.

Even als ergenis dat een oude man net moest vragen of hij ergens mocht zitten.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 17:07

De reclame van Decupre :r

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 17:22

Stomme liedje van de bristol reclame.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 17:25

Captain schreef:
Asociale mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten in de trein terwijl het super druk is. Waarom verwacht je dat men eerst vraagt "mag ik hier zitten?" voordat je je tas weg haalt. Houd dat ding gewoon op schoot. Gaat de trein rijden en zit er niemand kun je hem daar altijd nog neer zetten.

Even als ergenis dat een oude man net moest vragen of hij ergens mocht zitten.

Ik gooide de tassen zelf opzij :=. Ook heel asociaal, maar een tas is geen persoon en behoeft geen zitplaats.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 18:04

Geweldig bloedneus.

Dat wordt stoppen met de ontstekingsremmende neusspray handig met rommelende bijholten.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:14

De gemeente die al zeker een week geen poepzakjes heeft aangevuld. Betaal er wel gruwelijk veel hondenbelasting voor :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:14

Dat de nieuwe afleveringen van Time Team niet zo leuk zijn,ik mis de humor.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:16

Dat ik nu toch de pineut ben en Covid heb. Tot zover "ik kom er elke keer onderuit" :+

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:30

Nayomie schreef:
De gemeente die al zeker een week geen poepzakjes heeft aangevuld. Betaal er wel gruwelijk veel hondenbelasting voor :=

Krijg je daar zakjes voor?
Hier betalen we. Binnen de bewouwde kom zijn er veldjes maar eigen zakjes.
Buiten de bebouwde kom betaal je en is er niks... Gewoon kas spekken.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:34

Kruidvat.. kan geen paaseitjes vinden! Gele winkel afgespeurd. Morgen Lidl

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:40

Miekje23 schreef:

Ik kan nooit iets bij de Kruidvat vinden wat ik moet hebben :+

--

Aan de jeugd die een oude man per ongeluk hoop ik van de fiets afreden. Meneer viel daarbij op de grond maar ik liep echt nog te ver om de jeugd aan te spreken dat wat ze deden niet heel verstandig was ( met heel veel naast elkaar en bij elkaar achter op en totaal niet uitkijken). De meneer in kwestie stapte direct weer op maar heb toch even gevraagd of het goed ging. Meneer zei van ja , maar volgens mij was hij aardig geschrokken. Nou ja heb mijn best gedaan in ieder geval.

Mijn Jack Russeltje vond het maar een rare situatie die bleef maar blaffen tegen die oude man :') Arme man eerst wordt je van je fiets afgereden door jeugd , bezeer je je ook nog en daarna zit er nog zo'n klein rot hondje tegen je te blaffen.

Vond vooral bijzonder dat iemand op zo'n moment zo in zijn wereldje zit en gelijk weer opstapt. Kan echt niet zo zijn dat je geen pijn hebt als je zo valt.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:42

Coconut schreef:
Dat de nieuwe buren non-stop aan het boren zijn in huis en niks communiceren.... Ze maken gigantisch veel herrie.

Ze hebben zich ook niet eens voorgesteld en scoren echt geen punten bij ons in de straat -O-

Heb ik ook nooit gedaan,dat voorstellen.Is dit dan een voorwaarde om daarna vriendelijk begroet te worden en eerst van deur tot deur te moeten gaan?
Hier in de straat blijkbaar dus ook.
Ik ben niet aan het klussen geslagen na verhuis dus dat kan de reden niet zijn.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:50

DuoPenotti schreef:
Nayomie schreef:

Krijg je daar zakjes voor?
Hier betalen we. Binnen de bewouwde kom zijn er veldjes maar eigen zakjes.
Buiten de bebouwde kom betaal je en is er niks... Gewoon kas spekken.

Bij de prullenbakken die er staan, kun je zakjes vandaan halen. Bij de gemeente staat ook aangegeven dat voor de hondenbelasting (87 euro in mijn geval) ze er ook poepzakjes voor aanbieden. Dus baal dan wel behoorlijk dat ze het nu ineens zonder aankondiging niet meer aanvullen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:03

Merlen schreef:
Coconut schreef:
Dat de nieuwe buren non-stop aan het boren zijn in huis en niks communiceren.... Ze maken gigantisch veel herrie.

Ze hebben zich ook niet eens voorgesteld en scoren echt geen punten bij ons in de straat -O-

Heb ik ook nooit gedaan,dat voorstellen.Is dit dan een voorwaarde om daarna vriendelijk begroet te worden en eerst van deur tot deur te moeten gaan?
Hier in de straat blijkbaar dus ook.
Ik ben niet aan het klussen geslagen na verhuis dus dat kan de reden niet zijn.

Wij hebben ons voorgesteld aan de directe buren maar verder nog niet.

We wouden eigenlijk wachten tot het paasvuur... Alleen toen kwam corona
Dus dit jaar word de kans om echt alle buren te leren kennen, of naja eigenlijk kennen we de meeste wel al

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:05

Zebrastreep schreef:
Vond vooral bijzonder dat iemand op zo'n moment zo in zijn wereldje zit en gelijk weer opstapt. Kan echt niet zo zijn dat je geen pijn hebt als je zo valt.

De adrenaline speelt op zo’n moment ook wel mee. Die man zal nu wel bont en blauw zijn met dito pijn :(:)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:14

Aan mezelf. Ik doe veel te veel voor mensen met zielige verhaaltjes. En dan bedoel ik kleine dingen zoals, ja ik heb het geld nu even niet. Ik kan helaas niet zoveel doen voor je, maar kun jij wel dit en dat voor mij doen?

Het rotte is, als ik dat niet doe, krijg ik een enorm schuld gevoel. Ook al kan ik echt helemaal niks voor iemand betekenen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:27

Telefoon leeg, ik weet niet de weg terug...
Bus gepakt die waarschijnlijk echt een stuk langer onderweg is :( en ik moet ook nog wat leren voor mijn examen morgen maar kom daar helemaal niet aan toe zo |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:49

Miekje23 schreef:

3de Paasdag zijn ze nog lekkerder met korting. :') :9 :9

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:56

Ik moet morgenochtend naar de tandarts. Zo geen zin in…

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 20:56

Mensen die liegen, en dat ik daar nog steeds echt boos over ben

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 21:10

LiannePuthzy schreef:
Mensen die liegen, en dat ik daar nog steeds echt boos over ben

En liegen terwijl er glasharde bewijzen zijn dat ze het doen,nog steeds ermee doorgaan,andere van hun gelijk willen overtuigen,waar ze dan ook nog eens in slagen.

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 21:26

Dat alle dokters die je belt je gelijk doorverwijzen naar een fysiotherapeut of gewoon zeggen dat je maar moet afwachten..

Zaterdag toen het gebeurd was "ooh ja doe het maar goed koelen, wacht maar af en als het volgende week nog zo'n zeer doet dan bel je maar weer terug"

Gisteren de huisarts "jaa doe er maar zo'n kous omheen voor de zekerheid en bel maar een fysiotherapeut"

Niemand die je wilt zien, want ze hebben het al druk genoeg :') snap ik.. ik heb misschien alleen maar mn kruisbanden gescheurd.. niet levensbedreigend enzo, maar ik hoop toch dat het dan gewoon weer goedkomt ipv ooh wacht maar af.

Gelukkig kan ik morgen bij de fysio terecht. Die zien mij al aankomen, ik was net klaar met de behandelingen voor m'n rug :')