Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Ja dat klopt wel inderdaad alleen ik ben echt een zenuwpeesmaar oke, gewoon doen dan ben ik een ervaring rijker!! zolang NS maar geen grapjes uithaalt
Captain schreef:Asociale mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten in de trein terwijl het super druk is. Waarom verwacht je dat men eerst vraagt "mag ik hier zitten?" voordat je je tas weg haalt. Houd dat ding gewoon op schoot. Gaat de trein rijden en zit er niemand kun je hem daar altijd nog neer zetten.
Even als ergenis dat een oude man net moest vragen of hij ergens mocht zitten.
Nayomie schreef:De gemeente die al zeker een week geen poepzakjes heeft aangevuld. Betaal er wel gruwelijk veel hondenbelasting voor
Miekje23 schreef:Kruidvat.. kan geen paaseitjes vinden! Gele winkel afgespeurd. Morgen Lidl
Coconut schreef:Dat de nieuwe buren non-stop aan het boren zijn in huis en niks communiceren.... Ze maken gigantisch veel herrie.
Ze hebben zich ook niet eens voorgesteld en scoren echt geen punten bij ons in de straat
DuoPenotti schreef:Nayomie schreef:De gemeente die al zeker een week geen poepzakjes heeft aangevuld. Betaal er wel gruwelijk veel hondenbelasting voor
Krijg je daar zakjes voor?
Hier betalen we. Binnen de bewouwde kom zijn er veldjes maar eigen zakjes.
Buiten de bebouwde kom betaal je en is er niks... Gewoon kas spekken.
Merlen schreef:Coconut schreef:Dat de nieuwe buren non-stop aan het boren zijn in huis en niks communiceren.... Ze maken gigantisch veel herrie.
Ze hebben zich ook niet eens voorgesteld en scoren echt geen punten bij ons in de straat
Heb ik ook nooit gedaan,dat voorstellen.Is dit dan een voorwaarde om daarna vriendelijk begroet te worden en eerst van deur tot deur te moeten gaan?
Hier in de straat blijkbaar dus ook.
Ik ben niet aan het klussen geslagen na verhuis dus dat kan de reden niet zijn.