Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloemetje75 schreef:Geef ze een weekje met mijn moeder en ook dat soort dingen onthouden ze feilloos hoor.Voetbal trainer die 15 min voor aanvang van training zegt dat training niet door gaat. “De jongens weten dat sinds maandag”.... ehhh oké mijn 13 jarige vraagt mij of hij training heeft. Communiceer dan meteen naar ouders ook. Die 12/13 jarigen onthouden dat echt niet (tenzij je ze ijs ofzo beloofd, dat onthouden ze feilloos).
Bloemetje75 schreef:Voetbal trainer die 15 min voor aanvang van training zegt dat training niet door gaat. “De jongens weten dat sinds maandag”.... ehhh oké mijn 13 jarige vraagt mij of hij training heeft. Communiceer dan meteen naar ouders ook. Die 12/13 jarigen onthouden dat echt niet (tenzij je ze ijs ofzo beloofd, dat onthouden ze feilloos).
__Sannne schreef:Bij de Mediamarkt beschermplaat op mijn nieuwe telefoon laten plakken, zit er een dikke haar onder...
Niobe schreef:Ineke2 schreef:Nou word ik wel nieuwsgierig naar de grote droom?
Professioneel sport- en/of concertfotograaf worden
Britta31 schreef:poes schreef:
Ik heb lang in autoverhuur gewerkt en had eigenlijk iedereen binnen Max een half uur (en dat was al heel extreem) wel goed op pad. Wat lukt er niet?
Gewoon alle handelingen tegelijk.Tijdens het rijden naar de koppeling zoeken aan de versnellingspook zitten.Het soepel weg rijden dat je geen gas hoeft te geven.Inparkeren begin ik nog niet aan.Vanavond weer veilig oefenen op het erf met pionnetjes.Na 30 jaar een schakelbak is het moeilijk wennen.Maar met oefenen komt het goed.
Moestuin schreef:Afspraak om 11.00 bij de dokter. Nog steeds geen dokter gezien...