secricible schreef:het zou teveel administratie hebben Cer.
Het meer belonen van zorgmedewerkers, dat voorstel... Meen je dat??
Citaat:
En w.b. de vrije artsenkeuze: die discussie loopt al heel lang en is tot nu toe niet door de kamer gekomen. Ik hoop oprecht dat dat ook zo blijft.
Cer, op dit moment wordt, afhankelijk van je polis, psychologische zorg volledig vergoed, ook zonder contract van de zorgverzekering. Alleen bij een naturapolis is dat anders.
Straks krijg je dus niks meer als je bij niet-gecontracteerde zorgverzekeraars langs gaat. En zorgverzekeraars stellen bizarre eisen aan een behandelaar, soms ook onrealistische eisen. Ik zie juist dat steeds meer behandelaren zich gaan afzetten tegen de zorgverzekeraar en geen contract meer afsluiten. Een gezonde ontwikkeling om onder de wurgcontracten uit te komen. Met deze regeling doe je dat volledig de das om en kun je niet meer anders als behandelaar als je wil overleven.
Ah zo, thanks voor de uitleg 
Soms vind ik dingen een beetje complex. Ik ben nog uit de tijd van het Ziekenfonds, kon je gewoon overal heen zeg maar... sinds dat veranderd is, kon ik over het algemeen nog wel overal heen omdat de meeste zorgverleners contracten hadden met mijn verzekeraar... Maar straks kan het eventueel dus nog weer anders worden.. :|