Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Hopelijk herstel je snel!
Ik heb het laatst nog met mijn vriend over sterilisatie gehad. Dat was een interessant gesprek
Zondag een vrijgezellenfeestje van een goede vriendin gehad. Kende vier van de veertien aanwezigen. Ik was de enige die geen moeder was/ niet zwanger was/niet hoopte zwanger te worden. Bijzondere ervaring, mijn eigen vriendengroep heeft een stuk minder moeders (to be)
TheWelsh schreef:Dank je wel voor jullie lieve woorden en steun!
Luxorvalkje balen dat je nog niks gehoord hebt! De eerste keer werd ik binnen een paar weken geopereerd, helaas kreeg ik toen koorts voor de operatie en kon ik weer naar huis.
Dat was 1 april. Daarna heeft het dus tot gister geduurt doordat er niet meer geopereerd werd ivm covid.
Was gisteren trouwens weer op het nippertje. Ze tempte me op 37.9. Vanaf 38graden opereren ze niet.
Blijkbaar heb ik snel verhoging![]()
Mijn buik doet het best goed. Kon niet plat liggen vannacht en de afstandsbediening van mijn bed kon ik niet vindenDus heb een dikke slaapzak bij het hoofdeinde gelegd met mijn kussen daarop. Tot 5u heb ik goed geslapen.
Ik heb erg veel pijn in mijn schouder en onderrug. Maar dat zijn toch al mijn zwakke plekken. Mijn rechterschouder moet ik sowieso al rekening mee houden in het dagelijks leven en door het gas dat ze in mijn buik hebben gepompt had de arts al verwacht dat ik daar mee af zou gaan zien.
De pijn in mijn buik valt me reuze mee, beetje zeurderig links. Rechts voel ik nauwelijks. Wel met pijnstillers.
Ik was alleen verbaast toen ik wakker werd... Ik had 3 wondjes in plaats van 2![]()
Misschien maar beter dat mijn gynaecoloog van de gesprekken me niet zelf heeft geopereerd, want hij heeft me echt verkeerd voorgelicht.
TheWelsh schreef:Nee ergens is hij er met zijn hoofd niet bij geweest in ons gesprek. Ben achteraf blij dat hij me niet heeft geopereerd
Berdien, ben benieuwd wat voor interessant gesprek je hebt gehad met je vriend.
Ik had een hele lieve verpleegkundige, maar ze zei ineens ; "Zo dus jouw man dacht, jij bent maar lekker de klos?! “
Uuuhh neeGek dat dat altijd gelijk gedacht wordt.
Mijn vriendinnen zijn allemaal ouder als ik en hebben dus gelukkig kinderen in de leeftijd van 15 tot 26 jaar.
Berdien schreef:Mijn vriend houdt er soms nogal interessante opvattingen op naAangezien het broedhok bij de vrouw zit, vindt hij het ook de verantwoordelijkheid van de vrouw om er voor te zorgen dat het leeg blijft. Tja. Tjaaa. Ik heb maar besloten om hier 'let's agree to disagree' toe te passen. Hij zou zich wellicht wel willen laten steriliseren, maar dat doet hij dan puur voor mij en niet omdat hij het zelf wil. Oftewel: 100% kans op gezeik
Dus dat doen we ook maar niet. Ik word over twee weken 34, als het goed is zijn ze vanaf je 35e wat makkelijker dus dan kijk ik nog wel een keer weer naar mijn eigen opties.
Bij dit vrijgezellenfeest was ik echt de enige die geen kinderen wilde. Ik heb me wel kostelijk vermaakt over al het kleine kinderdrama dat voorbij kwam. 'Nooit bij mij' is een verschrikkelijk opbeurende gedachte in zulke situaties. En als klap op de vuurpijl is één van de zwangere dames gisteren bevallenBeetje vroeger dan gedacht, is nog wel even spannend. Hoop zorgen, ik geef het ze te doen.