Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:25

Ja dat hebben we wel geprobeerd of het binnen is gekomen weten we niet :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:25

Hebben jullie de meuren ook in die kleur gekregen dan? Een appartement met witte muren opleveren vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gekke eis, dat moeten wij namelijk ook gewoon mochten we uit ons appartement gaan. (Behalve de muur die al geverfd was voordat wij erin kwamen)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:28

__Sannne schreef:
Hebben jullie de meuren ook in die kleur gekregen dan? Een appartement met witte muren opleveren vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gekke eis, dat moeten wij namelijk ook gewoon mochten we uit ons appartement gaan. (Behalve de muur die al geverfd was voordat wij erin kwamen)

Dat ligt aan de verhuurder. Ik hoef dat allemaal niet, hoef ook geen gaten dicht te maken. En vloer hoeft er alleen uit als nieuwe huurder hem niet wil overnemen. En dat moet je nog duidelijk aangeven dat je vloer niet wilt, ook niet gratis.

Lau

__Sannne schreef:

We hebben het zelf volledig gekleurd gekregen de muren waren toen rood. Wij hebben ze zelf geel gemaakt. De slaapkamer was al groen. Deze verhuurder doet er niet zo moeilijk over. Het is indd niet heel gek dat het wit moet. Maar bij ons was het ook niet wit. Dus dat zal nu ook wel niet hoeven.
Laatst bijgewerkt door Lau op 20-05-20 08:29, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

__Sannne schreef:

Hier ook. Gevolg was dat alles super slordig met de goedkoopste verf geverfd was en we nog steeds roze tegen komen op een kleine kamer. :')

Wij hebben er juist voor gekozen om alles (gebroken) wit te houden. Moest ook allemaal opnieuw en we hebben wel de kozijnen wit geverfd want die waren bruin.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:29

MyWishMax schreef:
__Sannne schreef:

Dat ligt aan de verhuurder. Ik hoef dat allemaal niet, hoef ook geen gaten dicht te maken. En vloer hoeft er alleen uit als nieuwe huurder hem niet wil overnemen. En dat moet je nog duidelijk aangeven dat je vloer niet wilt, ook niet gratis.

Daarom zeg ik ook; "dat moeten wij namelijk ook..." Ik zeg niet dat iedereen dat moet. :))

Lau schreef:
__Sannne schreef:

We hebben het zelf volledig gekleurd gekregen de muren waren toen rood. Wij hebben ze zelf geel gemaakt. De slaapkamer was al groen. Deze verhuurder doet er niet zo moeilijk over. Het is indd niet heel gek dat het wit moet. Maar bij ons was het ook niet wit. Dus dat zal nu ook wel niet hoeven.

Ohh ja, in dat geval zou ik ook echt niet gaan verven voor haar. :') Is dit de eerste keer dat ze gaat verhuizen?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:31

Ben het wel met je eens hoor, zou toch wel makkelijk zijn als alles gewoon wit moet, haha. Hier was het geel met felblauw en zalmroze :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:31

Jeetje, ik zou in deze tijd al vet blij zijn een huurhuis te kunnen krijgen, no way dat ik dan ook nog ga zeuren over de kleur :)).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:33

Dit is indd de eerste keer dat ze uit huis gaat, side note ze is 29/30 :') . Haar belevingswereld is nogal wereld vreemd zullen we maar zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:44

Dat ik niet meer weet hoe oud m'n paard nou is. Ene database zegt dit andere dat. Terwijl het best cruciaal is. Meh niet leuk.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 09:43

Ik verveel me :') maar ik heb eigenlijk ook niet echt zin om wat te doen.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:51

Dat ik zo bizar slecht geslapen heb vannacht en aan hoe ik me voel. Mijn dagen bestaan alleen nog maar uit mental breakdowns, heb het nog nooit zo erg gehad.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 10:52

_San87_ schreef:
Jeetje, ik zou in deze tijd al vet blij zijn een huurhuis te kunnen krijgen, no way dat ik dan ook nog ga zeuren over de kleur :)).

Dat ligt er natuurlijk wel aan wat je betaald..

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:10

Tjee, Lau wat een schoonzus. ~~}>

Ik moest even naar kantoor iets ophalen en toen begon iemand naar gelijk te neuzelen dat ik geen foto in mijn werkskype had. Want dat was zo onvriendelijk want nu weet mijn gesprekspartner niet hoe ik er uit zie.
Lekker belangrijk toch. Mensen die mij kennen weten hoe ik er uit zie en mensen die mij niet kennen, zullen echt niet verliefd naar mijn foto willen staren. Zie zijn of iets voor mij aan het opzoeken of iets anders voor zichzelf aan het doen.
Dus nee, die foto gaat er niet komen. :wave:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:14

Jee Lau, wat 'n figuur :')

Ik erger me aan de slijptol die vanochtend om half 9 aanging. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE _-:(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:15

Lau schreef:
Dit is indd de eerste keer dat ze uit huis gaat, side note ze is 29/30 :') . Haar belevingswereld is nogal wereld vreemd zullen we maar zeggen.

Ik dacht dat het on iemand van 22 ging ofzo :') vermakelijk lijstje wat ze door gestuurd had.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:29

Dat ik zonder nadenken ibuprofen heb genomen. Terwijl ze niet samen kunnen met mijn andere pillen. Lekker slim weer.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:41

Nog geen salaris duurt lang :+

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:28

Die klotekat die zich ergens doorheen wurmt en op een dak 2 meter lager terecht kwam. In de volle zon, zonder omhoog te kunnen komen.

Ze is wel teruggekomen na de krabpaal laten zakken aan een spanband maar geen idee wat dit gaat doen. Ze was aan het stresshijgen, schreeuwen, blazen

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:54

Lau schreef:
Dat mijn schoonzus echt een ontzettend dom mokkel is. Wij hebben een nieuw huis en zij mag ons oude appartement huren. En wij hebben dus gezegd dat wij deze 31 juli opleveren aan de huisbaas. Nu denkt madam dat wij met opleveren bedoelen naar haar wensen. Want ze is haar eisenlijstje aan het doorsturen. Euh zo werkt het niet... ik ga niet in 2 huizen klussen. Jij krijgt 1 aug de sleutel en dan zoek je het zelf maar uit.

Onder het motto 'de wereld is aan de durvers'? :D

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:22

Gini schreef:
Lau schreef:
Dat mijn schoonzus echt een ontzettend dom mokkel is. Wij hebben een nieuw huis en zij mag ons oude appartement huren. En wij hebben dus gezegd dat wij deze 31 juli opleveren aan de huisbaas. Nu denkt madam dat wij met opleveren bedoelen naar haar wensen. Want ze is haar eisenlijstje aan het doorsturen. Euh zo werkt het niet... ik ga niet in 2 huizen klussen. Jij krijgt 1 aug de sleutel en dan zoek je het zelf maar uit.

Onder het motto 'de wereld is aan de durvers'? :D

Terugsturen: “leuke ideeën zeg! Succes ermee, vrees dat wij te druk gaan zijn in ons huis maar ben enorm benieuwd hoe jij er een mooi paleisje van gaat maken en kom graag eens kijken als je het af hebt ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:29

friendly schreef:
Terugsturen: “leuke ideeën zeg! Succes ermee, vrees dat wij te druk gaan zijn in ons huis maar ben enorm benieuwd hoe jij er een mooi paleisje van gaat maken ;)
Ik zou het "wij zullen te druk zijn" gewoon weg laten, en het laatste deel houden bij "succes, ik ben benieuwd naar het eindresultaat." Maar dat ben ik, en ik ben graag passief-agressief als mensen bezopen dingen zeggen. O:)

Ik wil naar buiten, lekker door de natuur wandelen, maar zonder inkomen wil ik ook m'n auto niet teveel gebruiken en op loopafstand is niks groens, en vind ik wandelen door de stad alleen maar frustrerend. :') Misschien dat ik zaterdagochtend toch even de auto pak voor een flinke wandeling, maar meh, wat haat ik binnenzitten in dit flutappartement. :') Hoe langer ik er zit, hoe meer het me gaat tegenstaan, maar gelukkig is het nog maar voor maximaal 3 maanden.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:40

Of nog erger passief agressief.. op de muur het woord betonlook plakken. “Je wilde betonlook toch?” }:)

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:41

Dat ik m'n klachten ben gaan googelen. Weet weer waarom je dat niet moet doen. :+

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 15:48

Mkango schreef:
friendly schreef:
Terugsturen: “leuke ideeën zeg! Succes ermee, vrees dat wij te druk gaan zijn in ons huis maar ben enorm benieuwd hoe jij er een mooi paleisje van gaat maken ;)
Ik zou het "wij zullen te druk zijn" gewoon weg laten, en het laatste deel houden bij "succes, ik ben benieuwd naar het eindresultaat." Maar dat ben ik, en ik ben graag passief-agressief als mensen bezopen dingen zeggen. O:)

Dit inderdaad, anders insinueer je nog steeds dat het eigenlijk jouw verantwoordelijkheid is (wat het natuurlijk niet is).
Ik zou het wel even duidelijk maken dat het echt hun verantwoordelijkheid is... Voordat je straks de rekening van de verf voorgeschoteld krijgt :')

Ik erger me aan de uk in mijn buik, die nu uitgevonden heeft om tegen mijn blaas aan te trappen. Heel leuk dat ie beweegt maar dit hoeft echt niet...