Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Hebben jullie de meuren ook in die kleur gekregen dan? Een appartement met witte muren opleveren vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gekke eis, dat moeten wij namelijk ook gewoon mochten we uit ons appartement gaan. (Behalve de muur die al geverfd was voordat wij erin kwamen)
__Sannne schreef:Hebben jullie de meuren ook in die kleur gekregen dan? Een appartement met witte muren opleveren vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gekke eis, dat moeten wij namelijk ook gewoon mochten we uit ons appartement gaan. (Behalve de muur die al geverfd was voordat wij erin kwamen)
MyWishMax schreef:__Sannne schreef:Hebben jullie de meuren ook in die kleur gekregen dan? Een appartement met witte muren opleveren vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gekke eis, dat moeten wij namelijk ook gewoon mochten we uit ons appartement gaan. (Behalve de muur die al geverfd was voordat wij erin kwamen)
Dat ligt aan de verhuurder. Ik hoef dat allemaal niet, hoef ook geen gaten dicht te maken. En vloer hoeft er alleen uit als nieuwe huurder hem niet wil overnemen. En dat moet je nog duidelijk aangeven dat je vloer niet wilt, ook niet gratis.
Lau schreef:__Sannne schreef:Hebben jullie de meuren ook in die kleur gekregen dan? Een appartement met witte muren opleveren vind ik eigenlijk nog niet eens zo'n gekke eis, dat moeten wij namelijk ook gewoon mochten we uit ons appartement gaan. (Behalve de muur die al geverfd was voordat wij erin kwamen)
We hebben het zelf volledig gekleurd gekregen de muren waren toen rood. Wij hebben ze zelf geel gemaakt. De slaapkamer was al groen. Deze verhuurder doet er niet zo moeilijk over. Het is indd niet heel gek dat het wit moet. Maar bij ons was het ook niet wit. Dus dat zal nu ook wel niet hoeven.
Lau schreef:Dat mijn schoonzus echt een ontzettend dom mokkel is. Wij hebben een nieuw huis en zij mag ons oude appartement huren. En wij hebben dus gezegd dat wij deze 31 juli opleveren aan de huisbaas. Nu denkt madam dat wij met opleveren bedoelen naar haar wensen. Want ze is haar eisenlijstje aan het doorsturen. Euh zo werkt het niet... ik ga niet in 2 huizen klussen. Jij krijgt 1 aug de sleutel en dan zoek je het zelf maar uit.
Gini schreef:Lau schreef:Dat mijn schoonzus echt een ontzettend dom mokkel is. Wij hebben een nieuw huis en zij mag ons oude appartement huren. En wij hebben dus gezegd dat wij deze 31 juli opleveren aan de huisbaas. Nu denkt madam dat wij met opleveren bedoelen naar haar wensen. Want ze is haar eisenlijstje aan het doorsturen. Euh zo werkt het niet... ik ga niet in 2 huizen klussen. Jij krijgt 1 aug de sleutel en dan zoek je het zelf maar uit.
Onder het motto 'de wereld is aan de durvers'?
friendly schreef:Ik zou het "wij zullen te druk zijn" gewoon weg laten, en het laatste deel houden bij "succes, ik ben benieuwd naar het eindresultaat." Maar dat ben ik, en ik ben graag passief-agressief als mensen bezopen dingen zeggen.Terugsturen: “leuke ideeën zeg! Succes ermee, vrees dat wij te druk gaan zijn in ons huis maar ben enorm benieuwd hoe jij er een mooi paleisje van gaat maken“
Mkango schreef:friendly schreef:Ik zou het "wij zullen te druk zijn" gewoon weg laten, en het laatste deel houden bij "succes, ik ben benieuwd naar het eindresultaat." Maar dat ben ik, en ik ben graag passief-agressief als mensen bezopen dingen zeggen.Terugsturen: “leuke ideeën zeg! Succes ermee, vrees dat wij te druk gaan zijn in ons huis maar ben enorm benieuwd hoe jij er een mooi paleisje van gaat maken“
![]()