De eerste was binnen een uur verkocht!

Wist niet dat daar nog zo'n enorm levendige handel in was joh.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Ik heb mijn Tempur matras op marktplaats gezet maar daar heb ik nog geen enkele reactie op gehad… 2 jaar oud voor 1/3e van de nieuwprijs. Lijkt me redelijk of niet? Helemaal schoon overigens
Rennie89 schreef:Matrassen worden niet zo snel gekocht, hygiëne dingetje gok ik. Ik zou in elk geval nooit een matras teeedehands kopenje weet niet wat er mee gebeurt is.
iirrssjjee schreef:Ik vind dat altijd wel grappig, mensen willen geen 2e hands matras, maar willen vaak wel in een hotel slapen.Denk dat er daar nog veel viezere dingen op gebeuren
astrea schreef:Waarom zetten mensen paardendekens op MP zonder er een maat bij te zetten.
Wel een fijne ervaring met een dame die tennisballen verkocht.
Had er 20 gekocht voor de hond, krijg ik het pakket en zitten er het dubbele in.
Stuur ik haar dan een berichtje over dat er veel meer in zaten dan wat ik betaald had, krijg ik terug dat ze nog meer had gevonden en dat ze zo in dezelfde doos mee konden. Had ze er verder geen werk van. Heb haar even een foto van de hond met bal gestuurd als dank je wel. Zij helemaal blij van een een blije hond.
Romy1234 schreef:Ik baal als een stekker, ruim een half jaar geleden een nieuw dekje gekocht voor bijna €40, kaartje zit er nog aan, nooit gebruikt maar ik krijg hem nu niet verkocht en blijkt hij ook nog nieuw voor €27 te koop te staan…
Voor de rest loopt niks echt lekker op mp, zowel paardenspul als eigen kleding niet, maakt niet uit of ik er een vp of bieden bij zet
iirrssjjee schreef:Ik vind dat altijd wel grappig, mensen willen geen 2e hands matras, maar willen vaak wel in een hotel slapen.Denk dat er daar nog veel viezere dingen op gebeuren