Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 14:30

Vandaag een aantal Barbies uit de jaren 80 ( mint condition ) op marktplaats gezet. Deze heb ik 15 jaar geleden gekocht nieuw in doos en alleen ter display gezet. Dus eigenlijk zijn het gewoon nieuwe vintage barbies :)

De eerste was binnen een uur verkocht! :)) Dus ik breng de kleine dame zo meteen even naar de post.

Wist niet dat daar nog zo'n enorm levendige handel in was joh. :D

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 16:29

Ik heb mijn Tempur matras op marktplaats gezet maar daar heb ik nog geen enkele reactie op gehad… 2 jaar oud voor 1/3e van de nieuwprijs. Lijkt me redelijk of niet? Helemaal schoon overigens

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:05

Ugh, mijn hangmat staat hier nog steeds!

Die vent die maandag zou komen liet niks meer horen.
Ik kreeg op maandag een berichtje van iemand anders, dus ik heb eerst persoon 1 gestuurd met de vraag of hij nog interesse had, omdat ik dus een 2de geïnteresseerde had. Geen antwoord. Persoon 2 gestuurd dat het artikel nog beschikbaar was. Afgesproken voor de volgende dag. Njet.
Een dag later bericht van persoon 3 - dus eerst weer persoon 2 gestuurd met de vraag of er nog interesse was. Geen antwoord. Persoon 3 gestuurd - maar niks meer van gehoord.

Volgens mij zijn ze familie van elkaar ofzo :')

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:50

xSCWx schreef:
Ik heb mijn Tempur matras op marktplaats gezet maar daar heb ik nog geen enkele reactie op gehad… 2 jaar oud voor 1/3e van de nieuwprijs. Lijkt me redelijk of niet? Helemaal schoon overigens

Ik weet niet wat de nieuwprijs is maar volgens mij verkopen matrassen best lastig, tenzij iemand echt specifiek op zoek is naar dat precieze matras.

Komt straks iemand als het goed is wat ophalen over een half uurtje, ben benieuwd, communicatie was beleefd.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:54

Matrassen worden niet zo snel gekocht, hygiëne dingetje gok ik. Ik zou in elk geval nooit een matras teeedehands kopen :+ je weet niet wat er mee gebeurt is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:56

Rennie89 schreef:
Matrassen worden niet zo snel gekocht, hygiëne dingetje gok ik. Ik zou in elk geval nooit een matras teeedehands kopen :+ je weet niet wat er mee gebeurt is.

ik deel dezelfde mening.
Kleding die in de wasmachine kan prima.
Spullen die je af kunt wassen of waar dat niet belangrijk van is ook prima.
Maar een matras, nee dank je :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 17:57

Ik heb een keer een bed inclusief matras verkocht. Was zo weg.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:02

Suzanne F. schreef:
Ik heb een keer een bed inclusief matras verkocht. Was zo weg.

Ik heb ook weleens een bed inclusief matras gekocht, maar het matras wel op weg naar huis al bij de milieustraat gedropt. Ik zou dat ook nooit tweedehands kopen, toch een beetje 'jakkes'.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:20

Ja snap het. Maar zat wel zo’n om en om hoes omheen. Maar goed ik zou het zelf ook niet fris vinden denk ik.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 18:40

Ik denk dat een matras niet snel weg gaat inderdaad. Ik denk dat de mensen met een krappe beurs er nog wel interesse in kunnen hebben.

En mogelijk is hij juist te duur voor de mensen met krappe beurs.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 19:32

Ik ga niet op een enorme spons met andermans lichaamssappen liggen. :') :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:05

Gatver :') ook al zou er een topper op hebben gelegen zou ik het nog niet willen…

Op mijn boxspring heb ik matrassen die inbegrepen zitten maar daar boven op heb ik nog een matras (35 cm dik ongeveer? Of dikker) met een topper, bed is 1 meter hoor ofzo := maar ik zou mijn boxspring dus wel compleet kunnen verkopen, alleen dat matras lijkt mij niet :)) maar ik ben blij met mijn bed en matras dus gaat niet weg :Y)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:23

Ik vind dat altijd wel grappig, mensen willen geen 2e hands matras, maar willen vaak wel in een hotel slapen. :+ Denk dat er daar nog veel viezere dingen op gebeuren :Y)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 20:26

Veel matrassen kun je de tijk van wassen. Dan een molton en hoeslaken erop en ik zie het probleem niet hoor.

Moet wel zeggen dat ik nooit bij bedbugs stil heb gestaan...

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:23

iirrssjjee schreef:
Ik vind dat altijd wel grappig, mensen willen geen 2e hands matras, maar willen vaak wel in een hotel slapen. :+ Denk dat er daar nog veel viezere dingen op gebeuren :Y)

Mijn gedachte :j

En toch zou ik het zelf ook niet 2e hands via mp kopen. Maar stel dat een bekende een goed matras verkoop zou ik het wel weer overnemen. Rare ik :+

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:24

iirrssjjee schreef:

Dit dus..!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 21:31

Maar dat vind ik ook goor van een hotel.
Denk ook dat mede daardoor campers zo in zijn. Je eigen spullen.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-21 22:41

Een matras van 2 jaar oud heeft al echt wel de vorm aangenomen van de slaper. Die hoef ik niet. Nog los van de hygiëne.

En hotel vind ik ook niet fris en vaak beroerd liggen. Maar voor een nacht overleef ik dat wel.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 01:10

Waarom zetten mensen paardendekens op MP zonder er een maat bij te zetten.

Wel een fijne ervaring met een dame die tennisballen verkocht.
Had er 20 gekocht voor de hond, krijg ik het pakket en zitten er het dubbele in.
Stuur ik haar dan een berichtje over dat er veel meer in zaten dan wat ik betaald had, krijg ik terug dat ze nog meer had gevonden en dat ze zo in dezelfde doos mee konden. Had ze er verder geen werk van. Heb haar even een foto van de hond met bal gestuurd als dank je wel. Zij helemaal blij van een een blije hond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:19

Ik baal als een stekker, ruim een half jaar geleden een nieuw dekje gekocht voor bijna €40, kaartje zit er nog aan, nooit gebruikt maar ik krijg hem nu niet verkocht en blijkt hij ook nog nieuw voor €27 te koop te staan…

Voor de rest loopt niks echt lekker op mp, zowel paardenspul als eigen kleding niet, maakt niet uit of ik er een vp of bieden bij zet

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:30

astrea schreef:
Waarom zetten mensen paardendekens op MP zonder er een maat bij te zetten.

Wel een fijne ervaring met een dame die tennisballen verkocht.
Had er 20 gekocht voor de hond, krijg ik het pakket en zitten er het dubbele in.
Stuur ik haar dan een berichtje over dat er veel meer in zaten dan wat ik betaald had, krijg ik terug dat ze nog meer had gevonden en dat ze zo in dezelfde doos mee konden. Had ze er verder geen werk van. Heb haar even een foto van de hond met bal gestuurd als dank je wel. Zij helemaal blij van een een blije hond.

Leuk is dat he! Ik vind het zelf ook altijd leuk als ik hoor dat de koper blij is met de aankoop. Kreeg laatst ook een heel blij berichtje terug over een z.g.a.n. rijjasje wat ik verkocht had. Dat dochter er zo blij mee was en dat het als gegoten zat. Dat is leuk om te horen! :D
Zelf laat ik ook altijd even weten dat ik het ontvangen heb. Dan is het naar mijn gevoel netjes afgehandeld.

@Romy1234: Bij paardenspullen, met name dekjes, is de interesse vaak wel merkafhankelijk. En rond de uitverkoop is het sws wat lastiger, mensen kopen dan toch sneller nieuw. Zeker als het verschil tussen tweedehands en nieuw niet zo groot is.
Mijn ervaring is dat "bieden" vaak weinig oprechte interesse oplevert. Een vraagprijs geeft toch wat meer een richting en dat vinden kopers prettig heb ik het idee.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 11:35

Romy1234 schreef:
Ik baal als een stekker, ruim een half jaar geleden een nieuw dekje gekocht voor bijna €40, kaartje zit er nog aan, nooit gebruikt maar ik krijg hem nu niet verkocht en blijkt hij ook nog nieuw voor €27 te koop te staan…

Voor de rest loopt niks echt lekker op mp, zowel paardenspul als eigen kleding niet, maakt niet uit of ik er een vp of bieden bij zet

Wat voor paarden spul heeft u te koop :j ?

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:05

iirrssjjee schreef:

Nu, over hotelbedden wordt ook genoeg gezegd, hoor, dus het is niet dat mensen dat allemaal dik oké vinden. Maar voor 1 nacht of een paar nachtjes overleef je het meestal wel. Net zoals je op een camping maar vrede neemt met de prehistorische douches. Maar thuis wil je je zaakjes toch wel op orde hebben met hygiënische en propere spullen.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 12:25

Hoe lang wachten jullie tot iemand reageert voordat je met een andere geínteresseerde verder gaat? Iemand bood onder vraagprijs, aangegeven dat ik nog even wil afwachten of er meer boden komen gezien ik de advertentie er net op had staan. Meneer vraagt naar de verzendkosten, wellicht wil hij het dan toch voor de vraagprijs kopen. Nu is het sinds woensdagavond stil.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-21 14:26

In welk kamp ligt de bal? Jij hebt aangegeven te willen afwachten op verdere boden, als koper zou ik dan netjes wachten tot de verkoper mij opnieuw contacteert.