Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jildau schreef:Ik vind het altijd zo makkelijk om als je zelf nooit vliegt, anderen te beschuldigen dat ze wel willen vliegen. Dat als je zelf geen kinderen wil, anderen beschuldigen van wel kinderen krijgen. Dat als je zelf prima zonder vlees kunt leven, anderen beschuldigen van wel vlees eten.
Iedereen heeft andere dingen die hij / zij belangrijk vindt in het leven en het is wel heel gemakkelijk om dan de schuld naar iemand te schuiven die andere prioriteiten heeft dan jij hebt.
Jildau schreef:Ik vind het altijd zo makkelijk om als je zelf nooit vliegt, anderen te beschuldigen dat ze wel willen vliegen. Dat als je zelf geen kinderen wil, anderen beschuldigen van wel kinderen krijgen. Dat als je zelf prima zonder vlees kunt leven, anderen beschuldigen van wel vlees eten.
Iedereen heeft andere dingen die hij / zij belangrijk vindt in het leven en het is wel heel gemakkelijk om dan de schuld naar iemand te schuiven die andere prioriteiten heeft dan jij hebt.
_San87_ schreef:Jildau schreef:Ik vind het altijd zo makkelijk om als je zelf nooit vliegt, anderen te beschuldigen dat ze wel willen vliegen. Dat als je zelf geen kinderen wil, anderen beschuldigen van wel kinderen krijgen. Dat als je zelf prima zonder vlees kunt leven, anderen beschuldigen van wel vlees eten.
Ik heb wel gevlogen, ik snap ook dat anderen willen vliegen om ergens lekker te ontspannen, of omdat ze familie willen bezoeken oid.
Feit blijft wel dat vliegen enorm vervuilend is en daar in de kosten van de tickets best rekening mee mag worden gehouden, imo.
sureido schreef:Ik vind vliegen en geen kinderen krijgen ook niet echt te vergelijken.
Wie gaat jouw vliegtuig besturen als we allemaal kinderen krijgen gaan laten, zodat we wel op vakantie kunnen?
Jildau schreef:sureido schreef:Ik vind vliegen en geen kinderen krijgen ook niet echt te vergelijken.
Wie gaat jouw vliegtuig besturen als we allemaal kinderen krijgen gaan laten, zodat we wel op vakantie kunnen?
Als er minder kinderen worden geboren gaan er minder mensen vliegen en heb je minder piloten nodig en minder vervuiling.
Maar ik heb een nog meer unpopulair opinion want ik vind het hele milieuvervuiling / klimaat gedoe sowieso enorm overdreven. Ik denk dat de meeste maatregelen een druppel op een gloeiende plaat zijn.
DuoPenotti schreef:Jildau schreef:
Als er minder kinderen worden geboren gaan er minder mensen vliegen en heb je minder piloten nodig en minder vervuiling.
Maar ik heb een nog meer unpopulair opinion want ik vind het hele milieuvervuiling / klimaat gedoe sowieso enorm overdreven. Ik denk dat de meeste maatregelen een druppel op een gloeiende plaat zijn.
Eens
In ieder geval wat wij speldknop Nederland aan invloed hebben.
En verder In Azie enz nergens naar kijken.
[ [url=m/Q8FdqX.png]Afbeelding[/url] ]
Jildau schreef:sureido schreef:Ik vind vliegen en geen kinderen krijgen ook niet echt te vergelijken.
DuoPenotti schreef:Varekaj
Ja als we het samen met de wereld doen wel ja...maar dat is niet.
Nu ben ik geen groot vervuiler en let op dingen.
Maar geef toe meer voor de kosten, maar tegelijkertijd is het vaak ook goed voor het milieu.
Maar ik maak vast geen bokt vriendjes om te zeggen dat dat niet direct mijn eerste gedachte is bij veel dingen.
Zonnepanelen als voorbeeld, fijn voor het milieu, maar vooral voor de portemonnee.
En ik denk dat 8 van de 10 mensen ze daarom hebben.
Wel ben ik dan groot tegenstander ze van op weilanden te leggen. Weiland is bij mij natuur.
We hebben nog daken en parkeerplaatsen genoeg ze te leggen.
Captain schreef:Dat is pas goed voor de aarde.
sureido schreef:Jildau schreef:
Als er geen kinderen meer geboren worden, heb je straks niks meer en kan er sowieso niet gefunctioneerd worden uiteindelijk