Nee, helemaal niet raar juist voor de kinderen. Daar zijn wij gewoon eerlijk tegen dat een relatie er niet meer inzit, maar we nog wel genieten van elkaar dmv seks. Vinden de kinderen prima, die zien ook een vrije papa en mama itt de vele irritaties die er voorheen waren.
Typte voorgaand berichtje in de auto dus had hem nog niet gezien. Maar inmiddels binnen en hij heeft genoten van de echte tijd met de kinderen (toch heel anders dan wanneer ik er ik op de achtergrond ben) maar gaf aan ook wel even moeilijke momenten gehad te hebben. Maar toen ie me weer zag was dit eigelijk weg zei ie (en zag ik), het heeft gewoon meer duidelijkheid geschept juist lijkt het. Vrijdag komt hij weer slapen, dus hij is gelukkig erg bijgedraaid. Gister vertelde ik dit nl dat ik een date had, en hij had echt gedacht dat deze situatie (hij apart wonen en wij nog seks) wel een jaar kon duren. En wanneer hij dan een ander huisje had pas weer te gaat daten.. tja, zo werkt het niet en vond het jammer dat ie dit zo in zijn hoofd had, dan snap ik wel beter waar die reactie vandaan kwam. Maar het kwam dus echt als een klap in zijn gezicht, was niet mijn insteek.. (maar nogmaals, hij is helemaal bijgedraaid en snapt zijn eigen reactie niet eens, want idd: het was al 3 maanden uit én ik ben altijd duidelijk geweest. )
Oh, zie het trouwens niet echt/alleen als seks met ex, want we waren voordat we een relatie kregen ook alleen sekspartners die het ook met anderen deden en nu dus weer.
Spoiler:
Oke, nu ben ik benieuwd hoeveel meelezer die mij kennen mij ineens met hele andere ogen bekijken na mijn stukje privéleven