Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:43

Marocje schreef:
Verdorie, ben echt zenuwachtig! Eerste date sinds de breuk.. ex heeft het er echt moeilijk mee..

Misschien ex niet betrekken in je nieuwe avonturen? Eenmaal er iets vast uitkomt zie je dan wel weer. Maar eerste dates, flings,fwb's zijn het drama niet waard.

Have fun op je date!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:44

blubblabhoi schreef:
blubblabhoi schreef:
Mijn date is net weg na een date van 24-uur :D Morgen ga ik weer naar hem toe :o
De Tinder-app is aan beide kanten verwijderd <3

Ik val weer even binnen met een kleine update. Ondertussen weer 2 maanden verder en ik heb met kerst zijn ouders ontmoet, hij heeft mijn ouders vorige maand ontmoet met mijn verjaardag. Morgen gaan we samen het jaar uitzitten <3

Zo leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:44

Marocje schreef:
Verdorie, ben echt zenuwachtig! Eerste date sinds de breuk.. ex heeft het er echt moeilijk mee..

Het is toch klaar met je ex, waarom zou het je storen dat hij het er zo moeilijk mee heeft? Het zou mij echt geen donder interesseren..

Jester_

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 17:56

Maar niet iedereen heeft ruzie met zijn ex toch? Al zal ik niet van elke date vertellen. Je kunt wel uit elkaar zijn maar nog wel om elkaar geven toch

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:05

Jester_ schreef:
Maar niet iedereen heeft ruzie met zijn ex toch? Al zal ik niet van elke date vertellen. Je kunt wel uit elkaar zijn maar nog wel om elkaar geven toch

Haha dat kan ja, maar dan nog het is klaar, waarom moet je het aangeven het er zo moeilijk mee te hebben je wil toch 't beste voor de elkaar toch, lijkt me nit dat je elkaar helpt door te zeggen dat je het er zoooo lastig mee hebt :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:37

Fading schreef:
Haha dat kan ja, maar dan nog het is klaar, waarom moet je het aangeven het er zo moeilijk mee te hebben je wil toch 't beste voor de elkaar toch, lijkt me nit dat je elkaar helpt door te zeggen dat je het er zoooo lastig mee hebt :+

Lijkt me vrij logisch dat zoiets (nog) pijn doet en daar kun je toch best eerlijk over zijn?

Ik gun m'n ex het beste maar absoluut niet met een ander. Denk als ik er onverwacht mee geconfronteerd word, dat ik echt zo'n psycho-ex ben -O-

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 18:42

Urielle schreef:
Fading schreef:

Lijkt me vrij logisch dat zoiets (nog) pijn doet en daar kun je toch best eerlijk over zijn?

Ik gun m'n ex het beste maar absoluut niet met een ander. Denk als ik er onverwacht mee geconfronteerd word, dat ik echt zo'n psycho-ex ben -O-

Beetje raar vind ik dit. Je bent niet voor niks uit elkaar en als je zelf weer date, mag de ander dat ook. Dat mag hij/zij ook als je zelf nog niet aan het daten gaat. Ja als er nog gevoelens zijn, kan ik mij goed inleven dat dat dan kwetsend is, maar dat is niet het probleem van de ander. Ook al vindt je het niet leuk, maar moet een ex dan altijd maar single zijn of wachten op jouw goedkeuring voor moment dat er weee gedate mag worden?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:10

Dat je uit elkaar bent, wil niet altijd zeggen dat je gevoelsmatig klaar bent met elkaar. Redenen om uit elkaar te gaan verschillen.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:12

Hangt er volgens mij vanaf wie de relatie beëindigde.
De "dumper" zal wss minder problemen hebben met een ex die verder gaat dan dat de "gedumpte" dat heeft.

Ik begreep dat Marocje nog op hele goede voet verder gaat met ex, dus dat maakt het wel ingewikkelder.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:44

Ja, we waren 20 jaar samen en hebben 4 kinderen. 3 maanden geleden heb ik het uitgemaakt en zit hij nu in een ‘pauzewoning’, 1 kamertje met badkamer. Hij is vaak bij ons ivm de kinderen, die kunnen niet daarheen. (En heb ik nog seks met hem, wat véél beter gaat dan tijdens de relatie! :oo )

Nu dus seks date gehad (ik wil geen relatie nu dus ben daar niet naar op zoek), terwijl hij in (inmiddels) mijn huis bij de kinderen is. Kan me voorstellen dat dit pijnlijk is ja, máár dat betekent niet dat ik het dan maar niet doe.. En dat verwacht ie ook niet van me, gelukkig. (Sterker nog, hij was al bijgedraaid en vroeg me het weekend weer te komen ‘slapen’. ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:54

Op zich snap ik wel dat hij het er lastig mee heeft als jullie nog neuken. Is misschien ook niet zo'n ideale situatie.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:56

Lijkt me vooral ook heel verwarrend voor de kinderen. Papa en mama niet meer samen, maar doen het nog wel..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 19:59

Mooi dat jullie het zo kunnen doen Marocje.

Ik heb ook een week geleden nog seks met mijn ex gehad. Het is dat hij door die k_tcorona in een depressie beland is, anders waren we nog samen. Het is voor allebei lastig om verder te gaan, denk ik, want liefde is er nog zat.

Dus van mij uit geen veroordeling over seks met je ex.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:01

Vanuit mij ook niet. Doen wat goed voelt. Alleen kan ik me voorstellen dat deze situatie idd soms wel extra pijnlijk is. En is het niet verwarrend voor de kinderen?

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:37

@Daffodil, wat leuk dat je een geslaagde date hebt gehad!
@Linnepinny, zo te horen bij jou ook geslaagd.

Beide al een vervolgdate gepland? <<)

Ik heb nu leuk chatcontact met 2 jongens, wellicht binnenkort eens op date. Zit weinig anders op dan ergens gaan wandelen denk ik?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 20:51

Nee, helemaal niet raar juist voor de kinderen. Daar zijn wij gewoon eerlijk tegen dat een relatie er niet meer inzit, maar we nog wel genieten van elkaar dmv seks. Vinden de kinderen prima, die zien ook een vrije papa en mama itt de vele irritaties die er voorheen waren.

Typte voorgaand berichtje in de auto dus had hem nog niet gezien. Maar inmiddels binnen en hij heeft genoten van de echte tijd met de kinderen (toch heel anders dan wanneer ik er ik op de achtergrond ben) maar gaf aan ook wel even moeilijke momenten gehad te hebben. Maar toen ie me weer zag was dit eigelijk weg zei ie (en zag ik), het heeft gewoon meer duidelijkheid geschept juist lijkt het. Vrijdag komt hij weer slapen, dus hij is gelukkig erg bijgedraaid. Gister vertelde ik dit nl dat ik een date had, en hij had echt gedacht dat deze situatie (hij apart wonen en wij nog seks) wel een jaar kon duren. En wanneer hij dan een ander huisje had pas weer te gaat daten.. tja, zo werkt het niet en vond het jammer dat ie dit zo in zijn hoofd had, dan snap ik wel beter waar die reactie vandaan kwam. Maar het kwam dus echt als een klap in zijn gezicht, was niet mijn insteek.. (maar nogmaals, hij is helemaal bijgedraaid en snapt zijn eigen reactie niet eens, want idd: het was al 3 maanden uit én ik ben altijd duidelijk geweest. )

Oh, zie het trouwens niet echt/alleen als seks met ex, want we waren voordat we een relatie kregen ook alleen sekspartners die het ook met anderen deden en nu dus weer.
Spoiler:
Oke, nu ben ik benieuwd hoeveel meelezer die mij kennen mij ineens met hele andere ogen bekijken na mijn stukje privéleven
:x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:02

Ik lees meestal rustig mee en reageer af en toe.

Maar Marocje ik vind je egoïstisch je tegenover je kinderen.
Hoe oud zijn ze?

Wou jij vroeger weten of je ouders, je ooms en tantes of je opa en oma seks hadden? Nou nee sorry ik wou dat niet weten.
Het is ook naar mijn mening niet normaal zoiets met de kinderen te delen

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:14

Marocje, het enige wat mij een beetje "zorgen" baart (voor zover ik het mij moet aantrekken natuurlijk :D) is dat je het heel erg als vrijheid blijheid en iedereen is happy neerschrijft. Maar tegelijkertijd heb je wel meteen met een niet zo heel blije ex te maken het moment dat je met een andere man het bed induikt.
En dan zijn er nog kinderen en hun emoties in het spel. Pfoeh, ja kijk, het is jouw leven, maar is dit echt een situatie die je wilt aanhouden?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:44

hagelslag schreef:
Ik lees meestal rustig mee en reageer af en toe.

Maar Marocje ik vind je egoïstisch je tegenover je kinderen.
Hoe oud zijn ze?

Wou jij vroeger weten of je ouders, je ooms en tantes of je opa en oma seks hadden? Nou nee sorry ik wou dat niet weten.
Het is ook naar mijn mening niet normaal zoiets met de kinderen te delen

3 Kinderen zijn tussen 11 en 15. Ja, zij weten dat papa en mama seks hebben/hadden. Ook opa en oma (die zijn er ook vrij in). Zij weten níet dat in vandaag een seksdate had. Dat soort dingen zeg ik niet zo. Ik had gewoon een afspraak in ‘plaatsnaam’ punt.

En thuis (ouderlijk gezin) waren wij ook vrij daarin. Wisten dat mijn ouders seks hadden. Dat is ook niet raar in mijn ogen maar gezond juist.

Gini schreef:
Marocje, het enige wat mij een beetje "zorgen" baart (voor zover ik het mij moet aantrekken natuurlijk :D) is dat je het heel erg als vrijheid blijheid en iedereen is happy neerschrijft. Maar tegelijkertijd heb je wel meteen met een niet zo heel blije ex te maken het moment dat je met een andere man het bed induikt.
En dan zijn er nog kinderen en hun emoties in het spel. Pfoeh, ja kijk, het is jouw leven, maar is dit echt een situatie die je wilt aanhouden?
Wel lief je zorgen <3. Ex was vandaag juist wel blij, hij heeft alleen echt even moeten laten bezinken dat het echt over is tussen ons, dat er geen lat relatie is nu. Dit heb ik vaker gezegd, maar nu komt het pas binnen. Dat is heftig als je het anders voor ogen had. Máár hij was vandaag echt compleet anders dan gister en gaf me alle ruimte. Dat is fijn. Betekent niet dat hij het er niet moeilijk mee heeft, maar hij liet dit niet merken aan mij (of de kinderen). De kinderen vonden het juist heerlijk dat papa er een hele dag was ipv alleen wanneer ik moest werken. En nogmaals: zij hebben niks te maken met waar ik precies was.

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:56

Nouja, als jij dat het juiste voorbeeld voor je kinderen vindt dan ga ik de discussie niet eens met je aan.

Ik denk namelijk dat kinderen horen te leren dat seks iets is wat je doet als je van elkaar houdt en een relatie met elkaar hebt. Niet dat je uit elkaar gaat omdat dus niet meer zo is (in elk geval niet op die manier) maar elkaar nog wel neukt.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 21:58

Wow. Moeten we elkaar echt meteen zo veroordelen dan :wow: ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:01

Hier voor de drama.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:02

Fijn als het voor jullie zo werkt en voor de kinders ook fijn idd dat hun vader er vaker is ipv de oppas of bij hem in een vreemde woning moeten zijn. Als het voor jullie werkt is het prima.

Het lijkt mij wel pittig om te weten wat je ex op dat moment aan het doen is. Mijn ex dacht dat het gras groener was ergens anders en dat wilde ik toen wel allemaal weten om de puzzel compleet te maken maar ik hoef nu echt niet te weten wat hij uitspookt. En omgekeerd ook niet.

Ik vind het ook jammer die veroordelende toon. Nergens voor nodig toch.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:08

MarcoBorsato schreef:
Hier voor de drama.

Popcorn

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 22:09

Oh dat kan, iedereen denkt daar anders over en dat is prima. Daar hoef je een ander niet op te veroordelen, maar dat het jouw ding niet is, is duidelijk.

Ik leer mijn kinderen dat van alles oke is: de 1 wordt verliefd, krijgt een relatie, gaat trouwen/krijgt kinderen. De ander heeft alleen seks wanneer die verliefd is, weer een ander voor de lust.

En met wie: ook doen waar jij gelukkig van wordt (en niet bij wet verboden is, voor ik dat krijg te horen). Open en eerlijkheid hierin vind ik wel belangrijk, respect voor elkaar.

MB _O- (vind je opmerkingen altijd heerlijk, iets minder wanneer ik het middelpunt ben geloof ik ^) )