MarlindeRooz schreef:Dat ik me onterecht enorm eenzaam voel... probeer mezelf af te leiden maar dat lukt niet. Zo maar slapen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Skippy(kat) die nu precies zo op mijn been gaat liggen zoals mijn hond deed.
Whyyy ik vind je lief hoor kat, maar doe dat aub niethuilbui. Ik had vandaag een x niet gehuild.
Maar nu wel dus
hagelslag schreef:Skippy(kat) die nu precies zo op mijn been gaat liggen zoals mijn hond deed.
Whyyy ik vind je lief hoor kat, maar doe dat aub niethuilbui. Ik had vandaag een x niet gehuild.
Maar nu wel dus
magicmist schreef:Donderdag dus onder narcose geweest, gister was ik niet aanspreekbaar.
Beddag gehad en vandaag kijk ik in de spiegel.
Heb ik een blauw oog?
Wat hebben ze gedaan daar?? Ik heb ook een lip kapot, dat begrijp ik( tanden gedaan), maar dat oog???
DezeNaam schreef:Dat ik eindelijk dacht lekkere vegetarische snacks gevonden te hebben... Nuja, lekker zijn ze wel. Enkel kijk ik nu pas op de verpakking en zie ik dat er eiwit inzit van scharreleieren.
Lau schreef:DezeNaam schreef:Die zijn inderdaad vegetarisch (wat geen probleem is dus). Maar het is een kleine moeite om eieren te gebruiken van kippen die buiten loslopen, of biologische eieren.
Scharreleieren vind ik 'onethisch'.
Scharreleieren zijn toch van kippen die buiten hebben gelopen?