Jolien87 schreef:Kan een constant hongergevoel een bijkomend effect zijn van brandend/te veel maagzuur?
Slaap je goed?
Zowel extra hongergevoel als brandend maagzuur kan ook komen van oververmoeidheid.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Het zou ook door drukte van mijn werk kunnen komen maar ik werd een paar nachten terug wakker van een brandend gevoel in mijn middenrif dat uitstraalde naar mijn rug en sindsdien heb ik er constant last van. Gisteren en afgelopen nacht werd ik er zelfs wakker van.
Valerie93 schreef:Getwijfeld of ik deze vraag moest stellen maar doe het toch.
Je leest weleens dat mensen afgetrapte schoenen kopen. Nu heb ik best nog wel aardig wat exemplaren in de kast liggen na verbouwing van het huis en kan ik het geld wel gebruiken.
Maar waar kan je nou zoiets te koop aan bieden?
LIJM schreef:Valerie93 schreef:Getwijfeld of ik deze vraag moest stellen maar doe het toch.
Je leest weleens dat mensen afgetrapte schoenen kopen. Nu heb ik best nog wel aardig wat exemplaren in de kast liggen na verbouwing van het huis en kan ik het geld wel gebruiken.
Maar waar kan je nou zoiets te koop aan bieden?
Vinted!
Kookaburra schreef:Grrm, was ik al bang voor. Laat ik nu net een vaatwasser hebben
Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat de pan inderdaad slechter wordt van een vaatwasser.
Kookaburra schreef:Grrm, was ik al bang voor. Laat ik nu net een vaatwasser hebben
Aan de andere kant, hoe groot is de kans dat de pan inderdaad slechter wordt van een vaatwasser.