Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rytir schreef:Ik was net mijn boodschappen aan het inladen in mijn auto. En bij het in mijn zak steken van mijn mondkapje vlogen de spaarzegels uit mijn zak. Dus een oudere mevrouw riep; meid, je verliest je zegels! Vervolgens probeerde we beiden over het parkeer terrein als een soort slapstick mijn zegels te vangen. Alletwee de slappe lach en toen ze de zegels te pakken had zei ze: meid, deze lach hebben we vandaag mooi weer cadeau gekregen
marley93 schreef:Ik had verwacht dat ik echt geen geld terug zou krijgen van mijn energiemaatschappij omdat ik zo'n koukleum ben, maar zoals het er nu voor staat (met het grootste deel van de winter al achter ons), krijg ik zeker wat terug!![]()
Dus de dag begon al goed, en vervolgens ging het grondwerken met mijn paard ook nog eens super.
Miesemuisje schreef:Weer even op mn bijrijdpaard gezeten in de ZON![]()
Zelfs lichtrijden ging weer een beetje! Hard work met de fysio pays off!
Vorig jaar april m’n knie op meerdere plekken gebroken na een val van dat paard, dit geeft vertrouwen dat het toch met een hele lange adem weer beter gaat worden! Kon wel huilen toen ik er op zat zo blij, hij is ook zo voorzichtig met mij nu