Waarom ben jij blij vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjesJarig

Re: Waarom ben jij blij vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 17:52

Lekker arretjescake gemaakt

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-22 20:18

Vanmiddag anderhalf uur mezelf verloren in een Rien Poortvliet boek, en vanavond lekker èn gezond gegeten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 09:51

Ik voel mijn kippenkracht terug komen *\%/*
Net redelijk vlot kunnen opstaan en het bewegen algemeen gaat redelijk stabiel

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 10:41

Mooi weer en heerlijk uitgeslapen!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:19

Ik was net mijn boodschappen aan het inladen in mijn auto. En bij het in mijn zak steken van mijn mondkapje vlogen de spaarzegels uit mijn zak. Dus een oudere mevrouw riep; meid, je verliest je zegels! Vervolgens probeerde we beiden over het parkeer terrein als een soort slapstick mijn zegels te vangen :D . Alletwee de slappe lach en toen ze de zegels te pakken had zei ze: meid, deze lach hebben we vandaag mooi weer cadeau gekregen <3

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:23

Volgende week mag ik weer een concert shooten sinds lange tijd!!! Ik ben zo blij ik kan wel huilen

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:25

Rytir schreef:
Ik was net mijn boodschappen aan het inladen in mijn auto. En bij het in mijn zak steken van mijn mondkapje vlogen de spaarzegels uit mijn zak. Dus een oudere mevrouw riep; meid, je verliest je zegels! Vervolgens probeerde we beiden over het parkeer terrein als een soort slapstick mijn zegels te vangen :D . Alletwee de slappe lach en toen ze de zegels te pakken had zei ze: meid, deze lach hebben we vandaag mooi weer cadeau gekregen <3

<3

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:32

Ik heb mij ingeschreven voor een cursus gebaren taal

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:36

Weer heerlijk zonnetje.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:45

Ik zie jullie beiden al rondrennen achter een paar zegeltjes. :))

Niobe lekker gevoel denk ik

Amber Anne heel nuttig. Leuk om te doen ook.

Hier vanmorgen begonnen met een boswandeling vanuit huis. Iedere keer ben ik weer blij dat ik nu zo dicht bij het bos woon voor in zo n goedkoop huis. <3

Overigens de zegeltjes achtervolging doet me denken aan drie jaar geleden. Lang verhaal sorry maar het doet me nog steeds in lachen uitbarsten.

Onderweg met de camper vanuit frankrijk naar huis. Mijn medereisgenoot werd echt heel ziek opeens en continue overgeven ging later over in heel erg slapjes zijn. Doorreizen was dus geen optie.

Een hotel vinden was buiten het seizoen ook nog al een opgave zeker buiten de touristische wegen. Camperplaatsen waren er al helemaal niet.

Affijn een hotel gevonden in een iniminidorpje. Allereerst de "portier" die ons deed denken aan Lurch van de Adams family zo n beetje tegen de 2 m. De eigenaresse, een heel klein vrouwtje (140 cm maximaal of zo) die kwa doen ook heel goed daar tussen zou passen. :)) de kok die eruit zag als meneer Adams zelf en overal liepen katten (waar ik flink allergisch voor ben maar ik moest iets en ze kwamen niet op de kamers gelukkig)

Ze hadden plek (lees alle kamers waren leeg :+ ) en we waren welkom mits de zieke op de kamer zou blijven. Ontbijt in de ontbijtkamer mocht hij liever ook niet komen. Nu had hij geen enkele eetlust dus dat was geen probleem.

Wij van alles gaan pakken uit de camper die een eindje verderop stond. Opeens keiharde bonken op de camper. We schrokken ons rot. Stond de "portier" daar met handen vol lakens ons te zeggen dat we moesten opschieten. _O- En hij het maar hebben over mon patron (mijn baas)

Ok goed geslapen en ik op naar de ontbijtzaal. Enorm groot alle tafels gedekt en daar zat ik in mijn eentje. De "portier" die elke twee minuten vroeg of het naar wens was. :+ En hele trotse verhalen over dat hij misschien in dienst mocht binnenkort als ze hem wilden hebben (de jongen was overduidelijk niet helemaal geestelijk in orde maar een schatje ondanks zijn woeste uiterlijk en heel erg attenten behulpzaam. Hij deed echt heel erg zijn best :j ).

Toen kwam de patron, de eigenaresse dat hij me met rust moest laten. En hij heel timide ja mama. :(:) en toen schoot er een kat de eetzaal in. :Y) Wat volgde was een 15 minuten durende achtervolging om de tafels heen. De kat voorop, dat kleine vrouwtje erachteraan, de heel grote jongen daarachteraan met niet de beste motoriek weer. Ze bleven maar achter elkaar aan rennen.

En zelfs toen de kat besloot dat het wel weer leuk geweest was en doodleuk de eetzaal weer uitwandelde terwijl zijn baasjes aan de andere kant waren bleven de twee rondrennen in hun poging de kat weg te jagen. Die dus allang weg was.

En ik zat in het midden pogingen te doen niet in de lach te schieten en tegelijkertijd proberen mijn ontbijt binnen te krijgen en kijken alsof het een volstrekt normale situatie was. _O- affijn.

Als we het hotel nog een keer terugvinden zouden we er zo weer gaan slapen ondanks de wonderlijke familie, de oudheid van het hotel alsof je in de jaren 60 terugstapt. Maar brandschoon, goede bedden, heerlijk ontbijt.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 13:55

Ik had verwacht dat ik echt geen geld terug zou krijgen van mijn energiemaatschappij omdat ik zo'n koukleum ben, maar zoals het er nu voor staat (met het grootste deel van de winter al achter ons), krijg ik zeker wat terug! *\o/*
Dus de dag begon al goed, en vervolgens ging het grondwerken met mijn paard ook nog eens super. :D

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 14:28

marley93 schreef:
Ik had verwacht dat ik echt geen geld terug zou krijgen van mijn energiemaatschappij omdat ik zo'n koukleum ben, maar zoals het er nu voor staat (met het grootste deel van de winter al achter ons), krijg ik zeker wat terug! *\o/*
Dus de dag begon al goed, en vervolgens ging het grondwerken met mijn paard ook nog eens super. :D

Leuke verrassing hé :D
Ik kreeg vorige maand ook 80euro terug van de elektriciteitsmaatschappij. Geen idee hoe het komt :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 14:35

Ik had zin in snack... Dus ik stond om zoterdafmiddag 1 uur in de snackbar :D Beste keuze van de dag geweest. Jum!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:11

Weer even op mn bijrijdpaard gezeten in de ZON :D

Zelfs lichtrijden ging weer een beetje! Hard work met de fysio pays off!

Vorig jaar april m’n knie op meerdere plekken gebroken na een val van dat paard, dit geeft vertrouwen dat het toch met een hele lange adem weer beter gaat worden! Kon wel huilen toen ik er op zat zo blij, hij is ook zo voorzichtig met mij nu <3

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:23

Miesemuisje schreef:
Weer even op mn bijrijdpaard gezeten in de ZON :D

Zelfs lichtrijden ging weer een beetje! Hard work met de fysio pays off!

Vorig jaar april m’n knie op meerdere plekken gebroken na een val van dat paard, dit geeft vertrouwen dat het toch met een hele lange adem weer beter gaat worden! Kon wel huilen toen ik er op zat zo blij, hij is ook zo voorzichtig met mij nu <3

<3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 15:38

Afbeelding
Optie op een reis! :oo :):)

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 18:59

4 bollen Italiaans Schep ijs besteld, had er zin in :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 19:21

Geitenkaas met truffel gekocht <3

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-22 22:51

Dat ik zo ontzettend geniet van mijn garnalen hobby! Sinds een aantal weken een groter aquarium en daarin zitten zoveel mooie kleurtjes garnalen, wordt er blij van!

Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 00:47

Garnalen!!! <3

Mijn paard van stal verhuisd.
En madame heeft het echt naar haar zin! De groep neemt haar echt op! <3

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:42

Garnalen zijn cool <3
Heb ze ook jaren gehad :)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:57

Te lekker geslapen nu strak gevoel bij voorhoofd.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 09:59

Garnalen zijn grappig. :j

Gisteren een nieuw spel geleerd:
Afbeelding

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:31

Mandyy schreef:
Garnalen zijn grappig. :j

Gisteren een nieuw spel geleerd:
[ [url=m/5Osddg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit ziet er leuk uit! Wat is het?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 10:33

Carcassonne <3

Goede reminder, die wil ik nog bestellen!! Is ook leuk om te doen met 2 personen.