Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pepperrr schreef:Mijn date komt over een kleine 3 kwartier

Faline schreef:Heb ook al wat matches gehad, starten ze een gesprek met alleen hoi.![]()
Hoe reageren jullie daar op? Lekker droog hoi terug sturen?
Vaak probeer ik nog een vraag te stellen en wat spontaan te reageren maar nope. Kan echt niks met die droge reacties of 'hoe gaat het', daar komt meestal echt niks uit.
Yonker schreef:Fem schreef:
Nou inderdaad... stomme feministische oliebol als je het mij vraagt.
WauwNou om deze redenen dus denk ik.
Je weet het als je de app gebruikt dus als je dat niet wil prima. Maar voor mij heeft het gewerkt, en ik merk dat ik het wel relaxed vind.Citaat:Op Bumble zetten vrouwen de eerste stap. We hebben de ouderwetse regels van het daten verandert. Wij geloven dat relaties moeten beginnen met respect en gelijkheid.
Dus ik antwoordde met: "jammer dit". Krijg ik terug: "oh, jij bent zo'n autist". 
DezeNaam schreef:Resistance; Je zou hem moeten sturen "Ik word liever aangesproken met 'meesteres'."![]()
Olympia wat een klojo zeg... Maar had je hem enkel op Tinder terwijl jullie al eens afgesproken hadden? Geen verwijt, vroeg het mij gewoon af. Blijft wel zuur dat sommige mensen zo doen... Was dat die date van gisteren?
Olympia schreef:DezeNaam schreef:Resistance; Je zou hem moeten sturen "Ik word liever aangesproken met 'meesteres'."![]()
Olympia wat een klojo zeg... Maar had je hem enkel op Tinder terwijl jullie al eens afgesproken hadden? Geen verwijt, vroeg het mij gewoon af. Blijft wel zuur dat sommige mensen zo doen... Was dat die date van gisteren?
Ja en op Badoo. En ik had zijn eigen 06 en zijn werk 06. Maar hij reageert niet meer op mn appjes. Dus heb geappt dat ik de hint begrepen is naar beide nummers en onze gesprekken verwijderd en zn telefoonnummer verwijderd... de mazzel... En ja dit was de date van gisteren die zoveel oor had naar date 2 en echt niet zo was als mn vorige dates... dus wel..
Geef het tijd.