Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarinaR

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 12:56

Als je op Badoo niet reageert op een gesprek, kunnen ze na 2 berichten niets meer naar je sturen.

*kruipt weer onder een meeleessteen

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:46

Mijn date komt over een kleine 3 kwartier :):)

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:47

Spannend pepper

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:49

Ik vind het eigenlijk spannender dan de 1e keer. Ook omdat er nu uitgesproken is dat we elkaar wel zien zitten :j

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:54

Ah nee balen Hilde! Ik denk dat je wel vaker mensen tegen zult komen die anders zijn dan in hun foto's, maar goede les om die niet thuis te ontmoeten :=

Klinkt niet als een gelijke 'relatie' Sabine. Ik zou gewoon voorleggen dat je hiermee zit en kijken wat hij zegt.

Veel plezier Pepper :D

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 14:58

Sorry als ik niet reageer op jullie verhalen, maar heb vaak niet zoveel zin om terug te lezen. Recente berichten lees ik wel, maar snap ik soms geen bal van omdat ik de rest niet weet :') :+

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:22

Veel plezier Pepper!

Ik moet nog 2 uurtjes ''wachten'' (zijn allebei nog aan het werk).

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:27

Have fun allen!

Ik moet nog 3 dagen wachten. Allebei veel plannen de komende dagen. Kan op de momenten dat ik niks heb wel ff wat werkachterstand inhalen, want dat heeft zich wat opgestapeld de laatste maand (ik kan overal en continue m'n werk doen). :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 15:39

Sauna was heeeeeeeerlijk! Zo gezellig en relaxt. Nu op weg naar mn ouders. Reageer later op de rest :j

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:01

Heb ook al wat matches gehad, starten ze een gesprek met alleen hoi. :+
Hoe reageren jullie daar op? Lekker droog hoi terug sturen? :')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:19

Pepperrr schreef:
Mijn date komt over een kleine 3 kwartier :):)

Veel plezier!

Superleuk Berdien!!
Werkse Swah :=

Faline schreef:
Heb ook al wat matches gehad, starten ze een gesprek met alleen hoi. :+
Hoe reageren jullie daar op? Lekker droog hoi terug sturen? :')

Beetje afhankelijk... als ik ze heel leuk vind, dan reageer ik wel. Als ik ze mwoh vind, dan niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 16:42

Meestal kom ik ook niet verder dan Hi, hoe is het? En als daar dan weer alleen een 'Goed' op terugkomt ben ik er ook al wel weer klaar mee hahaha

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:04

Dan ben ik dus niet de enige die er zo over denkt haha :')
Als ik zelf een gesprek begin probeer ik wel met wat meer dan alleen hoi aan te komen, want das nou niet echt een goede gespreksstarter :+

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 17:41

Meestal liet ik de man beginnen. Als ze iets persoonlijks zeiden dan hadden ze mn aandacht. Als ik het gesprek begon probeerde ik ook iets te gebruiken uit het profiel dat me aansprak. Anders krijg je alleen maar hoe gaat het. Goed. Oke mooi :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:02

Naar mijn ervaring lopen de gesprekken die met 'hoi' beginnen vrij snel dood. :+ Vaak probeer ik nog een vraag te stellen en wat spontaan te reageren maar nope. Kan echt niks met die droge reacties of 'hoe gaat het', daar komt meestal echt niks uit.
Daarom is het handig als je zelf een leuk tekstje op je profiel hebt staan en de ander ook, als mensen dan over iets in je profiel beginnen heb je meestal wel wat om het gesprek mee te beginnen en dat loopt vaak ook wel iets beter.

Vraag me soms wel serieus af of die mensen die de conversatie "Hoi." "Hoi" "Hoe gaat het?" "Goed, moet jou?" "Ook goed."
Ooit verder geraken dan dat, maar goed, dat zal persoonlijk zijn zeker.. :')

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:24

En ik ben verwijderd van Tinder..

Ben er zo klaar mee dat ze in je gezicht van alles zeggen en niet eens de ballen hebben om in je gezicht te zeggen dat er geen 2e date komt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:31

Yonker schreef:
Fem schreef:

Nou inderdaad... stomme feministische oliebol als je het mij vraagt.

Wauw _O- Nou om deze redenen dus denk ik.
Je weet het als je de app gebruikt dus als je dat niet wil prima. Maar voor mij heeft het gewerkt, en ik merk dat ik het wel relaxed vind.

Citaat:
Op Bumble zetten vrouwen de eerste stap. We hebben de ouderwetse regels van het daten verandert. Wij geloven dat relaties moeten beginnen met respect en gelijkheid.

Ik ga denk ik ook maar eens op Bumble kijken. Had laatst weer een gozer die gelijk al begon met "hey schat", waar ik toch zo'n ongelofelijke pleurishekel aan heb. :+ Dus ik antwoordde met: "jammer dit". Krijg ik terug: "oh, jij bent zo'n autist". :')

Zucht.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:45

Resistance; Je zou hem moeten sturen "Ik word liever aangesproken met 'meesteres'." :')

Olympia wat een klojo zeg... Maar had je hem enkel op Tinder terwijl jullie al eens afgesproken hadden? Geen verwijt, vroeg het mij gewoon af. Blijft wel zuur dat sommige mensen zo doen... Was dat die date van gisteren? :(:)

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 18:57

Het liep een beetje anders dus..

Ik ben dus zelf niet echt de persoon die de eerste stap zet, gewoon omdat ik dat enorm spannend en eng vind. Maar hij dus ook niet. Nu heb ik het wel voor elkaar gekregen dat hij dichtbij me zat, en ook nog wel een knuffel gekregen bij het afscheid.

Maar ik had er eigenlijk wel wat meer van verwacht. Jammer genoeg waren we beide gewoon heel nerveus. Wordt wat om aan te werken.

Het is trouwens niet dat hij niet wil, want ik merk echt dat hij me ziet zitten en me leuk vindt, maar hij is gewoon heel nerveus. En ik ook, maar ik kan het beter verbergen haha.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:19

DezeNaam schreef:
Resistance; Je zou hem moeten sturen "Ik word liever aangesproken met 'meesteres'." :')

Olympia wat een klojo zeg... Maar had je hem enkel op Tinder terwijl jullie al eens afgesproken hadden? Geen verwijt, vroeg het mij gewoon af. Blijft wel zuur dat sommige mensen zo doen... Was dat die date van gisteren? :(:)

Ja en op Badoo. En ik had zijn eigen 06 en zijn werk 06. Maar hij reageert niet meer op mn appjes. Dus heb geappt dat ik de hint begrepen is naar beide nummers en onze gesprekken verwijderd en zn telefoonnummer verwijderd... de mazzel... En ja dit was de date van gisteren die zoveel oor had naar date 2 en echt niet zo was als mn vorige dates... dus wel..

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:37

Wat stom Olympia!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:48

Wat een banketstaaf.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:51

Olympia schreef:
DezeNaam schreef:

Ja en op Badoo. En ik had zijn eigen 06 en zijn werk 06. Maar hij reageert niet meer op mn appjes. Dus heb geappt dat ik de hint begrepen is naar beide nummers en onze gesprekken verwijderd en zn telefoonnummer verwijderd... de mazzel... En ja dit was de date van gisteren die zoveel oor had naar date 2 en echt niet zo was als mn vorige dates... dus wel..

:(:)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 19:59

Yup... ik vind hem momenteel van alles..

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 20:48

Olympia, wat een aap. Echt. Mooi dat je daar weer vanaf bent.

Peperrr, jammer maar dat komt wel goed :j Geef het tijd.