Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sunshinedaan schreef:Ik wil toch ook maar een account aanmaken voor mijn hondjes, 2 chihuahua's![]()
Maar hoe zal ik die pagina noemen?
Ik dacht eerst @chihuahuas_happy_hummer maar dat is zo lang.
Iemand nog suggesties?
[ [url=m/xosUN7.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZoZenn schreef:Ik vind zelf namen met _ heel erg storend, dus die volg ik standaard minder snel
Ik kies zelf iets wat qua persoonlijkheid/thema goed past. Bijvoorbeeld : SableChihuahuas of Sableshis of DutchChis, Dutchminidogs, zoiets
ZoZenn schreef:Ik vind zelf namen met _ heel erg storend, dus die volg ik standaard minder snel
Ik kies zelf iets wat qua persoonlijkheid/thema goed past. Bijvoorbeeld : SableChihuahuas of Sableshis of DutchChis, Dutchminidogs, zoiets
_Lobke_ schreef:Dutchminidogs is ook wel echt een hele leuke naam! @sunshinedaan Ben je er al uit welke naam?
Ik zit er over na te denken om mijn Instagram meer informatief te maken met betrekking tot dressuurmatig trainen met een ouder paard en waar ik allemaal rekening mee moet houden. Ik zat eraan te denken om gewoon dit op het account te doen wat ik al heb. Zo nu en dan komen er eens foto's op van andere dingen zoals bijvoorbeeld vakanties maar meestal gaat het over mijn paard. Of denken jullie dat ik beter over kan gaan op een nieuw account?
Lau schreef:Mijn video’s doen het normaal niet echt goed, maar vandaag is wel echt dramatisch...