Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 13:12

Je hebt pb!

m9ara

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 15:52

Thanks Anne, als het nodig is zal ik er zeker gebruik van maken. Heel veel plezier vanavond en vooral morgen, ben benieuwd of er wat leuks uit voortkomt!

Jibbel respect hoor, al 2,5 jaar. Puur uit interesse, heb je dan nooit behoefte aan meer dan alleen een scharrel? Omdat je aangeeft deze constructie fijn te vinden, maar toch ook behoefte hebt aan aandacht, intimiteit etc. Kan me echter wel voorstellen dat je jezelf af gaat vragen wat er mis kan zijn, na die tijd ontwikkel je toch een soort patroon in hoe vaak je afspreekt en hoe intensief je contact hebt en als dat minder wordt zorgt het automatisch voor vragen.

Dat was precies mijn probleem Linda_Fleur! Bang zijn een minpunt over het hoofd te zien of dat ik mezelf verkeerd inschatte wat betreft mijn gevoel voor iemand. Ik heb een ex gehad waarbij het het laatste jaar voor mij eigenlijk al lang opgebrand was, maar het duurde even voor ik dit zelf beseft heb en ernaar handelde. Daarna wel een tijdje bang geweest geen relatie meer aan te durven omdat het altijd kan gebeuren dat je op iemand uitgekeken raakt, even bot gezegd. Gelukkig ben ik daar nu wel overheen en luister gewoon naar mijn gevoel haha.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 16:42

Succes Anne!

Ik geloof dat ik zondag een date heb :oo

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 19:28

Ik zit sinds vandaag (voor de lol, maar wie weet :Y) ) op Tinder, maar heb wat tips nodig van doorgewinterde mensen :+

Hoe prik je door de ''snelle jongens'' heen? Degenen die niet serieus zijn?
Moet je dan echt eerst een gesprek met ze aangaan of kun je ze sneller herkennen?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:11

Martine_R schreef:
Ik zit sinds vandaag (voor de lol, maar wie weet :Y) ) op Tinder, maar heb wat tips nodig van doorgewinterde mensen :+

Moet je dan echt eerst een gesprek met ze aangaan of kun je ze sneller herkennen?

als ze op bokt zitten kan het nooit goed zijn toch :+

Maar ik denk dat je het snel genoeg aan het gesprek merkt. :P

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:11

Flessuh schreef:
Martine_R schreef:

als ze op bokt zitten kan het nooit goed zijn toch :+

Maar ik denk dat je het snel genoeg aan het gesprek merkt. :P

-O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:14

Martine_R schreef:

Ik prik er ondertussen vrij snel doorheen met bepaalde peilers als openingszinnen en manier van communiceren. Als iemand geen fatsoenlijke interesse in me toont maar wel heel snel aanstuurt op een afspraak weet ik al wel hoe laat het is. Maar meestal kondigen ze zich wel duidelijker aan hoor, ze beginnen vanzelf over seks en anders krijg je wel een ongevraagde dickpic je kant op gesleurd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:15

Haha ja dat kan idd niet missen ;)

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:18

Hahah okee. Bedankt voor de waarschuwing :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 20:47

Whaha martine succes ;)
Ben benieuwd als je veel bekenden tegenkomt, ik altijd wel als ik bij mijn ouders was en nog tinder had.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 22:47

Mara, het wisselt wel per moment hoor. Soms wil ik ook 's avonds als ik thuis kom graag bij iemand op de bank of in bed kruipen. Dus er zijn best momenten dat ik denk, goh, t zou fijn zijn.
Maar morgen kan het weer anders zijn..ik vind t heel fijn dat ik mn eigen huis heb en mijn eigen leven en er niemand is waar ik verantwoording aan af hoef te leggen over waar ik ben/heen ga/wat mn plan is/waar ik mn geld aan uitgeef. Familiedingen wil ik echt even niet. Ook de verwachtingen van je partner om ergens mee naartoe te moeten, wil ik niet. En ik slaap tegenwoordig gewoon het beste alleen..

Kort samengevat denk ik dat ik na mijn relatie (die 10 jaar heeft geduurd) wat egoïstischer ben geworden en beetje de andere kant op ben geslagen. Ik wil vrijheid, zelf bepalen wat ik doe en niemand om me heen die me daarin beperkt of zou kunnen beperken.

Voordeel van mn scharrel/fwb is dat we beiden uit een zelfde situatie komen en beiden die vastigheid/beklemming van een relatie niet willen. Ik mag altijd langskomen voor een knuffel als ik dat wil en ik kan alles met hem bespreken. We doen ook vanalles samen, zoals dagje shoppen, sauna, biosje, bij elkaar eten etc. Het lijntje tussen relatie of vriendschap+ is bij ons dus wel heel dun. We doen eigenlijk alles wat bij een relatie hoort, behalve de 'verplichte' familiedingen enzo.

Maar ja, als dat ineens minder wordt, is dat toch gek. Zie het als een verslaving waarvan je moet afkicken.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 23:08

Ik zou ervoor tekenen Jibbel! Maar goed ik kan me wel voorstellen dat je er ook aan gewend raakt dus dat het dan wel raar is als het ineens anders wordt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 00:45

Ik reageer morgen even op de rest, typt wat lastig op mijn telefoon Haha.. maar ik heb echt een leuke avond gehad *\o/* uren gekletst, echt zo'n gezellige man en super geïnteresseerd, hadden nog wel uren door kunnen gaan Haha.. :D

Snel naar bed, morgen date met meneer uit de kroeg..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 02:33

Wat leuk! Ben benieuwd hoe de date morgen gaat haha dat wordt straks nog moeilijk kiezen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 07:55

Jibbel schreef:
Maar morgen kan het weer anders zijn..ik vind t heel fijn dat ik mn eigen huis heb en mijn eigen leven en er niemand is waar ik verantwoording aan af hoef te leggen over waar ik ben/heen ga/wat mn plan is/waar ik mn geld aan uitgeef. Familiedingen wil ik echt even niet. Ook de verwachtingen van je partner om ergens mee naartoe te moeten, wil ik niet. En ik slaap tegenwoordig gewoon het beste alleen..

Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen leven, mijn eigen geld waarvan ik zelf weet waar ik het aan uit geef (vriend heeft daar geen idee van) en vertel mijn vriend alleen wat ik aan het doen ben als ik daar zelf behoefte aan heb. Als ik iets van familie heb gaat hij alleen mee als hij dat leuk vindt en andersom net zo. Ik slaap graag samen maar ook graag alleen dus slaap ongeveer 4 nachten alleen en 3 met hem. ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:57

Yvankaxx leuk!! Wat gaan jullie doen? Je herkent vast het twijfel gevoel en beetje schuldgevoel tegenover ex-date.. maar ik moet zeggen dat mijn date me juist heeft laten inzien dat er meer leuke mannen zijn, sterker nog, ik heb gister veel leukere gesprekken gehad dan met mijn ex-date :o

Martine_R ik merk het altijd meteen aan hoe het gesprek loopt. Als iemand echt serieus is en geïnteresseerd is dan merk je dat wel aan de soort vragen en hoe het gesprek loopt. Als ze meteen willen afspreken zonder ook maar iets van interesse getoond te hebben in mijn leven weet ik genoeg.

Jibbel ik begrijp wel wat je bedoeld ja.. je houdt je vrijheid maar hebt evengoed de gezelligheid, steun, intimiteit. Kan me ook goed voorstellen hoe je daar aan went na zo'n lange tijd en dan is het wel gek dat het wat minder lijkt te worden. Ik zou erover praten, ik denk sowieso in zo'n situatie als dat jij zit, communicatie mega belangrijk is zodat geen misverstanden ontstaan over jullie "relatie".

Mijn date was dus geslaagd, leuke jongen, lekker nuchter en gezellig, heel erg geïnteresseerd. Ik merk dat ik dat echt heel leuk vind, ik ben zelf altijd super nieuwsgierig dus vraag veel over iemand zijn of haar leven enz. Mijn ex-date was helemaal niet attent eigenlijk en kwam zelfs vrij vaak ongeïnteresseerd over. Merkte dat ik dat gister echt heel leuk vond. Gesprek liep super soepel, alsof we elkaar al lang kenden. Hij appte dat hij het erg gezellig vond. Wat mij betreft zit er wel een 2e date in :o

Nou Wendy15 dat schoot echt door mijn hoofd... nog amper over ex-date heen, ik mis hem nog steeds -O- Stel dat vanavond ook zo leuk wordt, dan zit ik met 2 leuke dates en nog een ex-date die ook nog zomaar weer op de stoep zou kunnen staan. Die keuzes moet ik even niet aan denken := Maar is nog niet nodig, voor hetzelfde geld loopt vanavond voor geen meter en staat ex-date nooit meer op de stoep en kan ik me focussen op die van gister. Ik probeer dat nog even van me af te zetten.

Ik moet wel zeggen, ik kan echt heel onzeker zijn en die dump van m'n ex-date heeft er best wel ingehakt wat dat betreft, dan doet dit me best wel heel goed :o

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 08:58

Jildau schreef:
Jibbel schreef:

Ik heb mijn eigen huis, mijn eigen leven, mijn eigen geld waarvan ik zelf weet waar ik het aan uit geef (vriend heeft daar geen idee van) en vertel mijn vriend alleen wat ik aan het doen ben als ik daar zelf behoefte aan heb. Als ik iets van familie heb gaat hij alleen mee als hij dat leuk vindt en andersom net zo. Ik slaap graag samen maar ook graag alleen dus slaap ongeveer 4 nachten alleen en 3 met hem. ;)

Heerlijk zo'n relaxte relatie toch? Zo zie ik het ook voor me, natuurlijk heb je verplichtingen maar als je er beiden een beetje relaxt mee omgaat.. :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:15

anne_bento schreef:
Yvankaxx leuk!! Wat gaan jullie doen? Je herkent vast het twijfel gevoel en beetje schuldgevoel tegenover ex-date.. maar ik moet zeggen dat mijn date me juist heeft laten inzien dat er meer leuke mannen zijn, sterker nog, ik heb gister veel leukere gesprekken gehad dan met mijn ex-date :o

Klopt, bij mij is het schuldgevoel ook nog steeds aanwezig. Ook omdat een andere match ook wil afspreken en ik dat opeens ook weer banketstaaf vind dat ik met 2 tegelijk aan het praten ben. Voor M had ik soms meerdere dates gepland staan :=

We gaan hier in de stad even wat wandelen, drankje doen. Hij wilde me eerst meenemen naar het strand, maar ik wil niet meteen een uur met een vreemde in de auto, je weet maar nooit. Dus hij komt hierheen :)

Praat dus tegelijk nog met een ander, waar het ook wel leuk mee klikt. Heb bij beide ook aangegeven dat ik net uit een relatie kom, niet gezegd dat het pas een week uit is :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:20

Oeeeh wat fijn Anne!!! :D

Ik heb ook zo’n relatie als Jildau! Maandag t/m vrijdag doe ik wat ik wil en zaterdag werk ik. Zondag zijn we samen en verder zie ik wel wat die week het beste uitkomt. Heb een eigen kamer/huisje, beheer mijn geld zelf en ben niet afhankelijk van hem. Heb ook een leven naast hem, met vriendinnen etc. Vind het altijd zo sneu als mensen niet eens een sociaal leven hebben behalve hun vriend. Dan ben je zo afhankelijk en dat lijkt me niet gezond. Als ik met vriendin(nen) uit eten ga, hoeft mijn vriend echt niet mee. :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:21

Ah doe je verstandig, ik zou ook niet meteen een uur met een vreemde in de auto gaan zitten.. eerst een drankje in de stad is altijd goed! Wij hebben gister ook alleen drankje gedaan. Moet vanavond uit eten met die knappe man, mag wel uitkijken dat ik me niet verslik met hem tegenover me :+

Ik heb ook aangegeven dat het kort geleden gestopt is maar niet pas 1,5 week geleden :+ staat ergens toch wat hopeloos ofzo haha..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:26

Wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad Anne :j En wat betreft zorgen voor de toekomst... eerst maar eens zien hoe alles gaat. Wie dan leeft, wie dan zorgt :)

Ik had gisteren een date met iemand waarmee ik een hele tijd terug heb gescharreld. Was leuk, hij is erg gezellig (hij praat eindeloos door :') ) en we weten beiden dat we niet op een relatie zitten te wachten. Prima voor nu dus :j

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 09:52

Berdien schreef:
Wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad Anne :j En wat betreft zorgen voor de toekomst... eerst maar eens zien hoe alles gaat. Wie dan leeft, wie dan zorgt :)

Ik had gisteren een date met iemand waarmee ik een hele tijd terug heb gescharreld. Was leuk, hij is erg gezellig (hij praat eindeloos door :') ) en we weten beiden dat we niet op een relatie zitten te wachten. Prima voor nu dus :j

Fijn als je beiden dezelfde verwachtingen hebt :)

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:32

En dan besef je dat je match waar je mee gaat afspreken de oudere broer is van je vriendje toen je 18 was ... #latenwedatmaarafkappen :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 10:39

Belsje schreef:
En dan besef je dat je match waar je mee gaat afspreken de oudere broer is van je vriendje toen je 18 was ... #latenwedatmaarafkappen :+

Hahahah dat lijkt me ongemakkelijk _O- weet je match dat zelf ook? Lijkt me voor hem ook raar :+

Ik kom op Tinder ook wel eens mannen tegen van de sportschool of iemand die een vriend of vriendin van mij goed kent, hoe leuk ze me ook lijken ik swipe niet naar rechts, veels te ongemakkelijk kan dat worden :+

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 11:02

Ik kom best wel wat bekenden tegen op Tinder. Euhm de man van een bekende van mij uit de paarden. En nu ook weer de ex van een goede vriendin die recent zijn Facebook status had aangepast naar verloofd... dusssss en zijn kersverse verloofde staat niet op zijn tinderprofiel!

Zijn hier trouwens mensen uit Lunteren? Ik verhuis eind van de maand naar Lunteren en ken er praktisch niemand