Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Ja is ook, maar in principe als hij ok is met testen neem ik hem mee. Mijn zus zei ook al, kan zijn dat als hij is gestolen dat hij al is geblokkeerd, maar als ik daar ter plekke dat test en hij werkt. Moet zeggen dat ik dat ook met mijn huidige 8plus heb gedaan. Via mp is een nieuw toestel kopen goedkoper dan in de winkel
sharoontje schreef:Snap eerlijk gezegd niet wat er vreemd is aan de iPhone? Het toestel is geseald in de verpakking mét bon erbij. IMEI nr checken en er kan niets verkeerd gaan. Misschien heeft deze meneer wel geld nodig, waardoor het toestel goedkoper weg mag?
Coconut schreef:Heb een speakersetje te koop. Nieuw €100 en ik vraag €20. Reageert iemand met; "Ik kom hem nu ophalen voor 10". Uh...nee?! "Ja maar er staat een andere te koop voor €12.50,-". Nou dan koopt u die toch?!
Sommige mensen
Coconut schreef:Heb een speakersetje te koop. Nieuw €100 en ik vraag €20. Reageert iemand met; "Ik kom hem nu ophalen voor 10". Uh...nee?! "Ja maar er staat een andere te koop voor €12.50,-". Nou dan koopt u die toch?!
Sommige mensen
Batlow schreef:Hij had hem gekocht voor zijn vrouw voor kerst, maar ze zijn een week geleden gescheiden![]()
Bon zit er wel bij en 24 maanden garantie. Hmm wel verleidelijk
bridgetF schreef:Batlow schreef:Hij had hem gekocht voor zijn vrouw voor kerst, maar ze zijn een week geleden gescheiden![]()
Bon zit er wel bij en 24 maanden garantie. Hmm wel verleidelijk
Heel twijfelachtig.......een scheiding is toch niet in een week geregeld? Dat neemt toch wat tijd in, dan ga je toch dit soort dingen niet meer kopen?
SecretLIN schreef:geeft natuurlijk niet ieder zn ding, maar wist echt niet dat ze zo duur zijn hahaha zelf een oudje Sony experia x performance ofzo.