Redford schreef:Mijn ervaring is dat alles schoner en droger wordt als je zout en glansspoelmiddel gebruikt.
Ik heb nog nooit glansspoelmiddel gebruikt. Alleen tabletten en zout. Geen idee of ik een apart reservoir er voor heb zelfs.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Ja, snap ik. Maar zouden die worden herbruikt bijv?
Indy_Mouse_9 schreef:Als ik mij de illustere tekenfilmserie 'Waterspin, wonderspin' goed herinner, bouwen ze een nest onder water in een soort grote luchtbel. Wellicht dat ze daar ook overwinteren?
bruintje123 schreef:Dreamy schreef:Ja, snap ik. Maar zouden die worden herbruikt bijv?
Hier op het werk leeg ik die bakken bij het oud papier.
Op mijn vorige werk ook bij het oud papier.
Maar daar is het parkeersysteem veranderd. En herkent hij nu je kenteken.
En gaat de boom Open al voordat jij je kaartje hebt aangeboden. (uiteraard als je netjes hebt betaald) en kun je thuis je kaartje bij het oud papier gooien.
purny schreef:Wat voor instelling houdt er toezicht op bepaalde bedrijven waarbij mensen sportieve dingen kunnen doen. Dit houdt in waarbij er nagegaan kan worden of dit bedrijf over de juiste papieren(ehbo, calamiteitenplan enz ) beschikt?
Riddershow schreef:Als jij van je fiets valt, probeer je je op te vangen (met kans op schade aan arm/pols oid). Een dronkenlap is waarschijnlijk te laat hiermee, als hij al door heeft dat hij valt. Daardoor vangt hij zich niet op en rolt door waardoor de kans op grote schade minder is. Hij heeft wss meer blauwe plekken en schaafwonden, maar geen gebroken pols oid.
Riddershow schreef:Als je dronken bent reageer je wat trager op je omgeving waardoor bepaalde "reflexen" die eigenlijk niet zo handig zijn, te laat komen, waardoor je minder schade hebt.
Als jij van je fiets valt, probeer je je op te vangen (met kans op schade aan arm/pols oid). Een dronkenlap is waarschijnlijk te laat hiermee, als hij al door heeft dat hij valt. Daardoor vangt hij zich niet op en rolt door waardoor de kans op grote schade minder is. Hij heeft wss meer blauwe plekken en schaafwonden, maar geen gebroken pols oid.