Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 16:16

Oh en aan de jongen bij de kapper (man van denk 25 ofzo) met licht blond haar en blauwe ogen die praat met een Marokkaans accent en heel erg in de smaak probeert te vallen bij de Marokkaanse kappers. Wat een sukkel. Zie er wel meer trouwens die zo doen.. vind dat zo stom..

Roos04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:17

Aan dat mijn fiets is meegenomen uit de stad. ;(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:50

Roos04 schreef:
Aan dat mijn fiets is meegenomen uit de stad. ;(

He das klote :(:)

Ik erger me aan het feit dat ik erg blij ben met mijn aanstaande operatie, maar dit door een persoon (voor het gemak, B) niet gegund lijkt te zijn.
Ik vind het allemaal erg spannend. Nog nooit in een ziekenhuis geweest, en nu ineens voor dit. De gedachte dat ik straks misschien weer alles normaal kan doen (geen uitstraling naar het been bij lopen/zitten, niet altijd rugpijn, daardoor weer fatsoenlijk kunnen bewegen etc.) maakt toch dat ik er ook ontzettend naar uit kijk.
Echter is B de persoon die daar anders over lijkt te denken. Laatst al een vreemd app gesprek gehad (waarin ze aangaf dat ik "het allemaal maar grappig leek te vinden") en de opmerking gekregen dat operaties echt niet meer zomaar gebeuren. Nu is dat in mijn geval (gelukkig!) dus wel zo.
Mijn ma is vandaag jarig, dus was zij samen met haar moeder op verjaardagsbezoek. Ik had het haar moeder nog niet verteld, maar toen ik dat deed kreeg ik me toch een zwaar gevoel naast me. Die blik van B en de nare energie die om haar heen was, was om niet te genieten.

Het scheelt dat ik smiddags toch ontzettend moe ben door medicatie en wat mijn lichaam heeft moeten doen qua beweging, dus ik ben maar vast op bed gaan liggen voor mijn middagdutje. Besef me nu pas hoe erg ik me aan de houding van B kan ergeren :=

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 17:52

Aan iemand die telkens groentjes, drankjes en dansjes zegt. Doe normaal alsjeblieft |o

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 20:36

Vandaag rot geërgerd aan een klant die verwachtte dat ik naast een cadeau inpakken tegelijkertijd kassa kon draaien, en een collega halen voor een extra kassa. Toen ik haar vroeg of zij het fijn zou vinden als haar cadeautje werd ingepakt wanneer ze die kocht zei ze niks meer..

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 20:37

Dat ik mn examen niet heb gehaald en nu echt in een ''zie je wel dat ik er niet geschikt voor ben''-dip zit -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 20:39

Dat het mijn vader geen reet interesseert hoe het gaat met zijn kleinkind die op komst is. Dat hij gewoon zijn zeg doet over zijn leven en dan de hoorn erop gooit

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:04

Mn hond...
Moest met mijn hond en die van mn zusje ff na de dierenats. T was t spreekuur dus toen ze zei duurt nog half uurtje ofzo dacht ik prima dan loop ik even een rondje.
Dan zijn ze in de wachtkamer etc rustiger..
Gaat amy niet tijdens het wandelen met haar borst vol in poep opzo zich laten vallen...
Smerige hond -O- {:)-:(
Heb t ergste eraf gehaald bij de auto(heb standaard keukenrol ofzo erin liggen) en nouja toen dus met een stinkie naar binnen bij de dierenarts

Gelukkig hebben we een leuke dierenarts, zegt ie heel mooi.
Nouja ze is zelf anders heel gelukkig en tevreden...

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:11

SavannahNx schreef:
Dat ik voor t eerst sinds 2 jaar echt goed Ziek ben :(

Hier nog eentje, man man man wat voel ik me beroerd en dat sinds een hele tijd (denk wel een jaar of 4)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 21:22

Iejoorr schreef:
Dat ik mn examen niet heb gehaald en nu echt in een ''zie je wel dat ik er niet geschikt voor ben''-dip zit -O-

Komt goed, pak een bak B&J en morgen kan je het wel :(:)

Ah wat rot Tigress... Ik had je topic al gelezen, wat heftig zeg.. Maar fijn dat je geopereerd mag worden, en persoon B lekker laten verdwijnen uit je leven, slow but steady :=.

Dat ik constant koude handen heb en ik nu foto's moet bewerken en ik dus zit te bibberen omdat mijn handen niet onder een dekentje kunnen...

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:28

Caitlin_K schreef:
SavannahNx schreef:
Dat ik voor t eerst sinds 2 jaar echt goed Ziek ben :(

Hier nog eentje, man man man wat voel ik me beroerd en dat sinds een hele tijd (denk wel een jaar of 4)

Ik zit voor de tweede keer in twee maanden tijd ziek thuis. De keer ervoor dat ik me ziek heb moeten melden is al zo lang geleden dat ik me dat echt serieus niet kan herinneren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:32

Dat ik doodmoe ben, maar als ik nu ga slapen voor 07.00 uur weer wakker ben.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:51

Dat ik bevroren ben

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:55

Iejoorr schreef:

:(:) :(:)
Je bent er écht wel geschikt voor en dat weet ik maar al te goed Mar

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-18 22:55

Dorus, idd. Ik moest me helaas 2 januari ook ziekmelden, toen werd er heel raar gereageerd.. Dus als ik zondag niet opgeknapt ben, ben ik bang om weer te bellen.. Er is sowieso elke dag 1 zieke bij ons op werk en een meisje al 3 weken niet geweest..

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 00:11

Dat mijn hoofd vol zit en ik nergens een beetje rust uit krijg. -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 03:01

Als het zo is dan is het zo, ik ben al vier jaar in dienst bij deze werkgever zonder ziekmeldingen en mijn leidinggevende had beide keren ook echt door dat het niet goed ging.

Maar slapen is echt een ramp. Gewoon liggen wordt door m'n kop niet geaccepteerd en met een extra kissen begint m'n lijf ondertussen echt te protesteren. Onder de dekens drijf ik weg, boven de dekens begin ik te klappertanden van de kou. En schermen zijn momenteel echt funest voor m'n ogen dus de tijd verdrijven met spelletjes oid zit er ook niet in.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:22

Dorus schreef:
Als het zo is dan is het zo, ik ben al vier jaar in dienst bij deze werkgever zonder ziekmeldingen en mijn leidinggevende had beide keren ook echt door dat het niet goed ging.

Maar slapen is echt een ramp. Gewoon liggen wordt door m'n kop niet geaccepteerd en met een extra kissen begint m'n lijf ondertussen echt te protesteren. Onder de dekens drijf ik weg, boven de dekens begin ik te klappertanden van de kou. En schermen zijn momenteel echt funest voor m'n ogen dus de tijd verdrijven met spelletjes oid zit er ook niet in.

Ja, ik had toen ziekgemeld en toen werd er gezegd dat ik vast een feestje had gehad en dat ik maar gewoon moest komen terwijl ik trillend en zwetend op bed lag.. Ben uiteindelijk niet gegaan maar t was niet netjes..

Slapen is voor mij ook vooral een ramp omdat ik idd mn bed uitdrijf onder de dekens, erboven lig te rillen van de kou, maar het allerergste: het hoesten. Ik ben non stop aan het hoesten, om de minuut krijg ik weer een hoestbui en ik lag vannacht letterlijk te huilen omdat ik wilde dat het stopte.. Vroeger eens codeine tabletjes ervoor gehad en het stopte meteen dus ook nu weer gebelt ervoor maar nu moesten ze overleggen.. Ik hoop zo dat ik ze krijg..

Beterschap voor jou!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 13:30

De vele les uitval op de school van mijn dochter. Kan me eigenlijk niet goed herinneren wanneer ze voor het laatst een hele dag les heeft gehad zonder uitval of vervangers......

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:01

Bloemetje75 schreef:
De vele les uitval op de school van mijn dochter. Kan me eigenlijk niet goed herinneren wanneer ze voor het laatst een hele dag les heeft gehad zonder uitval of vervangers......

Je dochter zal het vast minder erg vinden hihi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 15:16

Nog meer vocht op de muren van bepaalde kamer pff

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 20:33

SavannahNx schreef:
Bloemetje75 schreef:

Je dochter zal het vast minder erg vinden hihi :D

Die was echt niet blij gisteren met 1e en 2e uur gym, 3 uur uitval en dan een uur Frans... wonen te ver van school om met dit pokkenweer extra heen en weer te fietsen. En klinkt gek, ze zou na bijna 2 maanden best wat economie lessen hebben... ze moet binnenkort profiel kiezen. Is wel fijn als je dan beetje beter weet wat het inhoudt en of het je ligt.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 20:58

Oh nee dat kan ik begrijpen idd. Wij hebben nu ook zo’n pokke rooster met twee klokuren tussen bepaalde lessen. 3 kwartier les en dan 2 klokuren wachten en dan weer 3 kwartier. Dat is idd best vervelend. En idd, als ze moet gaan kiezen moet ze wel weten waarover het gaat. Ik zou op hoge poten naar school zijn gegaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 21:06

Dat mensen per se engelstalige topictitels willen, maar daar dan grote fouten in hebben staan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:15

Die eeuwen lange reclame van stichting dierenlot.