Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roos04 schreef:Aan dat mijn fiets is meegenomen uit de stad.
Iejoorr schreef:Dat ik mn examen niet heb gehaald en nu echt in een ''zie je wel dat ik er niet geschikt voor ben''-dip zit
Caitlin_K schreef:SavannahNx schreef:Dat ik voor t eerst sinds 2 jaar echt goed Ziek ben
Hier nog eentje, man man man wat voel ik me beroerd en dat sinds een hele tijd (denk wel een jaar of 4)
Dorus schreef:Als het zo is dan is het zo, ik ben al vier jaar in dienst bij deze werkgever zonder ziekmeldingen en mijn leidinggevende had beide keren ook echt door dat het niet goed ging.
Maar slapen is echt een ramp. Gewoon liggen wordt door m'n kop niet geaccepteerd en met een extra kissen begint m'n lijf ondertussen echt te protesteren. Onder de dekens drijf ik weg, boven de dekens begin ik te klappertanden van de kou. En schermen zijn momenteel echt funest voor m'n ogen dus de tijd verdrijven met spelletjes oid zit er ook niet in.
SavannahNx schreef:Bloemetje75 schreef:De vele les uitval op de school van mijn dochter. Kan me eigenlijk niet goed herinneren wanneer ze voor het laatst een hele dag les heeft gehad zonder uitval of vervangers......
Je dochter zal het vast minder erg vinden hihi