Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Macyy schreef:Straks is die site hartstikke nep en worden we allemaal opgelicht.
Rebeccaa schreef:Macyy schreef:Straks is die site hartstikke nep en worden we allemaal opgelicht.
Nee, denk het niet. Als je bij google intypt 'reviews spartoo' zie je zo enorm veel positieve reacties dat ik echt niet geloof dat het nep is. Daarnaast is 50 euro in de sale echt geen extreem lage prijs- die extra kortingen zijn ook niet standaard natuurlijk.. Ik vertrouw het in elk geval wel.Zo'n grote site zou juridisch gezien echt problemen krijgen anders. En normaal gesproken zijn de schoenen daar ook gewoon de normale prijzen.
Macyy schreef:Ik ben al een tijdje opzoek naar de perfecte witte blazer, alleen schiet mijn zoektocht niet echt op. Ik heb op pinterest een paar mooie gezien die aan mijn eisen voldoen, maar er staat helaas niet bij waar ze vandaan komen.Mijn budget ligt rond de 40 euro. Zoiets zoek ik (hij mag dus ook wat langer zijn!):
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
enefde schreef:Nu wil ik ook all stars. maar geen geld. moet nog een broek kopen en mijn jurkjes zijn net binnen gekomen!
Zo even passen ghihi
En gerlin, only heeft ook een hele mooi witte blazer! Zal link even opzoeken!
http://nl.only.com/only/blazers/onlisol ... orceScope=
elkee schreef:Bestan er ook gele lage Allstars? Ik vind geel zo'n leuke kleur
Ik vind het jurkje ook niet heel flatterend. Misschien doet een leuk ceintuur riempje al iets meer qua vorm?