Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:59

Tandartsafspraak voor later deze week afgezegd via de klantenportal, maar ik wil een nieuwe afspraak eigenlijk telefonisch doen omdat het een dubbele afspraak is (controle + mondhygiëne). Ik heb alleen momenteel geen stem, dus ik dacht, dat komt morgen of woensdag wel.

Hangt er nu al een mail van de tandarts in mijn inbox: We HebBEN gezIen dAt uW laAtste bEzOeK AAn oNze PraKtiJk INmiDDels lANGEr Dan ZEs mAaNDeN GElEDEn is.

Ja jongens dat weet ik, maar jullie gaan ook niet blij zijn als ik rochelend en snotterend jullie praktijk binnenkom _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:08

F_T schreef:
MarlindeRooz schreef:
Normaal wil ik liever niet inhoudelijk over m’n werk klagen.

Maar wat een moeizame maandag. Waarom kunnen mensen niet gewoon doen wat ze afspreken. Als je een bedrijf inhuurt om dingen voor je op te lossen en te regelen. Zou het helpen als je bereikbaar bent. :+

Dàt.

Sowieso.

Doe gewoon wat je zegt, en lukt het om wat voor reden dan ook niet communiceer er dan tenminste vantevoren over.

Soort terugkerende ergernis in verschillende settings :')

Ik probeer iemand al 1,5 maand te bereiken. :+

Kijk ik kan de btw-aangiftes ook gewoon zo opsturen. Scheelt mij gezeur en gedoe. En veel werk. Maar ik wil ondernemers graag goed helpen en daarvoor heb ik communicatie nodig. :+

Dus dan maar btw mislopen. :+

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:08

Nou, ik ben er weer. Gezellige paniekaanval gehad tijdens de procedure maar vooruit. Nu een paar uur plat en dan hopelijk eind van de middag weer naar huis.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:09

black_kelpie schreef:
Nou, ik ben er weer. Gezellige paniekaanval gehad tijdens de procedure maar vooruit. Nu een paar uur plat en dan hopelijk eind van de middag weer naar huis.

:(:) Je hebt het iig achter de rug.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:15

black_kelpie schreef:

fijn dat het klaar is! rust lekker uit. wanneer krijg je de uitslag

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:21

Het is echt een vrieskist op kantoor.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:24

black_kelpie schreef:

:(:) dikke knuffel voor jou!

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:25

Deze week begint black november op mijn werk, en ik begin de week met veel te vroeg opstaan omdat ik mijn vriend naar zijn werk moest brengen om 6u s ochtends :O
Lekker vroeg begonnen aan een week vol overwerken dus...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:43

De 1e jaars doen iets buiten het lokaal ofzo en dat is goed en al, maar ze hebben zo enorm veel lol en plezier met elkaar dat wij onze eigen uitleg niet eens konden horen. Het is toch van het zotte dat we ze om de 5 minuten moeten aanspreken of ze iets zachter kunnen doen omdat onze les niet kunnen volgen

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:46

Ik heb mezelf nog niet beter gemeld omdat ik nog een beetje rochel en hoest en lichte verstopping van bijholtes heb. Ik doe telefonisch werk. Dus als ik drie uur lang telefooneer dan hoest ik me mijn longen weer uit mijn lijf ondanks dat mijn stem nu bijna normaal is.
Mijn lijf is ook nog steeds heel erg moe. Dus ik wil eigenlijk gewoon de hele dag slapen.

Maar omdat ik nu dus langer dan een week ziek ben wil de arbo arts me vandaag bellen :') . Dood vermoeiend.....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:51

_San87_ schreef:
Het is echt een vrieskist op kantoor.

Nou hier thuis ook hoor en mijn man heeft het alleen maar warm 8)7
Hij is bijna 70 en heeft al 6x een penopauze gehad dus dat kan het niet zijn :x

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:07

juval schreef:
de regen inderdaad.. liep net naar buiten om de paarden naar de paddock te brengen toen de pleuris uitbrak... met een extra pluk hooi in de stal laten staan dus, we proberen het later nog wel een keer.

Met een lege trailer gaan rijden zou ik nu ook niet prettig vinden.

Heb hier ook even zitten afwachten. Net snel tussen de buien door hooi in de bakken gedaan en ze buiten gegooid. Net op tijd weer binnen. Vind het weer an sich niet zo erg, maar die modder :(

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:10

Ik ben die regen zo zat… de afgelopen dagen elke keer als ik naar buiten moest nat geregend. En dan die wind er ook nog bij zodat je ook geen plu op kan. Hoop toch niet dat dit een half jaar zo doorgaat. En dan heb ik niets eens weidedieren. Ik heb echt te doen met iedereen die nu niets kan met de paarden en telkens door weer en wind naar de stallen moet.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:45

Vanmorgen net voordat ik weg moest om te werken een spontane bloedneus gehad. Man man wat een bloedbad was dat zeg, stroomde er uit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:47

De regen idd.

En de kou in huis. Het is 15 graden en ook alleen omdat dan de verwarming aanslaat als het daaronder komt. Boven is het kouder, zo fijn enkel glas. Hele lijf zit vast en doet pijn, hart is van slag om me op de been te houden.

En dan nog spullen verzamelen voor een aanvraag waarvan ik eigenlijk wel weet dat het afgewezen wordt. Maar wil het toch proberen omdat het veel beter is voor mijn gezondheid en comfort...

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:18

Iemand op stal die de (niet verplichte) rhino vaccinatie aangrijpt om de (door stal verplichte) influenza vaccinatie ter discussie te stellen. Zet je paard lekker aan huis als je niet aan de stal-eisen wilt voldoen _-:(

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:54

Sterkte iedereen.

Ik ga bubbeltjesplastic kopen en mezelf erin wikkelen.
Ik blijf mij tegen van alles en nog wat aanstoten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Ik krijg eindelijk iets om mij overdag rustiger te voelen.

Wel hartmedicatie voor de overslagen en hoge hartslag zodat ik daar minder last van heb.

Maar ik ben ook echt een schijterd met medicatie. Al is de vraag wat erger is de bijwerkingen daarvan of die vervelende overslagen waar ik panisch van wordt.

Doe dan toch maar last van bijwerkingen van de medicatie. Mijn bloeddruk wisselt nog wel eens soms is die laag. Maar met zoveel angst moet die wel flink gestegen zijn de afgelopen tijd.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:27

Ergernis 1: het walgelijke toontje dat op linked-in scoort

Ergernis 2: Ik doe hier zelf aan mee (voor werk)

:+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:40

Ik word net gebeld door school dat mijn dochter zo hard geschopt is door een ander kind dat ze mank loopt en een blauwe plek heeft.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:42

Dat ik net in de tijd dat ik naar mijn paard ging het keihard is gaan regenenen. En nu ik weer op kantoor zit schijnt weer volle bak de zon. En ja, ik had op buienradar gekeken vantevoren...
Laatst bijgewerkt door Bloodymary op Gisteren, 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:43

MarlindeRooz schreef:
Ergernis 1: het walgelijke toontje dat op linked-in scoort

Ergernis 2: Ik doe hier zelf aan mee (voor werk)

:+

Vreselijk dat Linkedin. Ik heb het en kijk er wel eens op, maar vooral om mezelf te ergeren.

En dan heeft iemand een nieuwe baan of zo en dan is dat geen ander werk, maar een uitdaging. Alles is een uitdaging. :r

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:44

Dat ik op YouTube zelf moet instellen dat in Engelse vlogs ook gewoon in het Engels wil horen en geen rare synchronisatie van Nederlands.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:48

wyoming schreef:
Ik word net gebeld door school dat mijn dochter zo hard geschopt is door een ander kind dat ze mank loopt en een blauwe plek heeft.

Jezus. :x

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:29

FriesWytske schreef:
Dat ik op YouTube zelf moet instellen dat in Engelse vlogs ook gewoon in het Engels wil horen en geen rare synchronisatie van Nederlands.

Ja, bij mij is het nog wel Engels maar alle titels worden wel vertaald? Rot op, ik wil gewoon de taal waarin het gemaakt is ook qua titel.