Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:01

Ik heb t koud. Ik wil niet koud zijn. En ook geen kachel aan.

Marlis

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:35

Grappig topic dit.

Ik heb me vandaag onwijs geërgerd Aan de praktijk waar ik om 20:20 een geslachtsecho zou hebben en die om 18:45 afgebeld werd.

Erg op tijd..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 21:37

Tancreda4 schreef:
Ik heb t koud. Ik wil niet koud zijn. En ook geen kachel aan.

Echt grensgevallen nu. Hier na in dubio toch aan gedaan.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:04

Dat mijn oude middelbare school vandaag gesloten was, vanwege bedreigingen.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:10

Dat ik een kadootje voor een collega moet kopen, ik niks met haar heb en ken haar ook niet echt en dat je dan een groepsapp aanmaakt en er gewoon niemand reageert :+

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:21

Vanmiddag een stalgenoot geholpen bij het behandelen van zijn paard, waarbij hij het medicijn per ongeluk aan mijn trui smeerde. Bij thuiskomst gelijk mijn trui gewassen, maar de vlekken zitten er nog steeds in, en ik krijg ze er niet uit. En dan is het ook nog eens mijn favoriete trui. |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:27

Ik opende vanmiddag per ongeluk een foto bestelling op werk (we hebben foto service).

Toen viel daar een pakje speelkaarten uit. Met eigen foto’s erop dus.

Voorop pronkte een blote oude man (70+) bovenaan een trap. Van onderen genomen. Met slechts een hartje op z’n piemel.

-O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 22:52

MarlindeRooz schreef:
Ik opende vanmiddag per ongeluk een foto bestelling op werk (we hebben foto service).

Voorop pronkte een blote oude man (70+) bovenaan een trap. Van onderen genomen. Met slechts een hartje op z’n piemel.

-O-

Wauw wat ongemakkelijk.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 23:00

MarlindeRooz schreef:

-O-

_O- _O- _O-

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 23:02

Ik ben sinds 9 jaar weer gaan paardrijden
Afgezien van een aantal keren vorig jaar(nog geen 5x denk ik)
En t valt me tegen. Ik eis te veel van mezelf, wil weer op mn oude niveau rijden met feeling en stabiliteit.
Heb nu 2 lessen gehad(fijne manege hoor, daar ligt het niet aan) maar t gaat niet zoals ik wil.
Dus ik baal van mezelf dat ik niet lekker kan genieten van het rijden zelf :(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 23:34

Marlinde zeg alsjeblieft dat je dit tegenover de klant opende :D

fleurtjeuh schreef:
Ik ben sinds 9 jaar weer gaan paardrijden
Afgezien van een aantal keren vorig jaar(nog geen 5x denk ik)
En t valt me tegen. Ik eis te veel van mezelf, wil weer op mn oude niveau rijden met feeling en stabiliteit.
Heb nu 2 lessen gehad(fijne manege hoor, daar ligt het niet aan) maar t gaat niet zoals ik wil.
Dus ik baal van mezelf dat ik niet lekker kan genieten van het rijden zelf :(

Troost je, dat gevoel komt snel terug hoor!
Ik heb nu een keer of 7 gereden sind ik het weer aan het oppakken ben en de eerste keren zat ik zo onwennig. Voelde heel onstabiel etc maar na een paar keer is die knop weer om en ik kan weer heerlijk rijden :)
Tuurlijk is m'n houding niet fantastisch en veel tegelijk lukt me ook nog niet, die handigheid moet even terug komen. Maar ik ben wel gewoon weer lekker aan het rijden.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 03:40

Plafonddienst sinds 2:00. Ga ik een keer op tijd naar bed, heb ik dit weer. Gelukkig werk ik morgen thuis

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 03:46

Plafonddienst eigenlijk al vanaf 23.00 ^)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:25

Ik moet lopend naar het station, want ik heb een outfit aan waar ik echt niet in kan fietsen :') maxi rok met veel laagjes, dat gaat geheid in mijn spaken of ketting komen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:57

Polarize schreef:
Ik moet lopend naar het station, want ik heb een outfit aan waar ik echt niet in kan fietsen :') maxi rok met veel laagjes, dat gaat geheid in mijn spaken of ketting komen

Zo’n rok trek ik altijd op en leg er een knoop in als ik ga fietsen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 08:58

Nog niet binnen zijn en van de grote baas een klacht horen over afhandeling van meldingen. Da's leuk dat je daar tegen mij over klaagt dat ik dingen niet goed doe... MAAR de bal ligt bij een hele andere afdeling die die meldingen hoort op te pakken. Goedemorgen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:29

Geld ontvangen (nabetaling juni) van uwv en eigenlijk verwacht ik dat ik gewoon weer terug kan betalen aan de bijstand. :+

Staat nergens of het verrekend is met de bijstand. -O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:36

Marcella schreef:
Geld ontvangen (nabetaling juni) van uwv en eigenlijk verwacht ik dat ik gewoon weer terug kan betalen aan de bijstand. :+

Staat nergens of het verrekend is met de bijstand. -O-

Als je volledige bijstand hebt gehad en over dezelfde maanden nabetaling uwv lijkt me dat wel logisch eerlijk gezegd.

Anders krijg je tweemaal geld voor dezelfde periode, en dat zou een beetje gek zijn natuurlijk.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:41

Alja heb je een cadeautje kunnen kopen voor je collega?

Lau wat zo de van je trui. Is er iets te regelen met je stalgenoot?

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:42

Wakker geworden met hoofdpijn en super moe terwijl ik toch genoeg uren heb geslapen.
Huisarts gebeld wat ik steeds al wou doen om te vragen of ik bloed mag prikken, ik herken zo veel klachten weer van in ieder geval B12 tekort.
Mag niet want ik heb begin dit jaar al bloed geprikt, ja dat moest van de huisarts nadat ik daarvoor ook al B12 tekort had om te kijken hoe de waardes na een paar maand waren.
En toen was het goed omdat ik alles bij slikte.
Echt altijd als ik bel word er zo vreselijk moeilijk gedaan, altijd dezelfde assistente, word er zo chagrijnig van, gewoon niet luisteren, meedenken of verder kijken dan haar neus lang is. Empathie komt ook niet in haar woordenboek voor.
Ik ken mijn eigen lichaam inmiddels best wel goed, en weet zeker dat ik een tekort heb, daarnaast heb ik ook reuma en zware medicijnen..
Dat ik al weken oververmoeid ben en hoofdpijn heb maakt niet uit, mag maar 1 keer per jaar bloed prikken (terwijl ik sowieso al 2 keer per jaar bloed prik alleen al voor de reumatoloog).
Dus nu ipv dat ik gewoon even snel bloed kan laten prikken moet ik vrijdagochtend bij de huisarts langs om daar een pleidooi te gaan houden waarom ik voor de zoveelste keer bloed wil laten prikken, waar nu voor het eerst moeilijk over gedaan word |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:45

Ja weet ik maar die van de bijstand had toen gezegd dat het automatisch zou gaan. Die maand was trouwens aangevuld bijstand dus geen volledige maand.

Waarom heb dus totaal geen vertrouwen in de automatische verrekening. :+

Maar bijstand was dus hoger dan wat de ww nu wordt.

Ergens klopt er iets niet, maar heb het doorgestuurd naar de fnv. Met mis juli, augustus en september nog ook.

Zet het geld wel even op de spaarrekening kan ik nog een beetje rente trekken. :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:45

luuntje schreef:
Alja heb je een cadeautje kunnen kopen voor je collega?

Lau wat zo de van je trui. Is er iets te regelen met je stalgenoot?

Nee

Maar heb nog tot volgende week donderdag :+

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:57

Raya11 schreef:
Wakker geworden met hoofdpijn en super moe terwijl ik toch genoeg uren heb geslapen.
Huisarts gebeld wat ik steeds al wou doen om te vragen of ik bloed mag prikken, ik herken zo veel klachten weer van in ieder geval B12 tekort.
Mag niet want ik heb begin dit jaar al bloed geprikt, ja dat moest van de huisarts nadat ik daarvoor ook al B12 tekort had om te kijken hoe de waardes na een paar maand waren.
En toen was het goed omdat ik alles bij slikte.
Echt altijd als ik bel word er zo vreselijk moeilijk gedaan, altijd dezelfde assistente, word er zo chagrijnig van, gewoon niet luisteren, meedenken of verder kijken dan haar neus lang is. Empathie komt ook niet in haar woordenboek voor.
Ik ken mijn eigen lichaam inmiddels best wel goed, en weet zeker dat ik een tekort heb, daarnaast heb ik ook reuma en zware medicijnen..
Dat ik al weken oververmoeid ben en hoofdpijn heb maakt niet uit, mag maar 1 keer per jaar bloed prikken (terwijl ik sowieso al 2 keer per jaar bloed prik alleen al voor de reumatoloog).
Dus nu ipv dat ik gewoon even snel bloed kan laten prikken moet ik vrijdagochtend bij de huisarts langs om daar een pleidooi te gaan houden waarom ik voor de zoveelste keer bloed wil laten prikken, waar nu voor het eerst moeilijk over gedaan word |o

Mijn moeder heeft chronisch b12 tekort en wordt al jaren geprikt omdat zij het niet met tabletten oplossen kan. Zij haalt veel info uit de website van B12 patienten: stichtingb12tekort.nl Misschien dat je daar extra info kan halen voor je afspraak. B12 tekort kan echt ernstige problemen geven, maar helaas nemen veel artsen het nog niet serieus.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 10:23

Dat ik nu geen mooi rond getal heb op de spaarrekening. :+ :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 11:36

Marcella schreef:
Dat ik nu geen mooi rond getal heb op de spaarrekening. :+ :')

Stuur het teveel maar door naar mij :P

Hoe is het met jou Luuntje, kan je al dingen doen of moet je rustig aan doen? Ik heb geen idee hoe zoiets verloopt.

-

Ik zou wat aan het huishouden moeten doen. Moet echt. Jep. Zin in? nee, kan iemand even een schop geven ofzo :=