Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:We hebben een paar uurtjes in de tuin gewerkt vandaag.. en mijn vriend zit op de bank te puffen alsof hij moet bevallen.
Mannen
Moska schreef:xPabloBokt schreef:We hebben een paar uurtjes in de tuin gewerkt vandaag.. en mijn vriend zit op de bank te puffen alsof hij moet bevallen.
Mannen
Mwah, ik voel met hem mee. Heb zelf de hele middag in de tuin omgeprutst en kan bijna niet meer bukken en lopen. Ben zo ongeveer op mijn tandvlees nog boodschappen gaan doenMaar volgens mijn Polar sporthorloge wel ruim 1000 kcal verbrand met tuinieren
![]()
MyWishMax schreef:Vereniging die de dag voor de wedstrijd de proeven verandert en daar niks over zegt. Inschrijvingen via mijn knhs waren de 1e 2 proeven van de 4, dot stond ook op de voorlopige startlijst.
Pas op die lijst van gisterenavond waren ze aangepast naar de laatste 2, maar daar kijkt niemand naar als je dat niet zegt? Bijna iederen, iig degene van buitenaf, kwamen er dus OP de wedstrijd achter of zelfs toen ze de proef begonnen waren dat er andere proeven gereden moesten worden