Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Opleiding start donderdag, klassenindeling is nog niet bekend (zou 1 september uiterlijk gepubliceerd worden), waar we donderdag moeten zijn ook niet en ze zijn telefonisch ook niet bereikbaar, maar als ik 1 dag te laat ben, moet ik gelijk naar de examencommissie
Cowboy55 schreef:Kairos schreef:Opleiding start donderdag, klassenindeling is nog niet bekend (zou 1 september uiterlijk gepubliceerd worden), waar we donderdag moeten zijn ook niet en ze zijn telefonisch ook niet bereikbaar, maar als ik 1 dag te laat ben, moet ik gelijk naar de examencommissie
Dat is om de verhoudingen even duidelijk te maken.
ZIJ bepalen.
Jij bent GEEN klant.
Jij bent een LIJFEIGENE.
Helder?
Kairos schreef:Cowboy55 schreef:
Dat is om de verhoudingen even duidelijk te maken.
ZIJ bepalen.
Jij bent GEEN klant.
Jij bent een LIJFEIGENE.
Helder?
Echt zoVind dat voor een sociale studie altijd ontzettend grappig :’)
Cowboy55 schreef:Kairos schreef:
Echt zoVind dat voor een sociale studie altijd ontzettend grappig :’)
Je volgt een sociale studie? Dan kan ik je uit eigen ervaring vertellen dat in 31 jaar heel weinig veranderd is....
Kinke schreef:jep. Zou haar wel door elkaar willen schudden.....wordt es wakker!!!! Jullie passen niet bij elkaar!!!!
Zo jammer dat ze al die jaren weggooit
Kinke schreef:haha, da's inderdaad dan een goede sticker Zebrastreep.
Het is wel heel interessant om te zien hoe dat dan werkt in zo'n brein. Gooi er een checklist van 'verslaafd aan een foute relatie' tegenaan en dan kan alles zo afgevinkt worden.
Linnie050 schreef:Er is een brievenbus pakketje onderweg naae mij toe maar blijkbaar te weinig gefrankeerd.
Ik heb geen idee wat erin zit....
Vinted gaat niet via een code van postzegels.
1 euro te weinig zit erop maar moet 4 euro betalen.
3 euro administratie kosten.
Twijfel om dit te gaan betalen.
[ [url=m/kaTxzD.jpg]Afbeelding[/url] ]