Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:42

Eigenlijk gisteren oude l*l op de moestuin. Heeft mij al vaker lopen afzeiken en aan het huilen gekregen. Nu niet maar hond had wel een wat de f*ck moment. Gezien de man hard had lopen roepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:46

Huh hond? Ik heb wat gemist?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 07:51

Dat ik mij elke keer rotschrik als om half 8 de telefoon op werk overgaat wat een klereherrie maakt dat ding zeg :')

Maar eigen schuld ik kan ook zelf bellen scheelt weer een schrikmomenten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:09

Beestje moest met spoed weg. Als het niet gaat met de katten gaan we rustig naar nieuwe baas kijken waar die zijn laatste dagen mag slijten. Eerst binnenkort senioren check doen. En met zijn knuffel kan die zelfs vuurwerk aan. Voor nu geniet die al van 24/7 buiten met alleen een mat naar binnen hond en bontjes om op te liggen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:23

PineApple schreef:
Ik heb echt zo vreemd gedroomd… over de bevalling en de kraamzorg. Ik moet eind januari pas bevallen. En nu ben ik klaar wakker terwijl ik een hele lange dag heb vandaag

Oh dit soort dingen had ik ook in mijn zwangerschap, zo irritant!!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:30

Ik droomde regelmatig dat ik de baby kwijt was.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:39

Ik weet dat ik er echt veel over praat maar rijles wordt een en al spanning voor mij.
Ik hoop echt dat het nu prima gaat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:42

Meer dan je best kun je niet doen fotolijstje. Veel succes vandaag en onthoudt dat je lest om te leren, fouten maken is niet erg.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:11

fotolijstje schreef:
Ik weet dat ik er echt veel over praat maar rijles wordt een en al spanning voor mij.
Ik hoop echt dat het nu prima gaat.

Bach rescue proberen anders.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:15

Twee weken geleden een gevecht verloren met een schilmesje en nog last van m’n vinger. Kan niet alle kracht gebruiken en met buigen is t een wisselend succes. Snee zit precies vlak boven de knokkel ook. Ik kijk t nog ff aan en anders wordt t toch maar naar de huisarts denk ik. Maar vind t nog niet zo gek dat er waarschijnlijk gewoon wat beschadigd is daar..

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 09:24

Vannacht waren een stel klootzakken vuurwerk aan het afsteken hier in 't dorp, iedereen wakker. Het klonk alsof er geschoten werd. Ik schrok ook wakker begon te hyperventileren. Natuurlijk niemand te zien. Buren hadden de politie gebeld maar die zeiden dat het vuurwerk was.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 10:17

Ineke2 schreef:
Meer dan je best kun je niet doen fotolijstje. Veel succes vandaag en onthoudt dat je lest om te leren, fouten maken is niet erg.

Dankjewel!

Het ging echt goed maar krijg een andere instructeur. Vind ik wel jammer want mijn huidige is heel leuk.
Alleen met kijken moet het kwartje nog vallen :j

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 10:33

Fotolijstje fijn dat je les goed ging.
Kijken is belangrijk. Zeker met al die chauffeurs die geen richting aangeven en zonder verlichting rijden.

Ik schonk ijsthee uit een pak. Laatste beetje kwam er moeilijk uit.
Ik keek goed, leek wel behanglijm. Dus alles maar weggegooid.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 10:36

fotolijstje schreef:
Ineke2 schreef:

Dankjewel!

Het ging echt goed maar krijg een andere instructeur. Vind ik wel jammer want mijn huidige is heel leuk.
Alleen met kijken moet het kwartje nog vallen :j

Kijken komt wel goed, had ik eerst ook moeite mee, ging pas in laatste lessen voor examen beter. Ken ook iemand die zakte omdat ze te overdreven keek. Probeer om te oefenen ook als je op straat loopt of fietst, of bijvoorbeeld in de bus met de chauffeur mee kijken, dat het echt automatisme wordt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-22 11:42

Kijken was bij mij ook een ding hoor. Vond het heel lastig om mijn aandacht over zo veel dingen tegelijk te verdelen. Remmen, koppelen, schakelen, richting aangeven, rechts links rechts kijken.. en dan alles wat eraan komt of kan komen. Het is ook niet niks dus ben niet te hard voor jezelf :(:)

Enne.. heb inmiddels bijna vier jaar mijn rijbewijs en nu gaat het vanzelf. Dat komt gewoon met je ervaring :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 11:45

Ik had hele mooie lange nagels maar ik droom 's nachts zo naar en wild dat ik mezelf tot bloedens toe open krab. Dus ik moest ze afknippen. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 11:47

Nooo -O- Is gelnagels misschien wat voor je? daar worden je nagels een stuk dikker en steviger van, dan kan je ze misschien zodanig vijlen dat ze echt zo bot mogelijk zijn?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 11:47

Ik had gelnagels haha, dat doe ik altijd zelf. En echt scherp waren ze niet, gewoon een natuurlijke vorm. Maar blijkbaar kan het niet. Heb beide handen onder de krassen. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 11:52

Ah balen man!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 11:52

Washandje over je handen vastmaken :=

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 12:16

Gisteren ging de date op het laatste moment niet door, omdat hij manager van een winkel is en zijn aflossing had haar pols gebroken en zat op de eerste hulp. Dus die arme man heeft van 8 uur sochtends tot 8 s'avonds in zijn winkel gestaan.

Op zich niet erg, maar we zouden ergens naar een meeting gaan waar ik ook met andere had afgesproken dus dat vond ik wel jammer (hij zou me ophalen). Nu gaan we in plaats daarvan zondag ergens uiteten en we hebben even via voice chat gepraat.

En vandaag erger ik me eraan dat ik een pokebowl wilde bestellen met minimum q5 euro. Kwam met wat extra toevoegingen uit op 14 euro. Maar er was een bestel minimum van 15 euro en fooi en bezorgkosten tellen niet mee.. en het er was niks onder de 4 euro bij te bestellen, ook geen drinken (4.50 voor een blikje cola!!). Dus ik heb maar 2 van die gefrituurde garnalen voor 4.50 bijbesteld but im not amused. Snap het wel, anders maken ze er alleen maar verlies op, maar laat me dan extra fooi geven ofzo

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 12:27

Ik snap de ergernis maar extra fooi maakt het voor de zaak niet beter. Ik bestel inmiddels bijna nooit meer. Het is echt erg duur en qua kwaliteit toch vaak minder dan ter plaatse.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 12:39

iirrssjjee schreef:
Oh dit soort dingen had ik ook in mijn zwangerschap, zo irritant!!

Ah ik ben niet de enige dus :Y)

Britta31 schreef:
Ik droomde regelmatig dat ik de baby kwijt was.

Dat is ook vervelend lijkt me

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 12:51

Lestrange01 schreef:
Gisteren ging de date op het laatste moment niet door, omdat hij manager van een winkel is en zijn aflossing had haar pols gebroken en zat op de eerste hulp. Dus die arme man heeft van 8 uur sochtends tot 8 s'avonds in zijn winkel gestaan.

Op zich niet erg, maar we zouden ergens naar een meeting gaan waar ik ook met andere had afgesproken dus dat vond ik wel jammer (hij zou me ophalen). Nu gaan we in plaats daarvan zondag ergens uiteten en we hebben even via voice chat gepraat.

En vandaag erger ik me eraan dat ik een pokebowl wilde bestellen met minimum q5 euro. Kwam met wat extra toevoegingen uit op 14 euro. Maar er was een bestel minimum van 15 euro en fooi en bezorgkosten tellen niet mee.. en het er was niks onder de 4 euro bij te bestellen, ook geen drinken (4.50 voor een blikje cola!!). Dus ik heb maar 2 van die gefrituurde garnalen voor 4.50 bijbesteld but im not amused. Snap het wel, anders maken ze er alleen maar verlies op, maar laat me dan extra fooi geven ofzo

Toch niet de garnalen waar ze de ogen van afknippen ;(

Nee snap het wel hoor, ik vind dat ze achterlijke prijzen vragen voor blikjes erbij.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 12:58

:')