Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Meer dan je best kun je niet doen fotolijstje. Veel succes vandaag en onthoudt dat je lest om te leren, fouten maken is niet erg.
fotolijstje schreef:Ineke2 schreef:Meer dan je best kun je niet doen fotolijstje. Veel succes vandaag en onthoudt dat je lest om te leren, fouten maken is niet erg.
Dankjewel!
Het ging echt goed maar krijg een andere instructeur. Vind ik wel jammer want mijn huidige is heel leuk.
Alleen met kijken moet het kwartje nog vallen
Lestrange01 schreef:Gisteren ging de date op het laatste moment niet door, omdat hij manager van een winkel is en zijn aflossing had haar pols gebroken en zat op de eerste hulp. Dus die arme man heeft van 8 uur sochtends tot 8 s'avonds in zijn winkel gestaan.
Op zich niet erg, maar we zouden ergens naar een meeting gaan waar ik ook met andere had afgesproken dus dat vond ik wel jammer (hij zou me ophalen). Nu gaan we in plaats daarvan zondag ergens uiteten en we hebben even via voice chat gepraat.
En vandaag erger ik me eraan dat ik een pokebowl wilde bestellen met minimum q5 euro. Kwam met wat extra toevoegingen uit op 14 euro. Maar er was een bestel minimum van 15 euro en fooi en bezorgkosten tellen niet mee.. en het er was niks onder de 4 euro bij te bestellen, ook geen drinken (4.50 voor een blikje cola!!). Dus ik heb maar 2 van die gefrituurde garnalen voor 4.50 bijbesteld but im not amused. Snap het wel, anders maken ze er alleen maar verlies op, maar laat me dan extra fooi geven ofzo