Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:Sanne1977 schreef:Peelie, misschien had ik het even gemist, is jouw nieuwe lover via Tinder?
Ik ben al lange tijd geband van Tinder, deze is via Hinge.
Hij was hier gisteren op vanmorgen. Dit voelt zo goed
@sanne. Ik zou het nog een 2e kans geven idd. De eerste keer is nooit echt super goed. Lol
Sanne1977 schreef:Ja, ik ga het nog een kans geven. Die foute ex van mij was ook zo slecht de eerste keer en uiteindelijk is hij mijn beste ooit geweest.. jullie hebben ook gelijk, eerste keren zijn meestal ruk. En het is een aardige gast en wil eens een keer geen player
Amandavd schreef:Hoe word je geband van Tinder![]()
Wel heerlijk hoor dat het zo goed gaat!
Amandavd schreef:Peelie schreef:
Ik ben al lange tijd geband van Tinder, deze is via Hinge.
Hij was hier gisteren op vanmorgen. Dit voelt zo goed
@sanne. Ik zou het nog een 2e kans geven idd. De eerste keer is nooit echt super goed. Lol
Hoe word je geband van Tinder![]()
Wel heerlijk hoor dat het zo goed gaat!
Birgit__ schreef:Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar hier gaat m’n bumble match nog steeds goedDit weekend voor het eerst blijven slapen en dat beviel zeker wel goed
![]()
Als het goed is zien we elkaar eind deze week weer dus vanuit beide kanten zit er initiatief en regelmaat in. Ook merk ik dat ik steeds gekker op hem begin te worden, wat ook wel heel eng is
Birgit__ schreef:Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar hier gaat m’n bumble match nog steeds goedDit weekend voor het eerst blijven slapen en dat beviel zeker wel goed
![]()
Als het goed is zien we elkaar eind deze week weer dus vanuit beide kanten zit er initiatief en regelmaat in. Ook merk ik dat ik steeds gekker op hem begin te worden, wat ook wel heel eng is