Niobe schreef:MarcoBorsato schreef:Eigen schuld, moet ik maar niet in de buitenlucht plassen.
Goorlap
Niemand pakte mijn portiekgrap op helaas.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Mijn disney+ houdt niet meer bij waar ik gebleven ben. Hij blijft maar aangeven dat ik bij aflevering x gebleven ben, terwijl ik bij de ene serie 10 afleveringen verder ben en bij de ander 3 en dan halverwege de aflevering was. Moet ik elke keer zelf opzoeken? Heel vervelend
vladimir1979 schreef:Dat de soap bij een niet nader te noemen stamboek vereniging doorgaat. Nu wordt de uitslag van bestuursverkiezing weeeeer in twijfel getrokken en de stukken van de komende ALV wordt gevraagd om decharge bestuur over financiën 2020 over een concept jaarrekening... dus. Ik ga maar opzoeken hoe lidmaatschap op te zeggen valt....gelukkig ga ik niet naar de keuringen...jammer dat het zo gaat...
MyWishMax schreef:Mijn disney+ houdt niet meer bij waar ik gebleven ben. Hij blijft maar aangeven dat ik bij aflevering x gebleven ben, terwijl ik bij de ene serie 10 afleveringen verder ben en bij de ander 3 en dan halverwege de aflevering was. Moet ik elke keer zelf opzoeken? Heel vervelend
vladimir1979 schreef:Dat de soap bij een niet nader te noemen stamboek vereniging doorgaat. Nu wordt de uitslag van bestuursverkiezing weeeeer in twijfel getrokken en de stukken van de komende ALV wordt gevraagd om decharge bestuur over financiën 2020 over een concept jaarrekening... dus. Ik ga maar opzoeken hoe lidmaatschap op te zeggen valt....gelukkig ga ik niet naar de keuringen...jammer dat het zo gaat...
black_kelpie schreef:MyWishMax schreef:Mijn disney+ houdt niet meer bij waar ik gebleven ben. Hij blijft maar aangeven dat ik bij aflevering x gebleven ben, terwijl ik bij de ene serie 10 afleveringen verder ben en bij de ander 3 en dan halverwege de aflevering was. Moet ik elke keer zelf opzoeken? Heel vervelend
Zelfde probleem hier. Ik had het een jaar geleden ofzo opgezegd omdat ik gek ervan werd, deze week weer geactiveerd maar hij doet het nog steeds. Helaas pindakaas, dag Disney+
Nyaleti schreef:Dat de verkoop van m'n pony niet opschiet en ik hier gigantisch stress van krijg.. Zoveel reacties maar pas 2x gehad dat ik dacht ja, dit is zijn 5sterren huisje. Helaas 2x verkoop niet door gegaan. Wordt er moedeloos van, ik wil gewoon het beste voor m'n maatje, waar ik ook echt achter sta..
Ineke2 schreef:Pff iemand die ik ken heeft deze week een rechtszaak en ik vind het zo vreselijk spannend voor haar. Dat word nog een paar dagen duimen draaien.