Blussem schreef:Ik denk niet dat helemaal de bedoeling is dat je op zo manier reclame probeert te maken voor je website en wat voor diensten je levert. Ik heb het gemeld bij een Admin.
Flauw....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Sinds gisteren zou 79 een afspraak moeten kunnen maken.
Maar ik krijg steeds de melding 'U kunt online geen afspraak maken'
Iemand tips?
Cer schreef:Waarom schrijf je "WE in Nederland" als je het over 1 iemand hebt, tenminste, in dit geval quote je Morrie. Dat is wat ik niet helemaal snap.
Volgens mij gaat het best goed met ONS in Nederland, qua mensen die willen vaccineren enzo
MarlindeRooz schreef:Ik ben nog steeds van mening dat de AZ weigeraars achteraan mogen sluiten.
Cer schreef:996981 schreef:Volgens mij mag er dus echt geen sprake zijn van achtergesteld voelen. Je bent gevaccineerd en daarmee beschermd tegen ernstig ziek worden t.g.v. Covid-19.
Ahh. iemand "mag" iets niet "voelen"... dat is een nieuwe voor mij
996981 schreef:Jawel hoor. Soms is het alleen fijn als anderen je helpen te relativeren. Zaken in perspectief zien. Zo belangrijk voor een positieve mindset
Cer schreef:Iemand de grond in trappen en boos toeschrijven is niet 'helpen relativeren' in mijn wereld![]()
Qua positief en verdraagzaamheid enzo zijn er wel een aantal die daar niet aan doen heb ik in de gaten![]()
We zijn aardig en verdraagzaam als je je wenselijk gedraagd, alles daarbuiten is af..![]()
Sorry dat ik dit zo schrijf maar ik ben echt verbaast van de boosheid / irritatie die uit sommige berichten blijkt, althans, op mij zo overkomt...
Huertecilla schreef:bigone schreef:En dus sluit je achteraan HC , logisch toch?
Nee en dat leg ik uit. Als je dat wederom niet wil/kan lezen, dan is dat zoals het is maar niet logisch
996981 schreef:->Iemand de grond in trappen? Waar?
Citaat:Dit is dus hoe verwend we in Nederland zijn... bizar // De gedachtengang van Morrie heb ik inderdaad geen begrip voor // dan vind ik Morrie verwend
Citaat:Ja het irriteert me dat mensen die gevaccineerd zijn met een vaccin dat voor hen geen grote risico’s geeft en prima bescherming tegen ernstig ziek worden als tweederangs vaccin zien. Er zijn heel veel mensen op deze wereld die maar wat graag een vaccin willen, om het even welke, maar die niet kunnen krijgen omdat ze niet geboren zijn in een welvarend land als Nederland.
Cer schreef:wij hebben een andere definitie van “de grond in trappen”.996981 schreef:->Iemand de grond in trappen? Waar?Citaat:Dit is dus hoe verwend we in Nederland zijn... bizar // De gedachtengang van Morrie heb ik inderdaad geen begrip voor // dan vind ik Morrie verwend
Een persoon mag toch wel een moment van balen hebben? Het is niet alsof het vaccin van onbesproken gedrag is natuurlijk.
Ik snap dat iemand die al heel lange tijd in angst leeft, zo'n moment heeft..
Ik snap niet dat je positiviteit denkt te benadrukken met dit soort berichten..?Citaat:Ja het irriteert me dat mensen die gevaccineerd zijn met een vaccin dat voor hen geen grote risico’s geeft en prima bescherming tegen ernstig ziek worden als tweederangs vaccin zien. Er zijn heel veel mensen op deze wereld die maar wat graag een vaccin willen, om het even welke, maar die niet kunnen krijgen omdat ze niet geboren zijn in een welvarend land als Nederland.
Ik snap wat je bedoelt, maar dan nog vind ik dat iedereen recht heeft om zich op een bepaalde manier te voelen .. Er zijn wel meer dingen die mensen in andere landen anders hebben dan wij hier..
But enfin... dit is niet ontopic natuurlijk