Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mars schreef:TheNovelist schreef:Verstandskies laten trekken en zit nu met een, voor mijn gevoel, dikke wang in bed. Heb hier helemaal geen zin in
Oh bah!
Koelen koelen koelen, is t een onderkies?
marley93 schreef:Ik werd net gebeld door het UWV (ben Wajonger), hoe het met me ging. Dus ik dacht die willen weten wanneer ik weer aan het werk kan en hoe het revalideren gaat.
Mevrouw wist bij god niet waar ik het over had. "Nee, dat is voor de afdeling ziekteverzuim, daar werk ik niet."
Sure, maar jullie afdelingen lopen toch niet zó langs elkaar heen dat er niet gewoon één dossier van jullie cliënt is? Het is toch niet zo dat iedere afdeling een eigen dossier van mij heeft? Lees je in voor je iemand belt, mijn god.
Ik wordt intussen een beetje moe van het hele verhaal steeds weer te moeten oprakelen, en dan lig ik er 's avonds in bed weer over te piekeren.![]()
Verder was het een hele aardige vrouw hoor, maar come on.
En ik heb trek in alles wat niet gezond voor je is, maar heb niks te snaaien in huis.
Ineke2 schreef:marley93 schreef:Ik werd net gebeld door het UWV (ben Wajonger), hoe het met me ging. Dus ik dacht die willen weten wanneer ik weer aan het werk kan en hoe het revalideren gaat.
Mevrouw wist bij god niet waar ik het over had. "Nee, dat is voor de afdeling ziekteverzuim, daar werk ik niet."
Sure, maar jullie afdelingen lopen toch niet zó langs elkaar heen dat er niet gewoon één dossier van jullie cliënt is? Het is toch niet zo dat iedere afdeling een eigen dossier van mij heeft? Lees je in voor je iemand belt, mijn god.
Ik wordt intussen een beetje moe van het hele verhaal steeds weer te moeten oprakelen, en dan lig ik er 's avonds in bed weer over te piekeren.![]()
Verder was het een hele aardige vrouw hoor, maar come on.
En ik heb trek in alles wat niet gezond voor je is, maar heb niks te snaaien in huis.
Geloof mij, ze werken echt langs elkaar heen.
Ik loop stage bij een bewindvoerder en als voorbeeld: Het UWV wil indien van toepassing voor elke afdeling een beschikking ( is besluit van de rechtbank dat wij de bevoegdheid hebben om de informatie namens de cliënt op te vragen) hebben per post.
Dus bijvb de afdeling wayong, de afdeling WW, de afdeling ziektewet etc...
Heeft de afdeling WW, de beschikking, maar de afdeling ziektewet niet? Jammer stuur eerst maar de beschikking naar de ziektewet op als je daarvan info wil![]()
Dat levert weleens frustratie op hoor, want dan gaat er zo weer een week overheen.
Captain schreef:Echt aan alles momenteel.. Ik heb een mega ruk handboek wat ik aan het beoordelen ben.
"Wij willen graag een ontheffing om boven 120 meter te mogen vliegen."
LETTERLIJK 1 ZIN DAAR ONDER
"Wij zullen ten alle tijden binnen 120 meter van het aardoppervlak vliegen."
I mean....![]()
Ghostattack schreef:Oooo, ik vind dat altijd zo nep. Of als je ergens tickets voor koopt en je per ticket nog administratiekosten moet betalen.Captain schreef:Echt aan alles momenteel.. Ik heb een mega ruk handboek wat ik aan het beoordelen ben.
"Wij willen graag een ontheffing om boven 120 meter te mogen vliegen."
LETTERLIJK 1 ZIN DAAR ONDER
"Wij zullen ten alle tijden binnen 120 meter van het aardoppervlak vliegen."
I mean....![]()
Zo wilde ik gisteren tickets kopen voor een concert.
"Voor dit concert is geen lidmaatschap vereist"
Twee zinnen later: "Voor dit concert moet je een lidmaatschap aanschaffen"
HUH.
Captain schreef:PostNL. Weer.
Mijn vriend heeft 1 mei een pakket weggebracht wat naar Engeland moest. Nu kan PostNL hem niet versturen (geen idee waarom niet, willen ze aan de telefoon ook niet vertellen, we moeten het pakketje afwachten want daar staat het op) dus ze hebben hem op 5 mei terug gestuurd naar ons.
Dat is dus nu al een week geleden en we hebben nog niks ontvangen.Echt, ik ga de volgende keer wel naar DPD ofzo, ik ben er zo gigantisch klaar mee.
Captain schreef:JA!
Wij hadden kaartjes voor Beekse Bergen.. moet je nog een uitrijkaart kopen?Maak die tickets dan gewoon duurder. Echt wat een kansloos gedoe. Je hebt het namelijk toch nodig.