Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 15:35

Waarom leek het me een goed idee om twee banen te combineren in één...? :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:28

Mars schreef:
TheNovelist schreef:
Verstandskies laten trekken en zit nu met een, voor mijn gevoel, dikke wang in bed. Heb hier helemaal geen zin in :')

Oh bah!
Koelen koelen koelen, is t een onderkies?

Was idd gelijk begonnen met koelen! Gelukkig nog geen zwelling dus blijf tussendoor lekker koelen. Is idd een onderkies.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:28

Ik werd net gebeld door het UWV (ben Wajonger), hoe het met me ging. Dus ik dacht die willen weten wanneer ik weer aan het werk kan en hoe het revalideren gaat.
Mevrouw wist bij god niet waar ik het over had. "Nee, dat is voor de afdeling ziekteverzuim, daar werk ik niet."
Sure, maar jullie afdelingen lopen toch niet zó langs elkaar heen dat er niet gewoon één dossier van jullie cliënt is? Het is toch niet zo dat iedere afdeling een eigen dossier van mij heeft? Lees je in voor je iemand belt, mijn god.
Ik wordt intussen een beetje moe van het hele verhaal steeds weer te moeten oprakelen, en dan lig ik er 's avonds in bed weer over te piekeren. -O-
Verder was het een hele aardige vrouw hoor, maar come on.

En ik heb trek in alles wat niet gezond voor je is, maar heb niks te snaaien in huis.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:38

marley93 schreef:
Ik werd net gebeld door het UWV (ben Wajonger), hoe het met me ging. Dus ik dacht die willen weten wanneer ik weer aan het werk kan en hoe het revalideren gaat.
Mevrouw wist bij god niet waar ik het over had. "Nee, dat is voor de afdeling ziekteverzuim, daar werk ik niet."
Sure, maar jullie afdelingen lopen toch niet zó langs elkaar heen dat er niet gewoon één dossier van jullie cliënt is? Het is toch niet zo dat iedere afdeling een eigen dossier van mij heeft? Lees je in voor je iemand belt, mijn god.
Ik wordt intussen een beetje moe van het hele verhaal steeds weer te moeten oprakelen, en dan lig ik er 's avonds in bed weer over te piekeren. -O-

En ik heb trek in alles wat niet gezond voor je is, maar heb niks te snaaien in huis.

Geloof mij, ze werken echt langs elkaar heen.
Ik loop stage bij een bewindvoerder en als voorbeeld: Het UWV wil indien van toepassing voor elke afdeling een beschikking ( is besluit van de rechtbank dat wij de bevoegdheid hebben om de informatie namens de cliënt op te vragen) hebben per post.

Dus bijvb de afdeling wayong, de afdeling WW, de afdeling ziektewet etc...

Heeft de afdeling WW, de beschikking, maar de afdeling ziektewet niet? Jammer stuur eerst maar de beschikking naar de ziektewet op als je daarvan info wil :x

Dat levert weleens frustratie op hoor, want dan gaat er zo weer een week overheen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:45

chanicha schreef:
Fijn!
Wel raar dat ze ze zo verzenden maar goed, het gaat er om dat je er tevreden mee bent.

Edit, quote ging niet goed :')

:)).

Misschien was de originele doos beschadigd geraakt oid. Wel beter dat erbij te vermelden.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:48

Met een beetje korting omdat die doos dan beschadigd is of ontbreekt O:)

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:51

Ineke2 schreef:
marley93 schreef:

Geloof mij, ze werken echt langs elkaar heen.
Ik loop stage bij een bewindvoerder en als voorbeeld: Het UWV wil indien van toepassing voor elke afdeling een beschikking ( is besluit van de rechtbank dat wij de bevoegdheid hebben om de informatie namens de cliënt op te vragen) hebben per post.

Dus bijvb de afdeling wayong, de afdeling WW, de afdeling ziektewet etc...

Heeft de afdeling WW, de beschikking, maar de afdeling ziektewet niet? Jammer stuur eerst maar de beschikking naar de ziektewet op als je daarvan info wil :x

Dat levert weleens frustratie op hoor, want dan gaat er zo weer een week overheen.

Ik wist dat het slecht geregeld was daar, maar dit is toch te bizar voor woorden. Ze werken gewoon allemaal op hun eigen eilandje.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:09

Echt aan alles momenteel.. Ik heb een mega ruk handboek wat ik aan het beoordelen ben.

"Wij willen graag een ontheffing om boven 120 meter te mogen vliegen."

LETTERLIJK 1 ZIN DAAR ONDER

"Wij zullen ten alle tijden binnen 120 meter van het aardoppervlak vliegen."

I mean.... :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:13

Na een half jaar revalideren eindelijk een pijnvrije enkel. Klap ik hem gisteren weer flink om. Kan ik opnieuw beginnen :') Enkel staat weer mooi dubbel zo dik :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:19

Dat ik het cjib heb gesponsord... Beetje jammer.
Altijd heeeeeel jammer. |(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-21 17:31

Mijn broer die zo ondankbaar is.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:34

Regen, hagel, nog meer regen, oh en dan tóch nog af en toe die zon, en dan weer regen..

Hallo.. Het is lente toch? Vorig jaar stond al 1,5 maand het zwembad op ;(

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:38

Captain schreef:
Echt aan alles momenteel.. Ik heb een mega ruk handboek wat ik aan het beoordelen ben.

Zo wilde ik gisteren tickets kopen voor een concert.

"Voor dit concert is geen lidmaatschap vereist"

Twee zinnen later: "Voor dit concert moet je een lidmaatschap aanschaffen"

HUH. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-21 17:39

Melkweg? :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:41

Ja :') Uiteindelijk contact opgenomen met Melkweg en lidmaatschap was niet nodig omdat het een verplaatst concert is uit een ander venue. Scheelt weer €4 :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:42

Ghostattack schreef:
Captain schreef:

Zo wilde ik gisteren tickets kopen voor een concert.

"Voor dit concert is geen lidmaatschap vereist"

Twee zinnen later: "Voor dit concert moet je een lidmaatschap aanschaffen"

HUH. :')
Oooo, ik vind dat altijd zo nep. Of als je ergens tickets voor koopt en je per ticket nog administratiekosten moet betalen. :roll: Überhaupt die administratiekosten vind ik al bijzonder, want alles gaat digitaal — je klikt drie keer, neemt afscheid van wat geld en drie tellen later zit alles in je inbox —, maar dan ook per ticket.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:43

JA!
Wij hadden kaartjes voor Beekse Bergen.. moet je nog een uitrijkaart kopen? :? Maak die tickets dan gewoon duurder. Echt wat een kansloos gedoe. Je hebt het namelijk toch nodig.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:44

Afbeelding

Dit zegt genoeg denk ik :')

Edit:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ghostattack op 19-05-21 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:46

Captain schreef:
PostNL. Weer. _O-
Mijn vriend heeft 1 mei een pakket weggebracht wat naar Engeland moest. Nu kan PostNL hem niet versturen (geen idee waarom niet, willen ze aan de telefoon ook niet vertellen, we moeten het pakketje afwachten want daar staat het op) dus ze hebben hem op 5 mei terug gestuurd naar ons.
Dat is dus nu al een week geleden en we hebben nog niks ontvangen. :') Echt, ik ga de volgende keer wel naar DPD ofzo, ik ben er zo gigantisch klaar mee.

We zijn overigens twee weken verder maar nog steeds geen pakket retour gekregen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:49

Mensen die niet nadenken bij het vertalen, waardoor er dingen online staan met 'pistool', 'geweer' en 'zelfmoord' in de productnaam... En nee, ik werk niet voor Glock. :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:53

Captain schreef:
JA!
Wij hadden kaartjes voor Beekse Bergen.. moet je nog een uitrijkaart kopen? :? Maak die tickets dan gewoon duurder. Echt wat een kansloos gedoe. Je hebt het namelijk toch nodig.

Niet iedereen gaat met de auto helaas, is met de Efteling net zo. Dus daarmee begrijp ik wel dat je een uitrijkaart nodig hebt. Voor administratiekosten begrijp ik het dan weer niet :').

Mijn neus kriebelt, yay zelftesten. Maar we mogen morgen weer naar school. Nu rondlopen met het gevoel van een bloedneus :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 17:59

Dat eindeloze ge**** over het songfestival, blij als die ongein voorbij is

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 18:00

Mars schreef:
Dat eindeloze ge**** over het songfestival, blij als die ongein voorbij is

Oh ik vind het zo leuk *\o/*! Het EK voetbal, daar heb ik dan weer niks mee :)).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 18:12

Sinds ik ben verhuisd heb ik geen grote spiegel meer, die staat nog op mijn wishlist om te kopen zeg maar. Ignorance is bliss... Vanmiddag zag ik mijzelf dus voor het eerst in tijden weer eens volledig in een grote spiegel. De teleurstelling was groot, man wat heb ik een lelijke corona pens gekregen ;(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 18:19

Mkango schreef:
Mensen die niet nadenken bij het vertalen, waardoor er dingen online staan met 'pistool', 'geweer' en 'zelfmoord' in de productnaam... En nee, ik werk niet voor Glock. :+

Hoe dan :+