Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Wat dacht je van de koffie die ik nu thuis moet hebben?
ruitje schreef:Ik heb zelf een maagverkleining gehad. Je hebt veel meer kans op een alcoholverslaving daarna. Word onwijs op gehamerd.
De theorie was dat als je altijd je issues oplost met eten, dat niet meer kan, de kans groot is dat je het gaat vervangen door wat anders.
Mogelijk geld dat ook voor mensen die iets deden als uitlaatklep wat nu niet meer kan?
Maar is maar een theorie
ruitje schreef:Mogelijk geld dat ook voor mensen die iets deden als uitlaatklep wat nu niet meer kan?
Scum schreef:wat ik me afvraag over de cijfers van vandaag. Het is zaterdag, dus zou alles dan doorgegeven zijn?
Of blijven die cijfers laag tot de maandg. Dan komen er opeens achterstallige cijfers bij waardoor het dan weer extra hoog is?
Want in dat geval kun je beter kijken naar de cijfers van a.s. dinsdag en woensdag.
Scum schreef:wat ik me afvraag over de cijfers van vandaag. Het is zaterdag, dus zou alles dan doorgegeven zijn?
Of blijven die cijfers laag tot de maandg. Dan komen er opeens achterstallige cijfers bij waardoor het dan weer extra hoog is?
Want in dat geval kun je beter kijken naar de cijfers van a.s. dinsdag en woensdag.
Citaat:Update zondag 5-4, 13.00 uur: aantal besmettingen
Op dit moment zijn er 98 patiënten met het coronavirus opgenomen in VieCuri. Er zijn helaas in totaal 66 patiënten in VieCuri met het coronavirus overleden.
Er zijn in totaal 23 patiënten overgeplaatst naar een ander ziekenhuis en 6 patiënten zijn overgeplaatst naar een instelling voor vervolgzorg (bijv. verpleeg- of verzorgingshuis, revalidatiecentrum). Er zijn 92 patiënten naar huis gegaan.
Update zaterdag 4-4, 13.15 uur: aantal besmettingen
Op dit moment zijn er 99 patiënten met het coronavirus opgenomen in VieCuri. Er zijn helaas in totaal 61 patiënten in VieCuri met het coronavirus overleden.
Er zijn in totaal 23 patiënten overgeplaatst naar een ander ziekenhuis en 7 patiënten zijn overgeplaatst naar een instelling voor vervolgzorg (bijv. verpleeg- of verzorgingshuis, revalidatiecentrum). Er zijn 86 patiënten naar huis gegaan.
Sassii schreef:Duitsland gaat strengere regels invoeren voor verkeer vanuit Nederland.
https://www.oldambtnu.nl/2020/04/05/bnr ... dag-dicht/
lenaa_tje schreef:Sassii schreef:Duitsland gaat strengere regels invoeren voor verkeer vanuit Nederland.
https://www.oldambtnu.nl/2020/04/05/bnr ... dag-dicht/
Ik hoop dat de Duitsers ook worden tegen gehouden bij ons de grens over te gaan. Liepen vrijdag als nog bij mijn vriendin in de winkel.
Groningen stad is tijdens het paasweekend vaak gewoon Duits.
lenaa_tje schreef:Wij vroegen ons af of de Duitsers dat ook weten maar als ze dit hebben gedaan in Limburg ga ik er een beetje vanuit dat ze ook worden ontmoedigd worden bij de grens met Groningen dit weekend.
Janine1990 schreef:lenaa_tje schreef:Wij vroegen ons af of de Duitsers dat ook weten maar als ze dit hebben gedaan in Limburg ga ik er een beetje vanuit dat ze ook worden ontmoedigd worden bij de grens met Groningen dit weekend.
Gezien het advies dat vanuit Duitsland wordt gegeven over tripjes naar Nederland, denk ik dat het zo'n vaart niet zal lopen...