Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 19:58

Mkango schreef:
Succes, Amy!
En fijne bijdrage, Roodvos! :j Het is inderdaad een herkenbare situatie, en ik vond het goed om te lezen dat het dus lang niet zo "onzichtbaar" is als we geneigd zijn te denken.

Verder heb ik de meest random ergernis ooit: het feit dat er zo weinig reconstructies of illustraties zijn van architectuur en steden in het Koninkrijk Kush. :') Ik heb referenties nodig voor een tekening, maar ik wil graag wat meer dan alleen een stel piramides. :')

En dat maakt het voor mijn gevoel zo lastig, er word zo weinig over gesproken, kon ook weinig info op inet vinden. Ja, over de echt ernstige gevallen en dat is echt láng niet aan de orde (en ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid echt wel te zeggen dat dat ook niet gaat gebeuren).

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 20:47

Dat ik naar de masseur ging voor de pijn in mijn rug en nek

En dat de stoel waar ik op moest liggen met mijn hoofd in een gat deed mijn kaak zo veel pijn dat hij deels uit de kom is gegaan en nu fiets veel pijn doet.

Ik heb ten minste geen rug pijn meer :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 20:55

Aan mijn lijf, maar tegelijkertijd moet ik ook vreselijk lachen hoe slecht ik in elkaar gezet ben. Typisch maandagochtend model.

Van de week rechterarm bijna niet kunnen gebruiken vanwege pijnscheuten in schouder. Die is standaard gesubluxeerd, dus niet gek op zich.
.Kom ik bij de fysio, komt het bij links vandaan, die was er nog slechter aan toe dan normaal en daardoor te veel met rechts gedaan. Links zit nu in de tape :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 20:58

MyWishMax schreef:
Aan mijn lijf, maar tegelijkertijd moet ik ook vreselijk lachen hoe slecht ik in elkaar gezet ben. Typisch maandagochtend model.

Van de week rechterarm bijna niet kunnen gebruiken vanwege pijnscheuten in schouder. Die is standaard gesubluxeerd, dus niet gek op zich.
.Kom ik bij de fysio, komt het bij links vandaan, die was er nog slechter aan toe dan normaal en daardoor te veel met rechts gedaan. Links zit nu in de tape :')

Ben jij mij? :') _O-

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 21:47

Ik erger mij mateloos aan de leerlingen van het programma dreamschool. Na 6 afleveringen zijn er maar weinig die werkelijk vooruit zijn gegaan in het proces..

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 22:24

Ik kijk dream school en erger me mateloos aan het woord kanker wat in elke zin voor komt. Echt beschamend.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 22:59

Kwartier in de zon in slaap gevallen vanmiddag en compleet verbrand aan de rechterkant van mijn lijf. Meeste gaat nog wel maar dat scheenbeen.. wil ik er echt af hakken momenteel :x

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:08

xPabloBokt schreef:
Kwartier in de zon in slaap gevallen vanmiddag en compleet verbrand aan de rechterkant van mijn lijf. Meeste gaat nog wel maar dat scheenbeen.. wil ik er echt af hakken momenteel :x

Oh jee... Al yoghurt geprobeerd?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:13

Bromvlieg :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-20 23:16

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

Oh jee... Al yoghurt geprobeerd?

Niet in huis helaas.. en de aftersun was overduidelijk niet meer goed..

Heb er nu maar Bepanthen op gesmeerd en ga morgenochtend bij moeders aftersun halen.. tot dan maar dat been zo min mogelijk bewegen :/

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:40

Mul zand :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 23:46

xPabloBokt schreef:
_San87_ schreef:
yoghurt geprobeerd?

Heb er nu maar Bepanthen op gesmeerd en ga morgenochtend bij moeders aftersun halen.. tot dan maar dat been zo min mogelijk bewegen :/

En lauw douchen? Dat haalt de hitte er ook wat uit.

Sterkte :(:).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:01

Dat mijn schoonzus echt een ontzettend dom mokkel is. Wij hebben een nieuw huis en zij mag ons oude appartement huren. En wij hebben dus gezegd dat wij deze 31 juli opleveren aan de huisbaas. Nu denkt madam dat wij met opleveren bedoelen naar haar wensen. Want ze is haar eisenlijstje aan het doorsturen. Euh zo werkt het niet... ik ga niet in 2 huizen klussen. Jij krijgt 1 aug de sleutel en dan zoek je het zelf maar uit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:05

Lau schreef:
Dat mijn schoonzus echt een ontzettend dom mokkel is. Wij hebben een nieuw huis en zij mag ons oude appartement huren. En wij hebben dus gezegd dat wij deze 31 juli opleveren aan de huisbaas. Nu denkt madam dat wij met opleveren bedoelen naar haar wensen. Want ze is haar eisenlijstje aan het doorsturen. Euh zo werkt het niet... ik ga niet in 2 huizen klussen. Jij krijgt 1 aug de sleutel en dan zoek je het zelf maar uit.

Huh? Erg apart. Zou wel makkelijk en goedkoop zijn als dat zo werkt.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:07

MyWishMax schreef:
Lau schreef:

Huh? Erg apart. Zou wel makkelijk en goedkoop zijn als dat zo werkt.

Nou echt dan mogen de oude bewoners van ons nieuwe huis wel ff een nieuw keuken plaatsen :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:08

Ik vind je vrij bescheiden. Iets meer verbouwen en dan alles verven en vloer leggen mag ook.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:09

Lau schreef:

Ik moet hier echt van lachen sorry :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:10

MyWishMax schreef:
Ik vind je vrij bescheiden. Iets meer verbouwen en dan alles verven en vloer leggen mag ook.

Goed punt die badkamer mag ook wel als we toch bezig zijn :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:11

Maar Lau, pff, je kunt er toch wel ff een nieuwe badkamer in zetten? Daar heb je toch geld en tijd genoeg voor!? Kom je dat bij mij ook ff doen? :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:15

Steeph schreef:
Maar Lau, pff, je kunt er toch wel ff een nieuwe badkamer in zetten? Daar heb je toch geld en tijd genoeg voor!? Kom je dat bij mij ook ff doen? :')

Haha sure why not als we toch bezig zijn :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-20 08:16

_San87_ schreef:
xPabloBokt schreef:

En lauw douchen? Dat haalt de hitte er ook wat uit.

Sterkte :(:).

Had ik idd gedaan. Ben nu wakker en het is al wat minder. Hoop vooral dat ik vanavond in m'n rijbroek kom want ik ga paardrijden -O-

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:16

Sowieso vreemd om te gaan klussen/verbouwen in een huur appartement. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:19

Lau schreef:

Is ze wereldvreemd?

Ik ben nu wel benieuwd naar de eisen :)).

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:22

_San87_ schreef:
Lau schreef:

Is ze wereldvreemd?

- Het geel moet weg van de muur
- De plint moet van de muur, die zat er al op hebben wij ook niet aan gezeten
- er moet betonlook in de woonkamer op de muur
- de slaapkamer moet gewit worden want het groen vind ze niet mooi

En of wij dit natuurlijk wel even konden doen :')

Ik zie haar er voor aan om de meubels 31 juli te laten komen als wij aan het opleveren zijn. Zo een persoon is het wel. Of dat ze midden in onze verhuizing komen :')

Edit,
Of mijn vader even met de vrachtwagen die hij voor onze verhuizing heeft geregeld. Ook wat spullen van haar alvast op kan halen. Dat kon ze dan wel wast neerzetten toch... ehh how about no? 1 aug is het van jou dan mag je je zooi hier neer gooien.
Laatst bijgewerkt door Lau op 20-05-20 08:25, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 08:24

Lau schreef:
_San87_ schreef:

Is ze wereldvreemd?

- Het geel moet weg van de muur
- De plint moet van de muur, die zat er al op hebben wij ook niet aan gezeten
- er moet betonlook in de woonkamer op de muur
- de slaapkamer moet gewit worden want het groen vind ze niet mooi

En of wij dit natuurlijk wel even konden doen :')

Ik zie haar er voor aan om de meubels 31 juli te laten komen als wij aan het opleveren zijn. Zo een persoon is het wel. Of dat ze midden in onze verhuizing komen :')

Heb je haar succes gewenst met haar wensen :))?

En meteen duidelijk gemaakt dat je het oplevert aan de verhuurder, niet aan haar _O-.