Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:05

Nou ehhhh ik heb echt de vraag meerdere keren gehad of ik nog overwoog om kinderen te kijken, ben verdorie dit jaar 48 geworden, hou eens op :D

Maar goed, de date is uiteraard weer verschoven. Dit is geen weer hahaha. Ik ben sowieso slechthorend maar dit zou een stilte wandeling worden hahahaha.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:07

daffodil schreef:
Nou ehhhh ik heb echt de vraag meerdere keren gehad of ik nog overwoog om kinderen te kijken, ben verdorie dit jaar 48 geworden, hou eens op :D

:') basale biologieles..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 18:11

Ik had een aantal dates gepland staan maar alles weer afgezegd. Heb op het moment van plannen er zin in. Maar zodra het moment dichterbij komt denk ik laat maar :')

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:05

Ja soms word het al saai tussen afspreken en de date in := hier ook iets afgesproken we spreken na de kerst wel af. Maar sindsdien maar een paar berichtjes gewisseld dus eigenlijk ook geen zin meer in..
Tinder is hier ook bijzonder rustig.

Die mannen lezen natuurlijk ook wel is die berichten vrouw moeder geworden op haar 51ste en denken ineens dat iedere vrouw dat wil :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 19:13

God bewaar me

Ik vind het saai die mannen die niks zeggen. De Portugees zal wel dood zijn ofzo. Ex doet of hij gek is, reageert gewoon niet -O- . Had een leuke muzikant maar is nu al weer weg.

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 20:26

Ja dat is inderdaad heel erg saai. Brave kerst :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 21:25

Ik was zelf juist rustig met kerst, twee wilden wel chatten. Een ander had een dag niet gechat dus die schreef ik vandaag even: waren we zo twee uur verder :oo Klikt echt leuk, ga daar ws binnenkort naartoe mits ik het hier thuis geregeld krijg.

Gebeurt dat trouwens vaker dat er zomaar mensen verdwijnen? Ik twijfel om 1 zo weg te swipen maar zit ook midden in een gesprek. Netjes afsluiten kan ook wel.
Maar lees hier nu vaker dat er ineens iemand weg is.

Oh oliebol, dat heb ik zelf ook gedaan bedenk ik me ineens. We banketstaaf echt langs elkaar heen en hij stelde vragen die ik ervoor al geschreven had. Dat werkt ook niet.. :evaw:

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 22:45

daffodil schreef:

Maar goed, de date is uiteraard weer verschoven. Dit is geen weer hahaha. Ik ben sowieso slechthorend maar dit zou een stilte wandeling worden hahahaha.

Oh ja inderdaad, dacht dat ik er vanaf zou zijn toen ik 40 werd, maar nee nu op mijn 48e soms nogs steeds

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-20 23:06

capopjekop schreef:
Ik had een aantal dates gepland staan maar alles weer afgezegd. Heb op het moment van plannen er zin in. Maar zodra het moment dichterbij komt denk ik laat maar :')

Hoezo dan? Vindt je het spannend? Of zijn de mannen niet interessant genoeg?

En ja Marocje dat gebeurt regelmatig.
Die het inmiddels zelf ook, als ze niet meer reageren of het gesprek loopt niet.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 00:57

Ik heb ook wel twee keer gehad dat er gewoon niet meer gereageerd werd. Vond ik niet super erg, want ik had ook een beetje twijfels, maar toch is het ook weer niet echt 'netjes' :') Tja, geen idee.
En vinden jullie het erg als er niet of weinig wordt geappt? Ik heb een goede klik met een jongen, maar we appen helemaal niet. Gewoon alleen voor de volgende afspraak, en dan kletsen we heel veel. Of gebeurt dat niet vaak? :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 01:28

Nee, dat zou ik helemaal niet raar vinden. Als je elkaar al in het echt hebt ontmoet weet je al of er een klik is toch? En sommigen zijn niet van het chatten/appen.

Ik heb net weer 2 uur zitten chatten. Echt hele grappige miscommunicaties die ik hier niet zal herhalen, maar heerlijk om zo te kunnen chatten met iemand :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 02:30

Hier gaat het zowaar nog steeds goed :D Hij is wel super druk maar met oud en nieuw zien we elkaar sowieso

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 09:12

Lynnepinny schreef:
En vinden jullie het erg als er niet of weinig wordt geappt? Ik heb een goede klik met een jongen, maar we appen helemaal niet. Gewoon alleen voor de volgende afspraak, en dan kletsen we heel veel. Of gebeurt dat niet vaak? :+

Dat is persoonlijke voorkeur.
Ik had met m'n ex dat we elkaar op een gegeven moment gerust 2 of 3 weken niet zagen en daarbuiten ook geen appcontact. Daar heb ik geen relatie voor, dus nu wil ik een man die wel graag appt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 09:30

Silly1972 schreef:
Hoezo dan? Vindt je het spannend? Of zijn de mannen niet interessant genoeg?

Beide wel. Ik vind daten sowieso wel spannend maar als ik via de chat echt een klik voel dan neemt de nieuwsgierigheid de overhand. Dus ik gok dat ik gewoon niet nieuwsgierig genoeg ben. En ik merk dat ik het eng vind nieuwe mensen te vertrouwen na mijn stukgelopen relatie.

Gisteravond op tinder een match die ik en knap vind op de foto's en waarmee het gesprek heel erg leuk is. Als dat contact zo leuk blijft dan ben ik wel nieuwsgierig genoeg om een keer niet te cancellen :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 20:31

Nou na 3x afzeggen ging het vandaag wel door. En regenenen hahahaha goed dat we niet op buienradar gekeken hadden anders had het mooi weer niet doorgegaan. Gewoon 4 uur lang gewandeld, gekletst en echt serieus, dit was gewoon echt heel erg leuk! Van beide kanten ook uitgesproken dat dit echt heel erg leuk was..... En voor iemand die een hekel aan appen heeft, was ie toch ook razendsnel met daarna een paar appjes sturen. Dus ja, ik ben wel heel positief!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 21:33

Oehhh dat klinkt leuk!

Mijn matches zijn geen matches meer _O- Maar gaan gewoon vrolijk verder :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 21:48

Fijn Daffodil! En nog wat nieuws afgesproken?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-20 22:13

Kijk dat is leuk en positief daffodil.

Mijn match kletst ook nog steeds gezellig terug. Ik begin inmiddels wel nieuwsgierig te raken naar hoe hij in het echt is. Dus als het nog lang duurt ga ik zelf maar wat voorstellen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 09:30

Wat leuk Daffodil!

Vandaag ws een date <<) :oo

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:13

Ik vandaag ook weer! Maandag had ik ook een date met een guy, en die duurde uiteindelijk zo'n 16 uur :Y) Ik zei nog tegen m'n huisgenoten dat er vast niks zou gebeuren, maar daar was uiteindelijk niks van terecht, oeps :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 10:38

Haha, ik heb een strakke planning, moet op tijd thuis zijn vanwege de kinderen..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 11:46

Goed bezig ladies, ben benieuwd!

Ik heb Tinder er zelf weer even afgegooid. Wil even kijken hoe het ontwikkelt met de mannen die ik nu op WhatsApp heb en evt nog met m'n ex.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 12:09

Ik kan er maar 1 tegelijk handelen hahaha maar deze is echt leuk. Nog geen constructieve date ingepland maar dat zal niet heel lang duren gok ik.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 15:15

Verdorie, ben echt zenuwachtig! Eerste date sinds de breuk.. ex heeft het er echt moeilijk mee..

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-20 16:40

blubblabhoi schreef:
Mijn date is net weg na een date van 24-uur :D Morgen ga ik weer naar hem toe :o
De Tinder-app is aan beide kanten verwijderd <3

Ik val weer even binnen met een kleine update. Ondertussen weer 2 maanden verder en ik heb met kerst zijn ouders ontmoet, hij heeft mijn ouders vorige maand ontmoet met mijn verjaardag. Morgen gaan we samen het jaar uitzitten <3