Maar goed, de date is uiteraard weer verschoven. Dit is geen weer hahaha. Ik ben sowieso slechthorend maar dit zou een stilte wandeling worden hahahaha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
daffodil schreef:Nou ehhhh ik heb echt de vraag meerdere keren gehad of ik nog overwoog om kinderen te kijken, ben verdorie dit jaar 48 geworden, hou eens op![]()
Maar goed, de date is uiteraard weer verschoven. Dit is geen weer hahaha. Ik ben sowieso slechthorend maar dit zou een stilte wandeling worden hahahaha.
capopjekop schreef:Ik had een aantal dates gepland staan maar alles weer afgezegd. Heb op het moment van plannen er zin in. Maar zodra het moment dichterbij komt denk ik laat maar
Lynnepinny schreef:En vinden jullie het erg als er niet of weinig wordt geappt? Ik heb een goede klik met een jongen, maar we appen helemaal niet. Gewoon alleen voor de volgende afspraak, en dan kletsen we heel veel. Of gebeurt dat niet vaak?
Silly1972 schreef:Hoezo dan? Vindt je het spannend? Of zijn de mannen niet interessant genoeg?
blubblabhoi schreef:Mijn date is net weg na een date van 24-uurMorgen ga ik weer naar hem toe
De Tinder-app is aan beide kanten verwijderd