Heb je er al 2 op de wereld gezet waar je niet voor kan zorgen laat je jezelf vol proppen met een derde. Echt een leeghoofd hoor.
Ik kan daar zo niet bij.
Vanmiddag in de action moest ik aan dit topic denken toen er zo'n pokkenjong liep te klooien en mama in haar tijgerjurk riep... Delanoooooo niet doen. Je komt ze ook overal tegen hè
Britta31
Ik vind het vooral frustrerend dat zulke lui gewoon zonder verantwoording zich kunnen blijven voortplanten, maar als ik zelf de weloverwogen beslissing neem om geen kinderen te willen ik gewoon nergens een sterilisatie kan regelen
Ik had dit weekend een date en zocht al 2 uur een subtiele manier om te polsen naar zijn mening over kinderen. Toen liep er een stel losgeslagen kinderen een paar x gillend langs onze tafel, zijn hoofd was meteen duidelijk dat we op dezelfde golflengte zitten
Maar een kind wordt later belastingbetaler en kan mooi meedraaien in de maatschappij, een doorgeknipte eileider niet. Overigens vind ik het zelf ook bezopen om door te fokken als je kinderen om overduidelijke redenen bij je weg zijn gehaald.
Britta31
‘Onverwacht’ zegt Barbie dan.... vrouw je hebt er al twee, dan snap je inmiddels toch waar kinderen vandaan komen? En die man, tja... kun je nog zo simpel zijn maar ff een rubbertje omdoen is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik heb er een hekel aan als er dan van die koppels zijn die ´onverwacht´ zwanger zijn geworden. Je weet toch dat je onbeschermd wiept, dus dat de kans aanwezig is dat het raak is?