Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:32

sabine1979 schreef:
Update van mijn date :\
Hij zou mij gistermorgen wakker bellen om 8 uur, gelukkig wel de wekker gezet.
Heb tot 13 uur moeten wachten op een berichtje van hem, kreeg toen een berichtje dat hij wakker was |o
Gisteravond zou hij voor 22 uur bellen, jullie raden het al, geen telefoontje gehad.
Zag vanmorgen dat hij om 23.45 een berichtje had gestuurd, of ik nog wakker was...
Uhhh nee dus, hij wist dat ik vroege dienst had :Z
Krijg je om 6.15 een berichtje; W
Werkse dadelijk schatje.
Ik ga ook zo weg, waarom ik gister zo stil was? Ben toch niet boos? Je zit ergens mee?

Ik heb hem gister een berichtje gestuurd: dat ik het niet leuk vind dat hij niet belde om 8 uur, en pas om 13 uur zijn bed uitkomt!!!
Dus gister weer beloofd om te bellen, weer niet dus -:(-

Hij moet vanmiddag om 14.15 uur voor controle in het ziekenhuis zijn, heeft een spier gescheurd in zijn schouder, mag daarom ook niet auto rijden.
Ik zie de bui al hangen dat hij voorlopig nog niet mag auto rijden.
Heb hem gezegd dat mijn gevoel zei, dat hij nog niet zal mogen auto rijden. Vraagt hij waarom ik dat denk.. Ik zeg; dat zegt mijn gevoel. Zegt hij; hoe gaan we het dan doen?
Ik heb hem al 3 x of naar huis gebracht, of opgehaald. Het is niet naast de deur, 60 km 45 min rijden.

Wat moet ik hiermee?????

Ik zou aangeven dat je het niet ziet zitten om zo verder te gaan. Hij gaat niet echt zorgvuldig met je om en wil er blijkbaar ook weinig moeite voor doen. Ik weet niet waar hij woont maar hij zou idd prima met een bus of trein kunnen als hij jou echt wil zien.

Op zich ga ik met de anderen mee dat jij niet tot zijn prioriteiten behoort en hem aan de kant moet zetten. Echter aan je berichten te lezen vind je hem wel heel erg
leuk en zou het me niets verbazen als je die adviezen nog niet op wilt volge. Vertel hem dat je er een punt achter wil zetten omdat hij je voor lief neemt en geen moeite wil doen om je te zien. Kleine kans dat hij dan beseft hoe dom hij is en zijn best voor je gaat doen. Als hij daar in mee gaat dan is hij een idioot die je liever kwijt dan rijk bent.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:37

@Hilde knap dat je hem nog weggestuurd hebt! Ik had daar denk ik ook de ballen niet voor gehad. Zo vervelend als ze niet op hun foto's lijken.

Ik heb zelf maar één keer een tinderdate gedaan en dat was met mijn huidige vriend. Hij had eigenlijk niet zulke duidelijke foto's op zijn Tinder staan maar met kletsen klikte het heel erg dus ik wilde hem wel eens zien. Ik had me dus al helemaal een eigen beeld gevormd van hoe hij er uit zag. Viel dat even tegen :')
Totaal niet dat hij lelijk is (ik vind hem knap zelfs) maar gewoon zooo anders als ik me had voorgesteld dat ik er eigenlijk niet veel aan vond. Zijn stem vond ik ook niet zo leuk (ik vond het wat te diep :') )

Na de date hebben we eigenlijk uit verveling van beide kanten toch wel veel geappt en gebeld en ik vond hem toch wel heel erg leuk. Na drie maanden is hij weer langs gekomen (hij woonde op 3 uur vliegen, eerste keer was toen hij hier toevallig in de buurt was). Hoewel dit een super leuke date was was ik ook weer een beetje teleurgesteld dat ik toch weer een ander beeld van hem in mijn hoofd had, hoe dat precies kan weet ik ook niet :+

Ik denk dat ik pas aan het einde van onze derde date (die duurde zo'n 5 dagen, ik kwam een midweek naar hem toe) hem in het echt net zo leuk vond als aan de telefoon :+
Hij weet dit overigens niet hij denkt dat ik hem vanaf de eerste date al fantastisch vond _O-

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:51

Hahaha! En nu maar hopen dat hij geen Bokt leest :P
Kan me ook goed voorstellen dat je dan een eigen beeld gaat vormen bij te weinig of wazige foto's. Probleem in dit geval was voornamelijk dat ik wél heel duidelijke foto's had en dat hij dat wel ooit was geweest maar nu niet meer. Zo jammer... Wel grappig hoe het bij jullie is gelopen, al weet jouw vriend dus niet eens hoe grappig het is dat het zo gelopen is :') Vooral wel goed dat je het bent blijven proberen, ik ben er dan altijd direct klaar mee of zo.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:55

Hhilde, soms heb je ook gewoon dat je op de app een klik hebt, maar irl niet. Daarom spreek ik graag snel af. En het is in the end zijn pakkie aan dat ie oudere fotos erop zet.

En er bestaan ook treinen en bussen......

Ik weet niet of ik mijn date nog ga zien. Voor mij was het voor herhaling vatbaar, hij zei dat ie dezelfde mening had. Maar ik ben van eerst zien dan geloven en wil graag met beide benen op de grond blijven. Laatste x hopeloos verliefd gewordeb en die gast heeft mij zo duw de afgrond ingegeven. Dus ik bescherm mezelf graag daarin :) En ik weet ook niet zo goed wat zijn intenties zijn. Ik was al bijna afgehaakt, ondat ie 3 dagen veel appte en toen wat dagen nauwelijks.. Maar toen maandag hebben we veel geappt en heb ij iets laten vallen over mn spanningsboog/aandachtsboog en toen kon hij ws dus gisteren afspreken..

We hadden bij mij thuis afgesproken. En merk dat ik dat toch wel fijner vind dan ergens een drankje doen op de 1e date.

Yonker

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 09:58

Grappig om te lezen dat sommige het juist fijner vinden om thuis af te spreken. Ik heb juist een nare ervaring meegemaakt met thuis afspreken de eerste keer dus ik doe het niet meer. Als ze geen drankje willen doen in de stad dan weet ik gelijk waar ze op uit zijn :)

Maar na 1 date moet je sowieso toch wel beetje met beide benen nog op de grond blijven staan? Al heb ik daar nu ook beetje last van haha :+
Gewoon zien hoe het loopt Olympia, tweede date zou leuk zijn maar is het niet dan is het ook niet erg?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:01

Ja, maar bedoel ga mij niet verheugen op een date 2 als daar geen zekerheid toe is/niet voordat we oog in oog met elkaar staan.. :')

Ik heb iig mn zoenskills weer even kunnen oefenen :))

En ik voel mij toch prettiger met thuis afspreken. Gelukkig ging het met deze meneer ook zoals we op de app zijn naar elkaar, dus dat was wel grappig.. Ik had zn telefoon op een andere plek op de bank gelegd, die lag in de weg. Hij wilde gaan dus gaf zn telefoon terug. Maar dat was hij alweer vergeten dat ie die op een andere plek had gelegd. Dus ik owh in dat geval..Zegt ie ja maar daar staan werkgeheimen op. En ik : Daar ben ik helemaal niet in geinteresseerd. Eens kijken wat jij op Tinder uitspookt. Toen moest ie wel lachen.. :))
Laatst bijgewerkt door Olympia op 06-09-18 10:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:03

Oh, nou, gewoon aankijken dan toch? Ik vind het stom dat de laatste keer je vertrouwen zo beschadigd is, dan ga je er toch minder vrij instaan inderdaad. Wel goed dat je het nu zo bekijkt :j Ben benieuwd hoe het verder gaat :D

Yonker, ik had het nog nooit gedaan maar zie nu wat je zegt. Het is van mijn kant gewoon misplaatst vertrouwen geweest al waarschuwden mijn collega's ook al inderdaad. Maar had dit ook niet verwacht omdat hij echt wel een heel aantal foto's had gestuurd. Goede leer voor de volgende keer, denk ik maar :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:30

Ja gewoon lekker verder swipen!! :D

Ik heb date van nu trouwens via Bumble en niet via Tinder. Is ook wel een aanrader vind ik, je moet als vrouw beginnen met praten (kan de man niet doen) en als er niet gepraat wordt dan gaat de match weg. Lekker overzichtelijk :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:39

Waar slaat het op dat de man niet mag beginnen met praten? >;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:44

Jildau schreef:

Nou inderdaad... stomme feministische oliebol als je het mij vraagt.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:45

Het hele online daten gebeuren schijnt lastiger te zijn voor mannen.
Vrouwen zijn al selectief en kieskeurig in het swipen, nog wat selectiever wie ze dan aanspreken en wat ze er vervolgens van de date vinden. Mannen schijnne minder te kunnen veroorloven om kritisch te zijn, schuiven alles naar rechts om er zo misschien wat gesprekken uit te halen en nog een kleiner stukje op date.

Niet dat ik een man ben maar dit hoor en lees ik.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:47

Dat is gek! Ik vind het juist ook leuk als een man begint te kletsen.

Sabine, dat klinkt niet goed! Wat jammer, het leek zo mooi te gaan!

Berdien, veel plezier vandaag!

Olympia, heb je al iets van hem gehoord na de date?

Ik zie hem vanavond weer. Gaan eten bestellen, voetbal kijken en hij blijft slapen. :) Hopelijk slaap ik nu wel goed, want moet morgen gewoon weer werken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:48

Fem schreef:
Jildau schreef:

Nou inderdaad... stomme feministische oliebol als je het mij vraagt.

Wauw _O- Nou om deze redenen dus denk ik.
Je weet het als je de app gebruikt dus als je dat niet wil prima. Maar voor mij heeft het gewerkt, en ik merk dat ik het wel relaxed vind.

Citaat:
Op Bumble zetten vrouwen de eerste stap. We hebben de ouderwetse regels van het daten verandert. Wij geloven dat relaties moeten beginnen met respect en gelijkheid.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:50

Ja maar niet heel veel.. 3 appjes.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:53

Ik snap het concept wel hoor, op Badoo kunnen alle mannen berichtjes sturen ook al ben je geen match.. Echt heel irritant.

Sabine, wat een flapdrol zeg.. Ik kan er slecht tegen als iemand iets belooft en het niet nakomt en dan ook nog meerdere keren :n Ik zou het even flink laten bekoelen en afwachten wat ie doet.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:56

"Respect en gelijkheid"... Maar dat is er op die app toch niet? Want mannen kunnen niet beginnen met praten.

Ik ben overigens niet op tegen dat een vrouw kan beginnen met praten, deed ik regelmatig, al werd er vaak helemaal niets terug gezegd (op Tinder, Badoo wel).

En prima hoor die app, zal vooral werken voor vrouwen die graag de controle houden over met wie ze wel of niet praten. Ik vind het nog altijd leuk als een man een gesprekje begint.

(zegt degene die momenteel helemaal niet online date.. dat ter zijde)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:57

Relaxed schreef:
Ik snap het concept wel hoor, op Badoo kunnen alle mannen berichtjes sturen ook al ben je geen match.. Echt heel irritant.

Mee eens, dat concept van Badoo werkt ook niet helemaal voor mij. Had op een bepaald moment misschien wel 500 man die met mij wilde praten, dat was een beetje overdreven, je hebt geen overzicht meer en het is bijna een dagtaak omdat iedereen een gesprek kan beginnen. Niet ideaal dus.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 10:58

Ow jeetje Hhilde... nou dat was een wijze les. Nee ik heb ook nooit thuis afgesproken inderdaad, en ook een keer een date gehad die er echt héél wat kilootjes anders uitzag. Brr was niet fijn, en die bleef ook nog even stalken ook.

Haha Undefined, wel een leuk verhaal. :)

Hmmm ja Sabine, vind het beide kanten nogal wat pushy en benauwend eerlijk gezegd als ik het lees... Geef het wat rust ofzo, en als hij je leuk vindt komt hij vanzelf wel.

Snap dat je na je vorige ervaring wat voorzichtig bent Olympia.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:05

F_Orumster schreef:
Vrouwen zijn al selectief en kieskeurig in het swipen, nog wat selectiever wie ze dan aanspreken en wat ze er vervolgens van de date vinden. Mannen schijnne minder te kunnen veroorloven om kritisch te zijn, schuiven alles naar rechts om er zo misschien wat gesprekken uit te halen en nog een kleiner stukje op date.

Dit is idd ook wat ik hoor van mannen.. Ze hebben echt weinig matches en de matches die ze hebben zeggen amper iets. Vrouwen zijn gewoon verwend en hebben de luxe om veel te kunnen selecteren.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:07

Ik geloof dat het ook per regio verschillend is. Zo had ik ooit een date en die vertelde dat hij sinds kort weer in Brabant woonde en daarvoor in Amsterdam. In Amsterdam had hij de vrouwen voor het kiezen (meer vrouwen aanbod dan mannen) en hier in Brabant was het andersom.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:14

Ik heb eigenlijk nooit aan mn dates gevraagd hoe het voor hun zit.

Deze begon op Badoo tegen mij te praten dat we ook een match op Tinder zijn en dat het vast wat moest betekenen dat we op 2 dingen elkaar tegen kwamen. Op Badoo heeft ie wat duidelijkere foto's staan.

Hij zei wel dat ie me grappig vond :+

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:22

Relaxed schreef:
F_Orumster schreef:

Dit is idd ook wat ik hoor van mannen.. Ze hebben echt weinig matches en de matches die ze hebben zeggen amper iets. Vrouwen zijn gewoon verwend en hebben de luxe om veel te kunnen selecteren.

Ik denk dat dit ook komt doordat vrouwen make-up en filters gebruiken om zich op de foto anders te laten lijken dan ze in werkelijkheid zijn, mannen hebben geen make-up en doen wat minder aan filters. Als ik bij mannen meekijk op Tinder vind ik ook dat er heeeel veel knappe dames tussen zitten, maar ik denk dat veel vrouwen gewoon betere foto's van zichzelf hebben dan mannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:35

Ik heb laatst even als man getinderd, echt vreselijk al die duckfaces en filters.. Hoor ook wel dat vrouwen vaak niet op de foto's lijken.. Goh :')

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:45

Dat is wel grappig want ik heb nu best wel een aantal dates gehad, en meer dan de helft zegt dat ze bij de foto´s zoiets hadden van mmeh, en in het echt vinden ze mij eigenlijk altijd wel heel leuk.
Ik vraag ook altijd waar dat dan aan ligt, want voor mijn gevoel lijk ik er wel op maar voor andere mensen blijkbaar niet haha. Gelukkig is het niet andersom!!

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 11:48

listiglistje schreef:
Relaxed schreef:
Geven mannen ooit antwoord op de inhoud dan? :')
Als ik mijn ex 2 of meer vragen in een berichtje stelde kreeg ik ook gewoon Ja of OK terug :+

Dat zijn de echte mannen, kort en krachtig en alleen functioneel appen :Y)

Mijn Tinderdate appte op het begin ook heel veel, altijd direct reageren en zelfs inhoudelijk,
maar zoals jullie weten was daar ook wat mis mee... :+

Hahahah dat deed mijn ex ook, en die klopte ook niet.