sabine1979 schreef:Update van mijn date![]()
Hij zou mij gistermorgen wakker bellen om 8 uur, gelukkig wel de wekker gezet.
Heb tot 13 uur moeten wachten op een berichtje van hem, kreeg toen een berichtje dat hij wakker was![]()
Gisteravond zou hij voor 22 uur bellen, jullie raden het al, geen telefoontje gehad.
Zag vanmorgen dat hij om 23.45 een berichtje had gestuurd, of ik nog wakker was...
Uhhh nee dus, hij wist dat ik vroege dienst had![]()
Krijg je om 6.15 een berichtje; W
Werkse dadelijk schatje.
Ik ga ook zo weg, waarom ik gister zo stil was? Ben toch niet boos? Je zit ergens mee?
Ik heb hem gister een berichtje gestuurd: dat ik het niet leuk vind dat hij niet belde om 8 uur, en pas om 13 uur zijn bed uitkomt!!!
Dus gister weer beloofd om te bellen, weer niet dus![]()
Hij moet vanmiddag om 14.15 uur voor controle in het ziekenhuis zijn, heeft een spier gescheurd in zijn schouder, mag daarom ook niet auto rijden.
Ik zie de bui al hangen dat hij voorlopig nog niet mag auto rijden.
Heb hem gezegd dat mijn gevoel zei, dat hij nog niet zal mogen auto rijden. Vraagt hij waarom ik dat denk.. Ik zeg; dat zegt mijn gevoel. Zegt hij; hoe gaan we het dan doen?
Ik heb hem al 3 x of naar huis gebracht, of opgehaald. Het is niet naast de deur, 60 km 45 min rijden.
Wat moet ik hiermee?????
Ik zou aangeven dat je het niet ziet zitten om zo verder te gaan. Hij gaat niet echt zorgvuldig met je om en wil er blijkbaar ook weinig moeite voor doen. Ik weet niet waar hij woont maar hij zou idd prima met een bus of trein kunnen als hij jou echt wil zien.
Op zich ga ik met de anderen mee dat jij niet tot zijn prioriteiten behoort en hem aan de kant moet zetten. Echter aan je berichten te lezen vind je hem wel heel erg
leuk en zou het me niets verbazen als je die adviezen nog niet op wilt volge. Vertel hem dat je er een punt achter wil zetten omdat hij je voor lief neemt en geen moeite wil doen om je te zien. Kleine kans dat hij dan beseft hoe dom hij is en zijn best voor je gaat doen. Als hij daar in mee gaat dan is hij een idioot die je liever kwijt dan rijk bent.
En ik weet ook niet zo goed wat zijn intenties zijn. Ik was al bijna afgehaakt, ondat ie 3 dagen veel appte en toen wat dagen nauwelijks.. Maar toen maandag hebben we veel geappt en heb ij iets laten vallen over mn spanningsboog/aandachtsboog en toen kon hij ws dus gisteren afspreken..
Ben benieuwd hoe het verder gaat 
Ik zou het even flink laten bekoelen en afwachten wat ie doet.