Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amethyst_ schreef:Ik voeg meteen daad bij het woord. Achtergrond en houder besteld via Ali.
En drukker andere posts liken en commenten. Straks weer even focus op de essentie en nieuw materiaal maken. En dan eens zoeken naar een groter account waar ik me in kan vinden en benaderen voor een samenwerking
wilmatj schreef:Ik ben zelf zomora juist ontvolgd wegens de vele winacties.. zo nu en dan is leuk maar meerdere tegelijk online wordt ik niet goed van haha.
Wel jammer aangezien het een leuk account is, heb ik overigens met meerdere accounts.
Mijn winacties doen het keer op keer beter, maar ik doe ze wel in mijn eentje.
Nu eentje waar ik vraag om mijn youtube account te volgen. Dat loopt toch een stuk slechter. Bevestigd voor mij gelijk wel dat het toch 2 hele versvhillende groepen mensen zijn.
wilmatj schreef:Ik ben zelf zomora juist ontvolgd wegens de vele winacties.. zo nu en dan is leuk maar meerdere tegelijk online wordt ik niet goed van haha.
Wel jammer aangezien het een leuk account is, heb ik overigens met meerdere accounts.
Mijn winacties doen het keer op keer beter, maar ik doe ze wel in mijn eentje.
Nu eentje waar ik vraag om mijn youtube account te volgen. Dat loopt toch een stuk slechter. Bevestigd voor mij gelijk wel dat het toch 2 hele versvhillende groepen mensen zijn.
_mjwb schreef:Ik vind het verschil tussen hoeveel mensen je post gezien hebben, hoeveel volgers je hebt en hoeveel mensen je bericht liken ook echt een groot verschil. Zouden ze het dan gewoon echt niet zien? Maar de mensen die het wel gezien hebben het gewoon niet leuk vinden en niet liken?
_mjwb schreef:Ik vind het verschil tussen hoeveel mensen je post gezien hebben, hoeveel volgers je hebt en hoeveel mensen je bericht liken ook echt een groot verschil. Zouden ze het dan gewoon echt niet zien? Maar de mensen die het wel gezien hebben het gewoon niet leuk vinden en niet liken?
Melisje_92 schreef:Ik snap er niks van. Had voor mijn doen weer een paar uitschieters en daarna bleven mijn likes eindelijk weer boven de 100, maar nu zit ik met mijn laatste foto er weer ver onder.
Ik dacht dat ik eindelijk goed bezig was
Lau schreef:Melisje_92 schreef:Ik snap er niks van. Had voor mijn doen weer een paar uitschieters en daarna bleven mijn likes eindelijk weer boven de 100, maar nu zit ik met mijn laatste foto er weer ver onder.
Ik dacht dat ik eindelijk goed bezig was
Welkom bij het algoritme die zuigt echt... al gaat mijn video van vandaag beter als die van 2 dagen geleden. Heb rond de 40 likes voor mijn foto’s. Op 85 volgers vind ik dat best netjes. Maar ik ben blij met elke like, ik vind het leuk als ik mensen kan inspireren. Ik merk als ik op de likes ga zitten het heel snel alleen voor de likes is en niet voor de leuk.