SavannahNx schreef:Waarom doet sigarettenrook in je ogen zo’n zeer?
Omdat er kleine deeltjes (roet) in zit. Je gezicht voelt die deeltjes minder dan je ogen, die voelen ze namelijk wel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Welke gratis video-editor is aan te raden voor een Mac?
Ik wil enkel 2 video's van mn actioncam samenvoegen en er de saaie stukken uitknippen, vervolgens opslaan zonder watermerk. IMovie en Davinci nogwattes krijg ik niet geïnstalleerd want mn mac is te oud
Machie schreef:Shanna schreef:Welke gratis video-editor is aan te raden voor een Mac?
Ik wil enkel 2 video's van mn actioncam samenvoegen en er de saaie stukken uitknippen, vervolgens opslaan zonder watermerk. IMovie en Davinci nogwattes krijg ik niet geïnstalleerd want mn mac is te oud
En op een windows laptop.
Ik zoek al tijden een simpel gratis programma voor wat knip en plak werk maar mooi niks te vinden
Janine1990 schreef:Wat gebeurt er snachts met je lichaam als je echt badend in het zweet wakker wordt?
Aight schreef:Janine1990 schreef:Wat gebeurt er snachts met je lichaam als je echt badend in het zweet wakker wordt?
Een opvlieger
moonsparkle schreef:Aight schreef:Uhm... op 27 jarige leeftijd zal het niet enorm hormoongerelateerd zijn. Zeker als het ongeveer eens per jaar voorkomt. Toch?
Ik denk dat je lichaam zich druk maakt (veel gegeten? stress? nachtmerrie?) en dat het de energie die het daarvan krijgt omzet in warmte --> dus zweet
Ik heb het minstens 3x per week![]()
Indy_Mouse_9 schreef:Niet echt in de categorie levensvragen, maar toch:
In verband met kapotte handen heb ik op het moment katoenen handschoentjes aan. Nu zijn die echter door een combinatie van bloed/wondvocht uit de wondjes op mijn handen vastgekoekt.
Wat is de meest effectieve ( =minste schade aan toch al kapotte handen ) om ze los te krijgen?
gerlindie schreef:Ik heb vanmiddag om 14:00 afgereden voor mijn B-rijbewijs.
kan ik dan morgen om 11:50 mijn rijbewijs gaan aanvragen bij het gemeentehuis, of staat het dan nog niet goed in het systeem?
MarlindeRooz schreef:zelfgemaakt (vegan, dus geen vlees oid) wat ik donderdag ontdooid heb, kan ik dat nu nog eten?