Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:19

Relaxed schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb er ook wel een beetje last van. En ik ben echt heel gek op mijn vriend en wil never nooit meer iemand anders. (bah :') ) Maar ik vind woorden als "schoonouders" gewoon heel eng en naar. :brr:

Maar schoonouders kunnen ook gewoon heel eng en naar zijn :+

Vooral de trouw-ma :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:21

Relaxed schreef:

Gewoon op zoek gaan naar een wees, nooit last van schoonouders :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:30

Goof schreef:
Relaxed schreef:

Gewoon op zoek gaan naar een wees, nooit last van schoonouders :+

Dus een wees zonder kinderen... dan wordt de spoeling wel heel dun :+

Goof

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:32

Ja, dat is goed zoeken ja hahahahaha. Is mij ook niet gelukt, maar schoonloeder is uit beeld en schoonvader zie ik hooguit 2x per jaar. Dus dat was een prima alternatief :+

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:38

Emmaa_ schreef:
Ik denk eigenlijk dat heel veel mensen, niet alleen mannen, het woord bindingsangst snel laten vallen als ze niet zeker weten wat ze willen of twijfels hebben. Best vervelend voor mensen die echt bindingsangst hebben, want ik weet uit eigen ervaring dat het heel naar is als mensen je niet geloven als je aangeeft dat je het echt eng vindt om je open te stellen voor iemand.

Dat kan. Maar in dit geval weet ik zeker dat het niet zo is. Aangezien we toen pas 1 date hadden gehad en er dus überhaupt nog geen zicht was op "toekomst".

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:47

Zoveel mannen/mensen met bindingsangst geloof ik ook echt niet in. Gelukkig heeft mijn vriend het absoluut niet. Hij gaf wel tijdens het daten aan dat hij er niet van houd zich snel te binden, maar na 1,5maand vond hij het toch prima om het stempeltje relatie erop te drukken.

En dat de leuke mannen altijd komen als je het niet verwacht/wil kan ik zeker bevestigen. 24uur na het verbreken van je vorige relatie is absoluut een timing die ik niet wilde :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:31

Blue_flower schreef:
Hoeveel mannen hebben wel niet bindingsangst?! Ik ben er nu ook met een aan het appen.

:') :') ik ben ook met 1tje aan het daten :')
Ik denk dat meneer nog niet over zijn vorige relatie is en hij zegt verrast te zijn dat het zo goed klikt tussen ons, maar langs de andere kant maakt hem dat juist paniekerig. We zullen het wel zien, anders was het een leuke afleiding denk ik..

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 18:36

Emmaa_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik heb er ook wel een beetje last van. En ik ben echt heel gek op mijn vriend en wil never nooit meer iemand anders. (bah :') ) Maar ik vind woorden als "schoonouders" gewoon heel eng en naar. :brr:

Dat is best normaal imo. In mijn geval gaat het om onbewuste zelfsabotage (mannen kiezen waarvan ik weet dat het nooit goed af kan lopen) en het actief dwarsbomen van de situatie als het wel zou kunnen. Ik raak gewoon op een gegeven moment in een paniekmodus, ik heb een aardig 'rugzakje' en ik merk dat ik blokkeer op het moment dat ik moet gaan vertellen waarom ik anders op bepaalde dingen reageer dan anderen. Constant bang dat ik erdoor afgewezen word, dat iemand het niet begrijpt, boos op me wordt of het niet wil horen. Dus ga ik zelf op de rem staan en kap ik de boel af voordat het zo ver is.

Niet zo actief hier. Maar dit is zo herkenbaar. Paar niet zo leuke exen en inmiddels al jaren alleen. Laatst een onwijze schop onder mn hol gehad van een vriend die precies dit zei. Zodra ik iemand leuk vind zorg ik onbewust wel dat het misloopt of kap ik het af voor ik echt gevoelens krijg. Laatste tijd daar voor mezelf best mee bezig geweest openstellen en op me af laten komen hoe het loopt. Via badoo leuke man ontmoet. Fijn contact anderhalve maand elkaar dagelijks gesproken en sinds een maand aantal keer gedate. Af en toe wel paniek maar omdat het rustig aan ging mezelf gaan openstellen en toch wel steeds meer gevoel. En toen kreeg ik midden in de nacht dag voor we weer hadden afgesproken een appje dat ik te ver woon en hij t verder niet ziet zitten. Waar ik woon weet ie al anderhalve maand dus ik gevraagd waar dit vandaan komt. Maar na dat bericht geen reactie meer gehad. Man wat steekt dat om zo afgekapt te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 20:45

Ik herken me echt 1 op 1 in jouw verhaal Emma!
Heb wel de indruk dat ik langzaamaan steeds rustiger aan het worden ben weer en in die paniek momenten helderder na kan blijven denken!

Die zelfsabotage is zo herkenbaar :')
Hard mee aan de slag en krijg het steeds eerder door gelukkig.

Ik geloof er wel in dat ik er uiteindelijk en met de juiste kerel wel overheen 'groei'.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:19

Klote is dat he, die zelfsabotage. Ik weet dat ik het ook doe. En als iemand lang genoeg blijft hangen, dan lukt het me wel om mezelf aan te praten dat iemand niet op me zit te wachten door al die gekke gedragingen en dan neem ik zelf wel afstand. Stom wat je hoofd voor gekke kronkels kan maken.

Heb het momenteel beetje met mn scharrel. Zijn nu al een goede 2,5 verder en ik merk de laatste tijd dat het contact wat minder wordt, afspreken wordt lastiger en 'gedoe' en het is gewoon niet meer zoals het was. Krijg dat het idee dat er wat is, dat hij er geen zin meer in heeft, en ga lopen prikken. Wat het uiteindelijk niet beter maakt natuurlijk. Momenteel zit ik op het punt dat ik bewust wat afstand hou. En wat ik daarmee wil bereiken, geen idee. Misschien is het voor hem juist eerder bevestiging dat t lekker rustig is zonder mij continu om hem heen. Het liefst wil ik gewoon dat t leuk en gezellig is, makkelijk gaat en we elkaar regelmatig zien. Maar ja, denk dat er nu teveel in de weg zit (of er teveel geschiedenis is) wat dat mogelijk maakt. Ach, er is ook geen tijd die blijft.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 09:39

Jibbel schreef:
Heb het momenteel beetje met mn scharrel.

Het liefst wil ik gewoon dat t leuk en gezellig is, makkelijk gaat en we elkaar regelmatig zien.

Misschien moet je even stil staan bij jouw verwachtingen en of die aansluiten bij die van hem.
Als hij slechts een scharrel is moet je denk ik niet willen verwachten dat je elkaar regelmatig ziet etc. En als je bovenstaande verwachtingen wel hebt; heb je dan inmiddels niet meer gevoelens gekregen?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:41

We zagen elkaar eigenlijk altijd 3/4 x per week. Langzaamaan is dat wel minder geworden naar 2x per week, maar laatste tijd is het vaak maar 1x per week. Hebben ook al 2,5 jaar dagelijks contact. Van uren appen is dat wel minder geworden naar aantal appjes per dag, maar nog steeds wel dagelijks. En dat is dan toch een soort jammer als het ineens minder wordt zonder duidelijke aanleiding..
En dat er gevoelens zijn, ja uiteraard. Maar ik zou ook niet zonder gevoelens een scharrel kunnen/willen hebben. Betekent echter niet dat ik een relatie met hem wil. Dat zijn wel dingen die ik echt los zie van elkaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:44

En ook al 2.5 jaar je scharrel?
Das best al een lange tijd of alleen 2.5 jaar contact?

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:52

3 jaar contact, 2,5 jaar scharrel. In het half jaar daaraan voorafgaand elkaar wel gezien, maar dat was vriendschappelijk. En dat is uitgegroeid naar vriendschap+ zeg maar.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 10:54

Wow dat is lang! vind het knap hoor :) ik zou dat niet kunnen zo lang, maar dat is wederom misschien mijn leeftijd en rammelende eierstokken hahah..

Man man ik ben zo zenuwachtig voor mijn date van vanavond maar nog veel meer voor mijn date van morgen, ik was zo onder de indruk van die man :wow: via Facebook wat foto's gezien van hem en ja.. ik durf gewoon amper morgen met hem uit eten te gaan hahah..

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:00

Wow 2,5 jaar is lang Jibbel! Ik zou het gewoon eens bespreekbaar maken waar je mee zit.

Spannend Anne! Is die gast zo'n hottie <<) ?

Omg mijn ex-scharrel van jaaaaaren terug heeft me een bericht via Tinder gestuurd en Tinder wil hem niet openen |o

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:04

Hahaha, voor mij is het juist heel veilig deze constructie. Ik weet namelijk dat ik geen relatie hoef aan te gaan met hem, incl. alle verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, ik blijf een mens en heb dus af en toe wel behoefte aan wat aandacht, liefde en intimiteit.

Zal het idd eens met hem bespreken. Al verwacht ik dat hij zegt dat er niks is en het prima is zoals het is nu, maar drukte op werk (wat het momenteel ook is en geen slap excuus is). Het is meer mijn hoofd wat op hol gaat en vanalles gaat bedenken wat er zou kunnen zijn.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:09

Hahah ja het is inderdaad best een veilige en fijne constructie Jibbel zolang je beiden geen andere verwachtingen hebt. Ik heb het met een tinderdate gehad, spraken na 1 date al uit dat we niet echt toekomst zagen samen maar vonden het wel leuk om samen te zijn (oftewel het bed te delen O:) ), was wel prima haha. Maar zo lang zou ik niet kunnen.

Darah3 Tinder even helemaal afsluiten en nieuw openen? Ik heb ook wel eens melding van bericht en dan opent ie m niet, maar dan werkt dat wel.. spannend :D zou je met hem weer contact willen?

Enne ja die van morgen is echt een hottie :wow: wordt al zenuwachtig als ik aan hem denk :=
Die van vanavond is via tinder dus die ken ik nog niet, dus minder eng eigenlijk hahah...

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:19

Dat hebben wij dan nooit naar elkaar uitgesproken. Weet dat we wel beiden een poosje echt verliefd zijn geweest, maar dat het gewoon niet kon door omstandigheden (van beiden). Hoe dat gevoel voor hem nu zit weet ik niet eigenlijk. Ik ben meer dan gewoon een vriendin zegt hij. En andersom is hij dat natuurlijk ook. Maar een relatie, toekomstplannen etc. Nee, zie ik niet gebeuren.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:20

Jibbel schreef:
Hahaha, voor mij is het juist heel veilig deze constructie. Ik weet namelijk dat ik geen relatie hoef aan te gaan met hem, incl. alle verplichtingen en verwachtingen. Maar ja, ik blijf een mens en heb dus af en toe wel behoefte aan wat aandacht, liefde en intimiteit.

Maar je hebt kennelijk wel verwachtingen en een soort van verplichtingen ook nog, want hij ' moet'. eigenlijk wel 3 a 4 x per week bij je zijn ;)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:28

Ik denk dat je me verkeerd begrijpt Goof. Hij hoeft helemaal niet zo vaak bij me te zijn, dat we elkaar zo vaak zagen, was iets van het eerste jaar. Ik zou er nu niet eens meer de tijd voor hebben icm de rest van mijn leven.
Het is meer dat ik het jammer vind dat het voor mijn gevoel wat minder makkelijk en soepel gaat qua afspreken als eerst. En ik weet dat hij momenteel een hele drukke periode heeft op het werk, maar ik ga dan dus wel bij hem lopen prikken of er wat is. En op dat soort gedoe kan ik me voorstellen dat hij niet zit te wachten.

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:45

Jibbel dat gevoel dat je omschrijft had ik precies met mijn buitenlandse appdate (die nog steeds niet in NL is |o ). We hadden echt heel veel contact, meerdere keren appen per dag, 's avonds vaak bellen/skypen tot behoorlijk laat :') . Ineens was het een stuk minder, of kreeg ik een belofte ik bel je zo en het gebeurde maar niet en spraken we elkaar ineens niet meer. Ik werd er ook een beetje geagiteerd van dus deed zelf ook mijn best niet en op een moment dacht ik dit gaat nergens meer heen. Nu lijkt het er toch weer op dat we een stapje naar elkaar toe gezet hebben en is het contact weer als vanouds, okee iets minder bellen want dat had ik niet lang meer getrokken hihi.
Ik merkte bij mezelf heel erg dat ik dacht nou als je niet aan je belofte houdt dan doe ik ook geen moeite meer en daar wordt de situatie niet beter van. Ik zou het toch gewoon vragen wat er nu anders is, je hebt dan wel geen verplichtingen naar elkaar afgesproken maar je mag toch wel weten waar je aan toe bent? Bij mijn appdate heb ik het ook gewoon op tafel neergesmeten, situatie werd niet gelijk beter en dacht ik dat ik er helemaal mee moest gaan kappen, maar na een week was het ineens wel weer goed.

En wat betreft bindingsangst, dat destructieve ken ik wel heel erg. Ik heb voornamelijk problemen dat ik mij in een relatie niet volledig open durf te stellen en vervolgens mezelf tekort doe. Dan keer ik in mezelf en wordt de relatie alleen maar slechter en slechter tot ik het niet meer trek en er een punt achter zet. En achteraf zie ik ook altijd wel de fout voor een groot deel bij mezelf liggen, als in als ik eerder naar mezelf had geluisterd waren we er na 2 maanden al achter gekomen dat het niet ging werken ipv 1,5 jaar |o . Wel jammer want daardoor vind ik het ook heel moeilijk als ik nu een leuke man tegenkom daar echt voor te gaan, ik ben behoorlijk afwachtend en durf niet té enthousiast te worden want wat nou als ik een mega minpunt over het hoofd zie? Of mezelf weer tekort ga doen? Conclusie: Ik ben gelukkiger als vrijgezel :') .

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 11:57

anne_bento schreef:
Darah3 Tinder even helemaal afsluiten en nieuw openen? Ik heb ook wel eens melding van bericht en dan opent ie m niet, maar dan werkt dat wel.. spannend :D zou je met hem weer contact willen?

Enne ja die van morgen is echt een hottie :wow: wordt al zenuwachtig als ik aan hem denk :=
Die van vanavond is via tinder dus die ken ik nog niet, dus minder eng eigenlijk hahah...

Ja hoor, is een leuke gast! Blijf een zwak voor hem houden :') ben nu via FB aan het appen met hem.

Ohhh spannend je hottie morgen O:) ben heel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 12:22

Komt goed Anne, gewoon een leuke avond hebben!

Ik probeer nu ook wat meer uit mijn zelfsabotage te blijven, meneer nu 2 x gezien en is echt iedere keer heel fijn, merk dat ik echt totaal op mijn gemak ben bij hem.

Heb dus al ff geen Tinder meer wat ook wel prima is voor zelfsaboterend k-gedrag en ff paar daagjes op vakantie geweest met vriendinnen heeft ook al geholpen.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-17 12:31

Is dat die date die je op een uitvaart had leren kennen? Klikt dus goed?