Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:17

En verkopen doe je toch meestal niet aan zulke lui, want toevallig past het dan net niet

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:27

_O-

Ik krijg nu terug dat ze best wel 15 euro over heeft voor de broek, maar dat ik dan wel de vragen moet beantwoorden.

Maar geantwoord dat hij dat niet waard is en dat ik liever voor die 5 euro iemand met een kleine portemonnee blij maak dan alles op te meten.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 08:30

Hier net een regendeken gekocht, gelijkoversteken en ze doet hem vandaag op de bus.

Was de goedkoopste deken met hals en geen idee of het gaat helpen dus waag de gok.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:42

Ik heb ook weer wat spul op marktplaats staan waar ik de meest uiteenlopende vragen over krijg.
Gisteren vroeg iemand of ik ook wilde ruilen.
Zegt mijn man heel droog dat ik maar moet antwoorden "ja, voor geld" :D
Hij zou het nog typen ook.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:51

Zucht

Mensen willen spullen verkopen maar een beetje moeite Ho maar
Ik zag een badkamer meubel maar er werd een online foto gebruikt
Dus ik vraag om een eigen foto
"nee maar hij is zo goed als nieuw"

Nou succes ermee hé! Want ik ga niet op de gok helemaal ergens naar toe rijden als je niet eens de moeite wil nemen een foto te maken

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 13:10

Heb het eea te koop staan, oa een kast. Krijg ik allemaal berichtjes of ik hem ook kan komen brengen. Nou.... nee, helaas! En dan boos zijn en zeggen dat ik niet wíl verkopen.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 13:57

Ojajoh schreef:
Zucht

Mensen willen spullen verkopen maar een beetje moeite Ho maar
Ik zag een badkamer meubel maar er werd een online foto gebruikt
Dus ik vraag om een eigen foto
"nee maar hij is zo goed als nieuw"

Nou succes ermee hé! Want ik ga niet op de gok helemaal ergens naar toe rijden als je niet eens de moeite wil nemen een foto te maken

Dat is echt zó irritant he, niet eens een foto van het daadwerkelijke product... dan reageer/bied ik niet eens meer :') :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:20

Liezel1 schreef:
Heb het eea te koop staan, oa een kast. Krijg ik allemaal berichtjes of ik hem ook kan komen brengen. Nou.... nee, helaas! En dan boos zijn en zeggen dat ik niet wíl verkopen.

Dat gebeurt steeds vaker.
Ik had er ook een die het vroeg bij iets wat ik op de weggeefhoek in de buurt had gezet.
'Kan je het brengen in *drie dorpen verder*?'
Ging dus om iets wat ik gratis weggaf. _O-

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:06

upendo schreef:
Liezel1 schreef:

Ik had er ook een die het vroeg bij iets wat ik op de weggeefhoek in de buurt had gezet.

Gelukkig nog niet tegengekomen, maar het verbaast me niets...
En maar zeuren dat we het zooooooooo slecht hebben in Nederland...

Kan zooo slecht tegen zulke types...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:07

Hier mochten wij gisteren voederbieten gaan halen. Moesten enkel op voorhand even bellen als wij vertrokken. Dus ik bel: Ah nee, dat gaat niet meer. Euhm... Wij staan hier met 3 man + auto’s met aanhanger klaar. Hoe bedoel je? Nee hij had opeens geen tijd meer. Joh sukkel _-:(

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:17

Net ook weer een pareltje over diezelfde kast.
Iemand wilde om 13.30 komen om hem te halen. Sorry, dat gaat niet want dan liggen de kinderen te slapen op die kamer. Mevrouw was hoogstverbaasd. Ik kon m toch bij de voordeur zetten? Zij was iig niet van plan om mee te helpen om hem van boven te halen....
Prima. Dan zet doen we het zelf, maar 13.30 komt alsnog niet goed uit.
Dan ging het over, want zij kon niet haar plannen helemaal gaan aanpassen omdat een tijdstip mij niet helemaal goed uitkwam.
Doeiiiiii!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:26

upendo schreef:
Liezel1 schreef:

Hier in de weggeefhoek. Had een gratis bed met matras te geef. Wou er iemand achter komen maar de matras moest dan wel een orthopedische matras voor de rug zijn. Nou wat denk je zelf :evaw:

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:35

Liezel1 schreef:
Net ook weer een pareltje over diezelfde kast.
Iemand wilde om 13.30 komen om hem te halen. Sorry, dat gaat niet want dan liggen de kinderen te slapen op die kamer. Mevrouw was hoogstverbaasd. Ik kon m toch bij de voordeur zetten? Zij was iig niet van plan om mee te helpen om hem van boven te halen....
Prima. Dan zet doen we het zelf, maar 13.30 komt alsnog niet goed uit.
Dan ging het over, want zij kon niet haar plannen helemaal gaan aanpassen omdat een tijdstip mij niet helemaal goed uitkwam.
Doeiiiiii!!

:roll:

Dan wil ze de kast ook niet graag genoeg zeg... Jeumig... Voor zo een liever gratis naar een ander :+

DeMolenhoek schreef:
Hier in de weggeefhoek. Had een gratis bed met matras te geef. Wou er iemand achter komen maar de matras moest dan wel een orthopedische matras voor de rug zijn. Nou wat denk je zelf :evaw:

Ik mis nu echt een smiley waarvan de mond open valt...

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:53

Ik geef spullen niet meer gratis weg via marktplaats, dan maar naar de kringloop. Vaak 1000 vragen via marktplaats en vaak reageren ze daarna helemaal niet meer. Ik heb zelfs 1 keer gehad dat ik iets gratis op marktplaats had staan en dat ze mijn buren op de goede gok gebeld hebben met de vraag of ik het product nog had. Ze had eerst via satelite maps gekeken waar we ongeveer woonden, toen gekeken wat een beetje overeen kwam en heeft toen mijn buurvrouw gebeld.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:56

Ik had een vlotte, donderdag een leren bank op marktplaats en FB gezet , ruilen voor een krat Hertog Jan
Uur later gereserveerd en net opgehaald

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:16

Ik zit met een dingetje, iemand in de buurt heeft een iPhone xs max te koop helemaal nieuw geseald voor €900. Alleen hij vind het veel te groot en overbodig. Dus ik vroeg of hij hem bij een abonnement had maar hij heeft hem los gekocht. Waarom koop je los zo’n dure telefoon open je de doos niet, is hij voor je hem opent eigenlijk al te groot voor je en overbodig. Uiteraard zou ik hem gaan ophalen, maar doet het er toe hoe hij er aan komt als het maar een echte is? Lastig gevalletje dit. Beetje vreemd verhaal voor zo’n duur toestel om overbodig te kopen :o?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:18

Batlow schreef:
Ik zit met een dingetje, iemand in de buurt heeft een iPhone xs max te koop helemaal nieuw geseald voor €900. Alleen hij vind het veel te groot en overbodig. Dus ik vroeg of hij hem bij een abonnement had maar hij heeft hem los gekocht. Waarom koop je los zo’n dure telefoon open je de doos niet, is hij voor je hem opent eigenlijk al te groot voor je en overbodig. Uiteraard zou ik hem gaan ophalen, maar doet het er toe hoe hij er aan komt als het maar een echte is? Lastig gevalletje dit. Beetje vreemd verhaal voor zo’n duur toestel om overbodig te kopen :o?

Euh ja, tenminste.... Als ik voor een losse telefoon zou gaan, dan kijk ik altijd al in de winkel.
Momenteel zit ik te twijfelen tussen 3 modellen van de nieuwe Samsung S10 die uit moet komen. Verleng ḿ sowieso bij mijn abbonoment, maar OOK kijk ik op internet van te voren naar GOED naar de specificaties, om eventuele latere teleurstellingen te voorkomen!!

Misschien "van de vrachtwagen afgevallen?", dat zou ik hierbij denken als ik heel eerlijk ben..
Laatst bijgewerkt door Banyu op 29-12-18 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:18

Aankoopbon vragen? Als t gestolen is, is t heling.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:20

Heb idd zojuist gevraagd of hij de bon nog heeft en ook maar gevraagd waarom hij hem heeft gekocht en uiteindelijk niet heeft geopend

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:21

Hij had hem gekocht voor zijn vrouw voor kerst, maar ze zijn een week geleden gescheiden :')
Bon zit er wel bij en 24 maanden garantie. Hmm wel verleidelijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:22

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-08-22 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:24

Batlow schreef:
Hij had hem gekocht voor zijn vrouw voor kerst, maar ze zijn een week geleden gescheiden :')
Bon zit er wel bij en 24 maanden garantie. Hmm wel verleidelijk

Uhh... dat vind ik wel bijzonder...
Eerst geeft hij aan dat hij het te groot vind, en nu was het ineens voor zijn vrouw...

Maar goed, als je de bon hebt (goed checken of IMEI overeenkomt), dan zou het niet zoveel moeten uitmaken lijkt me...

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:31

Het kan best zijn dat hij hem voor zijn vrouw had gekocht en dat hij hem nu niet zelf wil houden omdat hij hem te groot vindt.

Ik vraag me alleen af waarom hij hem niet gewoon terug kan brengen naar de winkel.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:34

Misschien kon het bijv maar binnen 2 weken en waren die al voorbij

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 20:35

Jolien87 schreef:
Het kan best zijn dat hij hem voor zijn vrouw had gekocht en dat hij hem nu niet zelf wil houden omdat hij hem te groot vindt.

Ik vraag me alleen af waarom hij hem niet gewoon terug kan brengen naar de winkel.

Dat is waar, maar inderdaad, dan hou je die vraag over... Want naar de winkel terug levert waarschijnlijk meer op dan 900 euro... :+