Nagini schreef:Dankjewel!Yv_ schreef:Welkom Nagini! Maak je alleen melts of ook kaarsen? Veel vraag ernaar aan de andere kant van de wereld?
Yep ik maak ook kaarsen.![]()
http://www.overthemooncandles.org is m'n website als je eens een kijkje wilt nemen.
Er is best veel vraag naar, maar tegelijkertijd zijn er ook véél mensen die kaarsen/melts maken en verkopen.
Wat me overigens ook opvalt is dat het hier vooral duur is. Mensen betalen gerust $30/40 (25-30 euro) voor een 300 ml kaars.
Ik zou dat dus zelf nooit neerleggen voor één kaars. Ik ben dus een stuk goedkoper t.o.v. sommige anderen.
Ik vind het wel interessant om te zien dat jullie veelal losse melts kopen. Wellicht moet ik dat ook aangaan geven op m'n website en dan nog 1 groter formaat uitbrengen zodat mensen ipv een set van 6 of 8 losse kunnen kopen.
Hier is het ook best duur om in te kopen. Zowel voor de zelf makers als winkeliers die merken in kopen, dat is wel jammer omdat het idd elders met name in de vs echt enorm scheelt, ik ga jou site even bekijken, leuk dat je ook een shop hebt.