Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pieter25 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ze had paardenfoto's in haar profiel staan, dus ik dacht ik ga op de pennytoer. Geloof ze me niet![]()
Thenexttry schreef:Pieter25 schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Voor de duidelijkheid, ze had paardenfoto's in haar profiel staan, dus ik dacht ik ga op de pennytoer. Geloof ze me niet![]()
Pieter waarschijnlijk zit de ook op bokt.
Ze vraagt namelijk hoe jij weet wat EEN penny is.
Anders had ze vast gevraagd hoe jij weet wat DE penny is.![]()
![]()
Dus wie uit het topic is het
Furrow schreef:Wanneer heb je de derde date? Wat heb je eigenlijk gekookt of ben je er niet aan toe geraakt
Burritos. 

En als het goed voelt, dan voelt het goed. Maar vergeet ook niet dat het dan alsnog uit kan lopen op niks. Geniet er lekker van en zie waar het op uitloopt!!
Alleen een datum plannen is momenteel wat lastig omdat ik zelf eigenlijk mijn weekenden vol heb zitten en doordeweeks onhandig is met werk en ver uit elkaar wonen. Maar agh komt wel goed
. Hij wilde me thuis ophalen, maar dat voelde toch niet goed. Dus nu toch ergens afgesproken en daarna rijd ik met hem verder. OV kaart mee, als het oliebol is kan ik zelf terug
. Heb er buikpijn van & nu begint hij dat hij ook zenuwachtig is omdat hij zn uiterlijk niet mee heeft. Ik ben voorbereid op het ergste
Gianti schreef:Uiterlijk niet mee heeft? Dus hij is niet zoals op foto's die jij geliked hebt?
. Dat herken ik ook van mijzelf.
Komt vast goed!!
Alja schreef:idd wie heet er amy?
.