Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirja schreef:Een paar dronken carnaval vierders vonden het nodig ons raam in te gooien met een bierfles, op 30cm van waar ik met de kleinste van 1,5 op schoot zat.
Toen vriendlief naar buiten ging om verhaal te halen kon er eerst normaal gepraat worden tot 1 van de knapen een klap uit deelde en ze er vervolgens met 3 man boven op hem vlogen.
Politie is langs geweest en hebben aangifte opgenomen maar die jongens/mannen waren uiteraard nergens meer te bekennen.
Dat was een behoorlijk heftig avondje dus, en ik kan alleen maar hopen dat ze niet terug komen.
Lisitano schreef:Kirja schreef:Een paar dronken carnaval vierders vonden het nodig ons raam in te gooien met een bierfles, op 30cm van waar ik met de kleinste van 1,5 op schoot zat.
Toen vriendlief naar buiten ging om verhaal te halen kon er eerst normaal gepraat worden tot 1 van de knapen een klap uit deelde en ze er vervolgens met 3 man boven op hem vlogen.
Politie is langs geweest en hebben aangifte opgenomen maar die jongens/mannen waren uiteraard nergens meer te bekennen.
Dat was een behoorlijk heftig avondje dus, en ik kan alleen maar hopen dat ze niet terug komen.
Leuk hoor, je klem zuipen met carnaval![]()
Wat moeten jullie geschrokken zijn. Nog een bof dat jullie niet geraakt zijn door die fles
Kirja schreef:Ik heb niks tegen carnaval of drinken in het algemeen maar als je niet tegen drank kan moet je het lekker laten staan.
Mijn vriend is op zijn blote voeten door het glas gegaan, niet zo handig.. Zat ook een stuk in zijn voet maar verder op een beetje beurs na gelukkig niks aan de hand.
Er werd geroepen dat we nog niet van ze af waren, 1 van de 3 was blank en dat was degene waar in eerste instantie normaal mee gepraat kon worden. De andere 2 van buitenlandse komaf was geen land mee te bezeilen en vonden het nodig er meteen vol op te rammen. Ze komen hier zeer waarschijnlijk uit het dorp en aangezien dat 1 kliek is ben ik er toch bang voor..
Kirja schreef:Kiwiwitje, naar is dat he?!
Wme, dat hoop ik echt. En dat ze er dan meteen maar zo'n kater van hebben dat ze de komende dagen zich niet weer klem zuipen.
Nooit gedacht dat ik zo'n bangerd zou zijn.. Maar ik hou al helemaal niet van geweld en wil niet dat mijn kindjes 'gevaar' lopen, daarbij ben ik ook nog heel veel alleen thuis door vriend zijn werk..
En dan hebben we zo'n grote 'waakhond' die lag met zn staart tussen de benen
Maar om weer een beetje ontopic te gaan.. Cranberry delight is het ook niet echt. Nog een keertje in de bak snuffelen dan maar.