Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 13:23

Echt he, wilde het net zeggen...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 13:24

Kirja schreef:
Een paar dronken carnaval vierders vonden het nodig ons raam in te gooien met een bierfles, op 30cm van waar ik met de kleinste van 1,5 op schoot zat.

Toen vriendlief naar buiten ging om verhaal te halen kon er eerst normaal gepraat worden tot 1 van de knapen een klap uit deelde en ze er vervolgens met 3 man boven op hem vlogen.

Politie is langs geweest en hebben aangifte opgenomen maar die jongens/mannen waren uiteraard nergens meer te bekennen.

Dat was een behoorlijk heftig avondje dus, en ik kan alleen maar hopen dat ze niet terug komen.

Joh die waren dronken ivm carnaval.
Is heel jammer dat het zo moet, feest vieren doe je niet door iemand te slaan en zeker niet met meer.
Dus ik kan me zeker voorstellen dat de schrik er in zit. Maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat ze terug komen. Ik hoop dat het goed gaat met je man?

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 13:32

Ik heb niks tegen carnaval of drinken in het algemeen maar als je niet tegen drank kan moet je het lekker laten staan.

Mijn vriend is op zijn blote voeten door het glas gegaan, niet zo handig.. Zat ook een stuk in zijn voet maar verder op een beetje beurs na gelukkig niks aan de hand.

Er werd geroepen dat we nog niet van ze af waren, 1 van de 3 was blank en dat was degene waar in eerste instantie normaal mee gepraat kon worden. De andere 2 van buitenlandse komaf was geen land mee te bezeilen en vonden het nodig er meteen vol op te rammen. Ze komen hier zeer waarschijnlijk uit het dorp en aangezien dat 1 kliek is ben ik er toch bang voor..

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 13:38

Lisitano schreef:
Kirja schreef:
Een paar dronken carnaval vierders vonden het nodig ons raam in te gooien met een bierfles, op 30cm van waar ik met de kleinste van 1,5 op schoot zat.

Toen vriendlief naar buiten ging om verhaal te halen kon er eerst normaal gepraat worden tot 1 van de knapen een klap uit deelde en ze er vervolgens met 3 man boven op hem vlogen.

Politie is langs geweest en hebben aangifte opgenomen maar die jongens/mannen waren uiteraard nergens meer te bekennen.

Dat was een behoorlijk heftig avondje dus, en ik kan alleen maar hopen dat ze niet terug komen.

Leuk hoor, je klem zuipen met carnaval :roll:

Wat moeten jullie geschrokken zijn. Nog een bof dat jullie niet geraakt zijn door die fles :(:)

heftig! Heb jaren geleden iets soortgelijks mee gemaakt, alleen was ik alleen thuis en boven en ging de fles er bij ons beneden doorheen. Die lag net voor de bank.. Dit is ook waarom ik me niet meng in uitgaan en carnaval.. Al die zuipende zatlappen. bleh.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 13:42

Kirja schreef:
Ik heb niks tegen carnaval of drinken in het algemeen maar als je niet tegen drank kan moet je het lekker laten staan.

Mijn vriend is op zijn blote voeten door het glas gegaan, niet zo handig.. Zat ook een stuk in zijn voet maar verder op een beetje beurs na gelukkig niks aan de hand.

Er werd geroepen dat we nog niet van ze af waren, 1 van de 3 was blank en dat was degene waar in eerste instantie normaal mee gepraat kon worden. De andere 2 van buitenlandse komaf was geen land mee te bezeilen en vonden het nodig er meteen vol op te rammen. Ze komen hier zeer waarschijnlijk uit het dorp en aangezien dat 1 kliek is ben ik er toch bang voor..

Maar ze waren nu dronken en je hebt grote kans dat ze bij hun volle verstand weer normaal kunnen denken en dan hoef je toch niets te vrezen lijkt me ;)

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 13:59

Kiwiwitje, naar is dat he?!

Wme, dat hoop ik echt. En dat ze er dan meteen maar zo'n kater van hebben dat ze de komende dagen zich niet weer klem zuipen.

Nooit gedacht dat ik zo'n bangerd zou zijn.. Maar ik hou al helemaal niet van geweld en wil niet dat mijn kindjes 'gevaar' lopen, daarbij ben ik ook nog heel veel alleen thuis door vriend zijn werk..

En dan hebben we zo'n grote 'waakhond' die lag met zn staart tussen de benen :+

Maar om weer een beetje ontopic te gaan.. Cranberry delight is het ook niet echt. Nog een keertje in de bak snuffelen dan maar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:01

Kirja, heftig! Hopen dat de politie er iets aan zal gaan doen. Carnaval geef ik totaal niks om, van kinds af aan al niet, en ik vind het eigenlijk ook vrij zonde van het geld. Besteed die wel aan andere leukere dingen uit! :D
Laatst bijgewerkt door Banyu op 08-02-16 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:02

Wij hebben hier geen carnaval gelukkig *\o/*

Cranberry dilgt vind ik zalig.
Heb een mix geurtje in de brander een oude en die ruikt altijd zo lekker.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:03

Kirja schreef:
Kiwiwitje, naar is dat he?!

Wme, dat hoop ik echt. En dat ze er dan meteen maar zo'n kater van hebben dat ze de komende dagen zich niet weer klem zuipen.

Nooit gedacht dat ik zo'n bangerd zou zijn.. Maar ik hou al helemaal niet van geweld en wil niet dat mijn kindjes 'gevaar' lopen, daarbij ben ik ook nog heel veel alleen thuis door vriend zijn werk..

En dan hebben we zo'n grote 'waakhond' die lag met zn staart tussen de benen :+

Maar om weer een beetje ontopic te gaan.. Cranberry delight is het ook niet echt. Nog een keertje in de bak snuffelen dan maar.

Nou brr, ik was toen 15 jaar ongeveer. Alleen thuis laat in de avond.. En dan ook van die lekker gehorige huizen hebben, dus ik was heilig overtuigd dat er mensen binnen waren...Hopelijk houden ze zich rustig, of gaat de aangifte iets opleveren...

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 14:29

Jeetje heftig Kirja! Hoop dat het rustig blijft.. Verschrikkelijk van die mensen die niet tegen drank kunnen :r

Hier staat Caramel Applewood van GC op <3

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:00

Wow, dat is schrikken Kirja :oo

Hier heb ik een daylight branden van Mr Grey <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 17:38

Currant van WW in de brander. Ben benieuwd :)

Edit: Heerlijke geur, goed aanwezig.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 18:55

Had vandaag summer slices van GC in de elektrische brander en die is heerlijk <3

Daar ga ik een heel pakje van kopen volgende keer :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 19:19

Wat zal ik gaan branden?

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:20

Lisitano schreef:
Wat zal ik gaan branden?

Cozy Home van GC, heb ik ook net erin gedaan <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:22

Gc Autum romance jar, je moet hem toch eens branden :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:46

Heeft dt toevallig iemand weleens gezien, kan dit kwaad?
Overigens vraag ik het niet voor mezelf hoor, maar was er ook benieuwd na.

Afbeelding

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 19:48

Bedoel je het kleurverschil?

Ik heb dat ook bij mijn Campfire Marshmallow, maar lijkt me gewoon door de olie te komen?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 08-02-16 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 19:49

DeMolenhoek schreef:
Gc Autum romance jar, je moet hem toch eens branden :D

Oh ja!

Cozy Home is ook lekker, hmmm..

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 19:53

Ja bedoelde dat inderdaad!
Zelf heb ik ook bij een jar, maar die is bog niet gebrand dus vandaar dat ik ook even hier vroeg! :D
Thanks meid!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 20:05

Stamper schreef:
Ja bedoelde dat inderdaad!
Zelf heb ik ook bij een jar, maar die is bog niet gebrand dus vandaar dat ik ook even hier vroeg! :D
Thanks meid!

Misschien dat WME hier een beter antwoord op heeft.
Ik gokte dat het door de olie kwam eigenlijk :))

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 20:22

Oh wat zo op die laatste foto staat heb ik ook bij een aantal jars. Lijkt het vanaf een bepaalde hoek net alsof er geen wax zit.

Zo ik had even Sweet Grace in de slaapkamer aangezet, ging douchen en dacht tijdens het douchen wat ruik ik.. Ik kwam terug (badkamer aan slaapkamer): steeeerk!!! Wow... Vind 'm wel erg lekker maar mag van mij iets minder voor in de slaapkamer. Had nu stuk votive op de brander gelegd.

Nu nog ff bedenken wat ik tijdens mn Blacklistje ga branden.

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 20:23

Nog steeds mn mR Grey aan hier <3
Dat kleine kaarsje doet het goed hier in de ruimte :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 20:37

Iloveiswan schreef:
Had vandaag summer slices van GC in de elektrische brander en die is heerlijk <3

Daar ga ik een heel pakje van kopen volgende keer :')

Ik dacht HUH Summer Slices is toch van Village Candle want die heb ik ook liggen. Maar zie nu dat beide merken een geur hebben die zo heet :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 20:37

Ja sommige zeggen dag ze terug naat de winkel ermee moet gaan.