Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:51

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 14:11

Met dit weer kan je toch wel een hele dunne panty aantrekken? Ik vind het iig geen no-go. Laarsjes erbij aan ligt eraan wat voor laarsjes je hebt :))

Ik heb zojuist dit broekje gekocht in de sale. Wat vinden jullie, kan alleen een witte/creme top erop of zijn andere kleuren ook een combi?

Afbeelding

Nann__

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 14:18

Heeel leuk broekje! Daar kan je bijna alle kleuren mee combineren. Zoals op de foto is het rustig en netjes, maar een fel kleurtje erop maakt het weer wat speelser. Kan je echt alle kanten mee op. Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? :)

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 14:32

Ik vind denk ik met een soortgelijke top er op zo als op het plaatje het het mooiste! Een mooie zwarte top kan ook goed of beige.

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:10

H&M gewoon, geen bijzondere winkel :)) Was maar 10 euro. Volgende week maar basics scoren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:52

Ik kom hier even binnenvallen, iemand ervaringen met Villamoo? Kan maar weinig recensies over hun vinden.
Heb een paar leuke schoenen gezien maar bij hun is het retour sturen op eigen kosten. Dus als de kwaliteit niks is sla ik liever over :D

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:55

Especial schreef:
Ik kom hier even binnenvallen, iemand ervaringen met Villamoo? Kan maar weinig recensies over hun vinden.
Heb een paar leuke schoenen gezien maar bij hun is het retour sturen op eigen kosten. Dus als de kwaliteit niks is sla ik liever over :D

Ken de website niet maar aan de foto's te zien denk ik dat de kwaliteit niet veel is.
(werk zelf in de mode/groothandel)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:04

Willemiens schreef:
Especial schreef:

Ken de website niet maar aan de foto's te zien denk ik dat de kwaliteit niet veel is.
(werk zelf in de mode/groothandel)

Dat dacht ik al inderdaad! Heb 1 keer eerder enkellaarsjes besteld via een soort gelijke site en die bevallen wel heel goed. Maar als het niks is vind ik dat zonde van de €6,95 die het kost om terug te sturen. Gaat om deze:
http://www.villamoo.nl/product/eva/

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:51

Het is een model schoen dat je op zich wel meer tegen komt. Ik zou lekker even verder zoeken naar eentje waar je meer vertrouwen bij hebt.

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:12

Ik heb bij Villamoo een keer enkellaarsjes besteld, ging prima :) Kwaliteit is netjes, niet top maar dat hoef je met die prijzen ook niet te verwachten.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 14:42

Studieontwijkend gedrag... winkelen :D Moest even boodschappen doen, en tja, kom je opeens allerlei leuke dingen tegen :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Lady Luck trui gaat mij helpen tijdens het tentamen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 16:41

Laurie schreef:
Ik heb bij Villamoo een keer enkellaarsjes besteld, ging prima :) Kwaliteit is netjes, niet top maar dat hoef je met die prijzen ook niet te verwachten.

Ik heb ze inmiddels ook besteld en ze vallen niet tegen :D

sauffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 19:32

Josien_ schreef:
Weet iemand toevallig waar je mooie, basic zwarte sandaaltjes kunt kopen? Wel een mooie kwaliteit, maar ook weer niet mega duur.
Ik zoek zoiets:
https://www.leballon.nl/les-tropizienes ... 73511.html
Deze zijn helaas niet meer in mijn maat verkrijgbaar -O- .

Van Haren, schuurman schoenen, ziengs... Je ziet ze zoveel de laatste tijd.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 19:13

Ik ben opzoek naar een bikini, ik heb een kwalitatief goede die erg fijn zit, maar hij is wat saai en vooral het broekje is vrij groot, dwz goed bedekt. Ik wil graag een broekje met wat minder stof waar mijn billen mooi in uitkomen (een string bikini gaat me dan wel weer te ver). Iemand een idee hoe ik dat kan zoeken, en waar ze leuke hebben?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 20:02

Bij H&M hebben ze nu veel smallere broekjes in de collectie!

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 20:07

Margoooo schreef:
Ik ben opzoek naar een bikini, ik heb een kwalitatief goede die erg fijn zit, maar hij is wat saai en vooral het broekje is vrij groot, dwz goed bedekt. Ik wil graag een broekje met wat minder stof waar mijn billen mooi in uitkomen (een string bikini gaat me dan wel weer te ver). Iemand een idee hoe ik dat kan zoeken, en waar ze leuke hebben?

Nelly.com !

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 10:56

Blue_flower schreef:
Margoooo schreef:

Nelly.com !

Ik heb altijd deze van de H&M: http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.04 ... html#Zwart
Als je een beetje ronde/volle billen hebt zit hij erg mooi vind ik :j (een heel stuk minder bedekt dan bij het model op de foto, maar geen string)

Ik heb trouwens deze laarzen besteld. Ben zo benieuwd of ze goed zitten! <3
Heb ook nog een miljoen andere dingen besteld, maar deze wilde ik alvast even delen. (Heb nog een aantal broeken, skinny en bootcut. vestjes, truien en blousjes/overhemden)
Afbeelding

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:51

Een tijdje geleden een vraag gepost, heldere antwoorden gekregen en nu weer een aanvullende vraag :j

Een nette pantalon met een blazer en daaronder een nette top. Kan dit? Of is het netter om er een blouse onder te doen?
Ik ga deze week winkelen, maar was alvast benieuwd naar jullie reacties.

(Het gaat om zakelijke kleding voor een bedrijf met 'dresscode'. Een spijkerbroek is niet toegestaan, het moet heel zakelijk zijn.)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:59

Ik draag heel vaak zoiets als jij noemt Laura :j Zowel naar kantoor als naar de rechtbank als naar een zakelijke afspraak. Soms ook zonder blazer. Of een mooi jurkje met hakken zonder jasje/vestje en korte of lange mouwen afhankelijk van het weer. :)
https://www.zalando.nl/miss-selfridge-j ... k-m11.html

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 13:59

Ik vind een nette top erg geschikt. Mits effen en zonder print en teksten.

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:05

Flying_Angel schreef:

Sowieso zonder tekst inderdaad. Al zijn er ook veel mooie nette tops met een simpele print, dus een print zou ik zelf niet zomaar afschrijven. Het moet in ieder geval niet te veel overheersen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:11

Ik draag wel veel blousjes en overhemden met print. Vind dat best kunnen als het bij de rest van je outfit past. :) Bijvoorbeeld streepjes, stipjes, bloemen etc. Tekst vind ik niet zo netjes idd :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:46

Sannens schreef:
Flying_Angel schreef:

Sowieso zonder tekst inderdaad. Al zijn er ook veel mooie nette tops met een simpele print, dus een print zou ik zelf niet zomaar afschrijven. Het moet in ieder geval niet te veel overheersen.

True! Mijn uitspraak over geen print was iets te kort door de bocht. (Denk aan legerprint etc.). Maar je hebt ook rustige mooie prints idd! We heeft vaak mooie tops met en zonder print! :j

Laura_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:15

Bedankt voor de tips!
Ik merk dat ik het toch nog wel erg lastig vind om te bepalen wat precies bij mij past, maar we gaan het zien ;)

Tekst vind ik zelf inderdaad ook not-done. Een print sluit ik niet uit, maar het moet wel passen.

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-17 14:34