Ik zoek zoiets:
https://www.leballon.nl/les-tropizienes ... 73511.html
Deze zijn helaas niet meer in mijn maat verkrijgbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Especial schreef:Ik kom hier even binnenvallen, iemand ervaringen met Villamoo? Kan maar weinig recensies over hun vinden.
Heb een paar leuke schoenen gezien maar bij hun is het retour sturen op eigen kosten. Dus als de kwaliteit niks is sla ik liever over
Willemiens schreef:Especial schreef:Ik kom hier even binnenvallen, iemand ervaringen met Villamoo? Kan maar weinig recensies over hun vinden.
Heb een paar leuke schoenen gezien maar bij hun is het retour sturen op eigen kosten. Dus als de kwaliteit niks is sla ik liever over
Ken de website niet maar aan de foto's te zien denk ik dat de kwaliteit niet veel is.
(werk zelf in de mode/groothandel)
Josien_ schreef:Weet iemand toevallig waar je mooie, basic zwarte sandaaltjes kunt kopen? Wel een mooie kwaliteit, maar ook weer niet mega duur.
Ik zoek zoiets:
https://www.leballon.nl/les-tropizienes ... 73511.html
Deze zijn helaas niet meer in mijn maat verkrijgbaar.
Margoooo schreef:Ik ben opzoek naar een bikini, ik heb een kwalitatief goede die erg fijn zit, maar hij is wat saai en vooral het broekje is vrij groot, dwz goed bedekt. Ik wil graag een broekje met wat minder stof waar mijn billen mooi in uitkomen (een string bikini gaat me dan wel weer te ver). Iemand een idee hoe ik dat kan zoeken, en waar ze leuke hebben?
Blue_flower schreef:Margoooo schreef:Ik ben opzoek naar een bikini, ik heb een kwalitatief goede die erg fijn zit, maar hij is wat saai en vooral het broekje is vrij groot, dwz goed bedekt. Ik wil graag een broekje met wat minder stof waar mijn billen mooi in uitkomen (een string bikini gaat me dan wel weer te ver). Iemand een idee hoe ik dat kan zoeken, en waar ze leuke hebben?
Nelly.com !
Sannens schreef:Flying_Angel schreef:Ik vind een nette top erg geschikt. Mits effen en zonder print en teksten.
Sowieso zonder tekst inderdaad. Al zijn er ook veel mooie nette tops met een simpele print, dus een print zou ik zelf niet zomaar afschrijven. Het moet in ieder geval niet te veel overheersen.