Dus nu heb ik na een paar maanden twijfelen een nieuwe blog gemaakt. Dit keer over paarden. En dan vooral endurance maar ook mijn eigen bevindingen met verschillende trainingsmethodes en de ervaringen die ik heb met mijn eigen net gekochte paardje, wat geen makkelijke is

Het is nog niet zo veel, gewoon een soort begin bericht die verklaard waarom de blog deze titel heeft, een soort verhaaltje

Binnenkort kritiek op de nieuwe endurance regelementen, wat nog wel een dingetje is en niet makkelijk om te schrijven. Maar ook meer over mijn eigen paard en een vooruitblik naar het nieuwe endurance seizoen. (waarin ik zelf niet mee rijd, haha)
Ik heb al jullie blogs trouwens bekeken om te kijken wat ik mooi en nuttig vond. Dus als jullie clicks/view s de laatste paar dagen omhoog zijn gegaan, haha

Ik had nog wel een vraagje, hoe doen jullie het met foto's? (behalve die paar die dan zelf veel fotograferen

Dus, kopen jullie stockfoto's of plukken jullie soms gewoon dingen van internet? (want dat kan toch eigenlijk niet?)
Ik vind slechte foto's gewoon een onwijs minpunt...Dus dan maar niet.
Dit is mijn blog: Horses - Not A Hobby But A Lifestyle
En de FB pagina: Met 1 Like!
Alles is nu dus nog vrij kaal, menu moet ook nog gemaakt worden, maar ik heb besloten dat ik strak zwart/wit wel fijn vind, lekker rustig. (maar dat heeft misschien ook met mijn ADHD te maken)
En verder Sabine, sterkte, heel mooi gedicht. Ik kreeg er kippenvel van. Dat soort dingen zijn nooit makkelijk, gecondoleerd.