Het is heerlijk nu buiten, de paardjes lagen bijna allemaal nog te soezen, de vogeltjes fluiten. Dat eerste rondje in de morgen is mijn lievelingsmomentje met de beestenboel.
Blauwe lucht met sluierbewolking, windstil en zonnetje temperatuur is nu al aan het oplopen. Weer fijn even 6,5 uur huishouding werken vandaag met de hitte. Het is maar goed dat de mensen goed voor ons zorgen terwijl ze dit helemaal niet hoeven te doen.
Ik zie nou al op tegen morgen, dan moet ik me 's ochtends eerst aankleden voordat ik de pup ga uitlaten. Al een maand kan ik bijna elke ochtend een rondje in mijn pyama doen, omdat het 's ochtends elke keer al zo lekker is.
gohya
Geplaatst: 05-08-13 08:56
Na vandaag zakt de temperatuur bijna 10 graden.De verdere week tussen de 20 en 22 graden én woensdag regen!
Ja idd! moet de uitslag wel binnen zijn. Nu is het nog heerlijk buiten,maar dat zal niet lang meer duren. Hopen dat dat pokkewindje ook weer gaat waaien.
Hier is het nog steeds zonnig en droog En al behoorlijk heet ...
Agossie
Geplaatst: 05-08-13 10:05
Het is nú nog lekker! Maar even afwachten hoe warm het uiteindelijk gaat worden. KNMI zegt 29°, wat ik met een beetje wind nog vind uit te houden. We zullen zien. Het is nu nog 25° in huis, dus dat is prima.
Geen wolk in de buurt hier. (maar ja, ik kan ook maar 5m² zien vanuit mijn achtertuintje...)